Vanuit het Zuiden naar TT

Dreuzel

Die hard MF'er
11 sep 2002
984
0
breda
Wie rijden er vanuit het zuiden (Breda), op de wedstrijddag naar de TT ?

Het lijkt mij gezellig om met een grote groep te rijden.
(met mooi weer)

Gr Ad.
 
Ik wil wel meerijden, maar dan moet je accepteren dat ik met 25 KW zit en dus niet harder kan dan 140...dus da rustig rijden...t liefst rij ik normaal alleen dus, maar er is niemand die mee gaat naar de TT die ik ken, en daar in m'n eentje rondlopen is ook zo saai...
 
Kw maakt niet uit joh, ze staan toch overal te flitsen en te filmen.

Gewoon lekker op ons gemak naar het hoge noorden.

Neefje (14) gaat ook mee.

Gr Ad.
 
Leuk, misschien is het NAC-stadion (Lunetstraat) een goede lokatie om te verzamelen ?

Tijdstip zo rond een uur of 05.30 ?

Gr Ad.
 
Ik vind het best, maar als we t maar rustig aan doen dan...en hopen dat het weer mee zit.
 
Wij gaan ook met een groep om 5.30 weg... Niet vanuit Breda, maar wel vanuit Gorinchem. Komen jullie ook over de A27? Zo ja, misschien is er bij de Mac in Meerkerk nog iets af te spreken...
 
Wij gaan ook met groepje (circa 6 motoren)vanuit Etten-Leur. Willen ook wel meerijden, maar lijkt mij zinvoller om te verzamele om 05.30 bij eerste benzinepomp (esso dachtik) na knooppunt hooipolder. Ligt namelijk al op de route en hoeven we niet eerst Breda in naar het NAC stadion en er vervolgens weer uit. Dus mijn voorstel eerste benzine pomp na hooipolder. En voor xaus kunnen we bij meerkerk nog wel even aanmeren lijkt mij??

Ik lees de reacties wel en wellicht tot Zaterdag!!!!
 
Concreet?? Bij deze!!

5.30 - A27 - knooppunt Hooipolder - Esso pomp.

Ik zit in dat groepje van Lambiek. We zien jullie daar, tot morgen

O,ja als we iets later zijn gewoon ff wachten. Komt goed. :] :] :]
 
Als m'n motortje vandaag klaar is ga ik mee, maar eh, alsjeblieft...laten we rustig rijden, doe het anders voor mij, want niet harder dan 140 kunnen is geen pretje... '( ...het is heel irritant las ik alles uit de kast moet halen om bij te blijven...
 
Als m'n motortje vandaag klaar is ga ik mee, maar eh, alsjeblieft...laten we rustig rijden, doe het anders voor mij, want niet harder dan 140 kunnen is geen pretje... '( ...het is heel irritant las ik alles uit de kast moet halen om bij te blijven...

wat ben ik blij dat ik die 25kw ellende nooit heb meegemaakt en ik meteen op die tl1000r kon stappen :P
 
Wie rijden er vanuit het zuiden (Breda), op de wedstrijddag naar de TT ?

Het lijkt mij gezellig om met een grote groep te rijden.
(met mooi weer)

Gr Ad.


jooooooh wij staan rond 7.30 bij pomp autobaan apeldoorn
dus zie maar als je het wil ken je mee das altijd goed.
laat ff weten dan kijk ik vanavond nog ff en geef je anders ff mijn nr
 
wat ben ik blij dat ik die 25kw ellende nooit heb meegemaakt en ik meteen op die tl1000r kon stappen :P

Ja joh...peper het er nog maar even in :P ...die regel is er natuurlijk niet voor niks...ik zou 7 kleuren schijten als ik op een 1000 cc het gas vol open trek...nu gaat dat tenminste nog beschaafd met m'n 250...alleen de top laat dan nog een beetje te wensen over, maar ja...
 
Terug
Bovenaan Onderaan