Vanuit Zwolle naar de MegaMeeting 24 September!

Status
Niet open voor verdere reacties.
slik, 10 uur al weg?

Dat gaat wel erg krap worden..

Naja niet te veel drinken vanavond, een uurtje eerder opstaan morgenochtend en dan met de motor naar mn werk en dan direct door naar de ijsselhallen knallen.. Hopen dat ik et dan redt :)

gr aardbei
 
slik, 10 uur al weg?

Dat gaat wel erg krap worden..

Naja niet te veel drinken vanavond, een uurtje eerder opstaan morgenochtend en dan met de motor naar mn werk en dan direct door naar de ijsselhallen knallen.. Hopen dat ik et dan redt :)

gr aardbei

IJsselhallen????? we vertrekken toch vanaf de Mc D in Zwolle Noord!!!
En je moet toch vroeg je bed uit om de Moto GP te kijken..Toch :Y :Y :Y
 
slik, 10 uur al weg?

Dat gaat wel erg krap worden..

Naja niet te veel drinken vanavond, een uurtje eerder opstaan morgenochtend en dan met de motor naar mn werk en dan direct door naar de ijsselhallen knallen.. Hopen dat ik et dan redt :)

gr aardbei

we vertekken inderdaad vanaf de macdonalds. stuur me maar een smsje als je het morgen niet helemaal op tijd red, remco. komt wel goed! *O*

op de snelweg rijden we gewoon keurig rond de max snelheid. vorige mega-meeting stonden er in de omgeving veenendaal ook veel mobiele flitsers, dus we moeten zoiezo kalmpjes aan doen :X
 
we vertekken inderdaad vanaf de macdonalds. stuur me maar een smsje als je het morgen niet helemaal op tijd red, remco. komt wel goed! *O*

op de snelweg rijden we gewoon keurig rond de max snelheid. vorige mega-meeting stonden er in de omgeving veenendaal ook veel mobiele flitsers, dus we moeten zoiezo kalmpjes aan doen :X

ja idd, komt wel goed.


Enneh duuske, ik moet eerst werken, dus kan geen motogp kijken '(


ehh ja, mac noord, dat bdoel ik :)
 
We zijn rond een uur of kwart voor bij Haerst, ff voor Zwolle, dan pikken we de Friezen op rijden door naar de MC in Zwolle.

Kan dus zijn dat we iets na 10-en daar aankomen. ;)

mooi grote groep heb je dan!!!! *O*
 
We zijn rond een uur of kwart voor bij Haerst, ff voor Zwolle, dan pikken we de Friezen op rijden door naar de MC in Zwolle.

Kan dus zijn dat we iets na 10-en daar aankomen. ;)

mooi grote groep heb je dan!!!! *O*

we hebben tot 10.15 gewacht, en nog geen spoor van de groep uit het noorden te ontdekken... toen zijn we zelf maar gaan rijden :)

de opkomst was enorm, had niet zoveel motoren verwacht. dus zeker een leuk cluppie *O* rijden ging prima, had alleen bij arnhem even een afslagje te vroeg, maar we zaten gelukkig weer gauw op de goede snelweg :)

de opkomst in veenendaal was ook mooi. niet zo druk als afgelopen mei, en toch voldoende moois te zien! nog even door de "mac-walk" gelopen voor een hamburgertje.

op de terugweg viel het wat uit elkaar op de snelweg. en toen zijn we met zijn 4en binnendoor terug gereden vanaf vaassen :]

tot de volgende keer jongens! _O-
 
gespot

PICT3916%20(Medium).JPG


PICT3918%20(Medium).JPG


PICT3920%20(Medium).JPG


PICT3921%20(Medium).JPG


PICT3923%20(Medium).JPG


PICT3924%20(Medium).JPG


PICT3925%20(Medium).JPG


PICT3928%20(Medium).JPG


PICT3938%20(Medium).JPG


PICT3942%20(Medium).JPG


PICT3950%20(Medium).JPG


PICT3951%20(Medium).JPG


PICT3958%20(Medium).JPG


PICT3959%20(Medium).JPG


PICT3965%20(Medium).JPG


PICT3966%20(Medium).JPG
 
Héé gespot! 8-) 8-) 8-) 8-)

Was gezellig jongens!

Vraag me alleen nog steeds af waarom we nou de A50 bij Arnhem eraf gingen en vervolgens weer erop?? :?


8-)

ik zat even niet op te letten, en dacht er al te zijn... bleek dus 1 afslagje te vroeg te zijn :+ |( gelukkig zaten we zo weer op de A12 :]

op de terugweg raakte de groep helaas uit elkaar. henk kwam vanmiddag nog even bij mij thuis langs, de dame op de rode honda (sorry, weet je naam niet) kreeg problemen met de motor, net toen wij met z'n allen het gas er op gooiden.

dus ik hoop binnenkort te lezen hoe alles is opgelost?!
 
Hoi Allemaal,

Leuke dag gehad route binnendoor naar terug zwolle was leuk.
Heb daarna wel weer de snelweg terug naar Leeuwarden genomen.

:) tot de volgende keer :W

jeffery
 
Dame op de rode honda was een vriendin van mij, ik FZ750.
Zijn direct door gereden naar Hardenberg, Henk wederom bedankt voor je aanwezigheid bij het wachten, moesten nog aanhanger en auto regelen. Om je motor een nacht aan de A50 te laten staan is niet echt een fijn idee. Hebben de motor 's avonds om 19:30 in H'berg van de aanhanger afgedragen, brengen h'm woensdag naar een motorzaak om te zien of ie nog te reanimeren valt. Vermoed dat het een vastloper was voor haar. Ondanks de pech heeft ze wel een ontzettend leuke dag gehad
Meer info volgt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan