Vanuit Zwolle naar de MegaMeeting 24 September!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dame op de rode honda was een vriendin van mij, ik FZ750.
Zijn direct door gereden naar Hardenberg, Henk wederom bedankt voor je aanwezigheid bij het wachten, moesten nog aanhanger en auto regelen. Om je motor een nacht aan de A50 te laten staan is niet echt een fijn idee. Hebben de motor 's avonds om 19:30 in H'berg van de aanhanger afgedragen, brengen h'm woensdag naar een motorzaak om te zien of ie nog te reanimeren valt. Vermoed dat het een vastloper was voor haar. Ondanks de pech heeft ze wel een ontzettend leuke dag gehad
Meer info volgt


Geen dank hoor, 't was geen moeite (zoiets doe je voor elkaar) ;) .

Ik zag vanmorgen al dat 'ie weg was, was eerst bang dat de motor gejat was. Goed te horen dat jullie genoten hebben van de meeting (ikkes ook hoor).

Persoonlijk zou ik d'r een ander blok onder gooien en dit machientje op m'n gemakkie reviseren (errug leerzaam ook). Maar moet je zelf maar zien....

Nog effe die slogan van de wegenwacht...: "Hebben we u ooit laten staan?"


JA DUS.....!

En net nu ze weer aan de weg moeten timmeren on zieltjes te behouden.....
Wél aardig kereltje overigens
 
Dame op de rode honda was een vriendin van mij, ik FZ750.
Zijn direct door gereden naar Hardenberg, Henk wederom bedankt voor je aanwezigheid bij het wachten, moesten nog aanhanger en auto regelen. Om je motor een nacht aan de A50 te laten staan is niet echt een fijn idee. Hebben de motor 's avonds om 19:30 in H'berg van de aanhanger afgedragen, brengen h'm woensdag naar een motorzaak om te zien of ie nog te reanimeren valt. Vermoed dat het een vastloper was voor haar. Ondanks de pech heeft ze wel een ontzettend leuke dag gehad
Meer info volgt

ik hoorde het verhaal gisteren dus al van henk. wij waren net een beetje aan het gas gaan hangen, en bij de afrit nog ongeveer 5 minuten gewacht. toen dachten we "die zijn al door gereden". en zijn we zelf binnendoor richting zwolle gereden.

veel succes met de reparatie's aan de motor!
 
ik hoorde het verhaal gisteren dus al van henk. wij waren net een beetje aan het gas gaan hangen, en bij de afrit nog ongeveer 5 minuten gewacht. toen dachten we "die zijn al door gereden". en zijn we zelf binnendoor richting zwolle gereden.

veel succes met de reparatie's aan de motor!


......Zou ik noooit doen..... zomaar....
 
Nog wat plaatjes van enkelen van onze groep..
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan