Vanucci hanschoenen...tips??? ervaring?

Ramonovietsj

Die hard MF'er
10 sep 2002
307
0
Veenendaal
Beste mensen,

ik heb weer een kleding vraagje. Zoals ik al eerder aangaf wil ik uit principe geen lederen motorkleding aanschaffen. Nu was het me al gelukt om een broek, jas, protectoren en laarsen aan te schaffen, maar ik reed nog steeds met doorsnee winterhandschoenen op de motor. Niet echt lekker bescherming natuurlijk. Ik wist dat Alpinestar wel een synthetisch model had (ST-2 als ik het goed heb), maar ik hoopte ergens een iets betere bescherming te kunnen vinden. Nu zag ik op http://www.louis.de handschoenen zonder leer van het merk Vanucci. Kent iemand deze???

VANUCCI ADVENTURE HANDS

201082_340_FR_02.JPG



VANUCCI ALLROUND SYMPATEX

201081_340_FR_02.JPG



groeten Ramón
 
Laatst bewerkt:
En als je valt, proberen de val te breken met je hoofd -> helm, en niet met je handen. Tenminste, als je met helm rijdt natuurlijk.
 
Je koopt toch geen handschoenen via internet he? Het kan een prima handschoen zijn, maar de kans dat'ie op de gok lekker zit zou ik toch niet nemen.
 
psies! of desnoods naar een zaak van Louis in DL rijden...ik wil namelijk erg graag zo snel mogelijk 100% non-leather handschoenen hebben....

maar niemand kent dit merk/model?
 
Hoi,

Als ex-medewerker van Louis/motozzom Nederland ben ik zeer bekend met dit merk.Hoewel ik over het algemeen weinig meer opheb met de meeste producten van Louis/Motozzom, moet ik in deze toch heel eerlijk zijn dat dit een topmerk betreft. Ik heb zelf ook winterhandschoenen van Vannucci gehad, en deze bevielen echt goed. Ze zijn inderdaad echt waterdicht, en echt warm. Ik reed er toen dagelijks in de winter van Veghel mee naar Nieuwegein, en weer terug.

Een absolute aanrader. Ga wel even naar Louis/Motozoom in Utrecht toe, en pas ze daar eerst. Zeg ook dat je even een half uurtje ofzo wilt testrijden, zodat je zeker bent dat ze ook op de motor lekker passen, en dat niet je vingers afgekneld en gevoelloos worden.

Succes ermee,

Arjan
 
Hey bedankt voor je reactie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wat een prijsverschil zeg tussen louis D en NL...in D betaal ik 59.95 euro en in NL 79.95! 20 euro verschil op een prijs onder de 100 das toch niet normaal!!! |( |( |(
 
daarom heten ze in Nederland ook geen Louis meer maar Motozoom. Dat hebben ze express gedaan met de komst van de Euro, konden ze onafhankelijk hun prijzen de lucht ingooien, zonder dat iemand zo snel nog de link met Louis Duitsland zou maken, en dus prijzen zou gaan vergelijken.....

Ongeloofelijk maar waar.
 
hahaha ik weet het...maar prijzen vergelijken doen we toch wel :)

vette motor van je trouwens! heb net ff je site bezocht!
 
daarom heten ze in Nederland ook geen Louis meer maar Motozoom. Dat hebben ze express gedaan met de komst van de Euro, konden ze onafhankelijk hun prijzen de lucht ingooien, zonder dat iemand zo snel nog de link met Louis Duitsland zou maken, en dus prijzen zou gaan vergelijken.....

Ongeloofelijk maar waar.

Das dus exact waarom ik niks meer koop in NL, al die gasten ( Hein en Motozoom) kunnen af en toe wel leuk stunten met prijzen, maar zo laag als de prijzen bij Louis en Hein ( en Polo) in Duitsland zijn zullen Motozoom en Hein in NL nooit gaan.
Geloof me ALLE spullen zijn in Duitsland goedkoper en niet zo'n beetje ook!
 
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh @#*$(@#$(#@* heb er over heen gelezen |( |( |( ...in beide producten zit wel leder...ff een nieuwe topic openen dan, jammer maar helaas...
 
Terug
Bovenaan Onderaan