Vanuit Zwolle naar de MegaMeeting 24 September!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sticky Steve

MF veteraan
19 jul 2005
3.061
0
Zwolle (Overijssel)
Voor iedereen uit (de omgeving) Zwolle, of iedereen die langs Zwolle komt op weg naar Veenendaal! Voor meer info over de Mega Meeting, zie het topic!

** MEGAMEETING 2K6 Part 2 ** 24 september!

De bedoeling is om op Zondag 24 September vanaf 09.30 te verzamelen bij de MacDonalds Zwolle NOORD. Om 10.00 wil ik vertrekken richting Veenendaal, het is ongeveer een uurtje rijden als we gewoon 120-130 rijden op de snelweg. Uiteraard moeten we in de omgeving Veenendaal wel een beetje kalm aan doen, in verband met eventuele extra controle's van onze vrienden op die blauw-wit-oranje motoren ;)

Voor de goede orde wou ik hier onder even een lijstje maken met mensen die graag mee willen rijden. Plaats dus even een berichtje in dit topic als je mee wil :]

*O* Aanmeldingen: *O*
1. Sticky Steve
2. ZX12RRR
3. Duuske
4. Lenuzzz durft helaas niet meer mee...
5. #Haywire# (achterop, dat krijg je met een ktm ;) )
6. HenghengHenk
7. AteZ
8. aardbei
9. The Edge
10 Backfire No.1
11 kawaedo
12 Hasseman (ovb)
13 twins (ovb)
14 I-accelerate
15 ...
16 ...
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Zet mij er maar bij, kom vanaf Emmeloord dus de afstand is gering.

Ik ben vorige meeting zelf heen gereden, maar wil dit ook wel eens meemaken.
 
Je mag wel achterop de SRAD hoor :+
Ik ben *onder voorbehoud* ook van de partij :)

dancing2hd4.gif
 
Er zijn toch wel meer liefhebbers voor deze " weer " komende MEGAMEETING...

Kom op mensen, laten we als een grote groep aankomen bij de meeting.
 
Ik had al zo'n vermoeden dat je dat gedacht zou hebben. :+

Ik ga wel ff kijken of ik een meer ervaren rijder voor je kan regelen, want ik denk niet dat het - voor ons beiden! :P - verstandig is om in zo'n grote groep te gaan rijden (vanaf de ene naar de andere mac) met dat kleine btje ervaring van mij ;)
Komt goed, er valt vast wel iets te regelen voor jou :P
 
Als het een béétje meezit, ben ik van de partij! *O*
Lijkt me gezellig om met een groep naar de MM te gaan


@ Steven: thnks voor je mail ;)
 
Het loopt geen storm!!! Komt er slecht weer aan of zoiets. :9

De meeste MF'ers wachten eerst het weer af... mietjes :P
Dat bleek de afgelopen keer wel toen er zich iets van 600 hadden opgegeven en nadat de weersvoorspellingen enorm positief waren, er vervolgens tussen de 1500 en 2000 motoren werden geteld bij de Mac Veenendaal *O*
 
Ik ga wel ff kijken of ik een meer ervaren rijder voor je kan regelen, want ik denk niet dat het - voor ons beiden! :P - verstandig is om in zo'n grote groep te gaan rijden (vanaf de ene naar de andere mac) met dat kleine btje ervaring van mij ;)
Komt goed, er valt vast wel iets te regelen voor jou :P

Ik ga niet mee hoor :o Ik dacht dat jullie dat ook wel dachten. Als ik een fatsoenlijke motor had was ik wel meegegaan :+

[me]#Haywire# zou het niet erg vinden bij Lenuzzz achterop. O-) [/me]
 
Ik ga niet mee hoor :o Ik dacht dat jullie dat ook wel dachten. Als ik een fatsoenlijke motor had was ik wel meegegaan :+

[me]#Haywire# zou het niet erg vinden bij Lenuzzz achterop. O-) [/me]

Je hébt een fatsoenlijke motor, alleen wat minder geschikt voor bepaalde ritjes ;)
Wel jammer dat je er niet bij gaat zijn hoor -O-
 
Ik ga ook mee! *O*

ps we hoeve toch ook niet over de snelweg te knallen? een KTM kan toch wel rijden over binnendoorweggetjes?
 
Laatst bewerkt:
Ik ga niet mee hoor :o Ik dacht dat jullie dat ook wel dachten. Als ik een fatsoenlijke motor had was ik wel meegegaan :+

[me]#Haywire# zou het niet erg vinden bij Lenuzzz achterop. O-) [/me]

Hé hallo.... je mag ook echt wel hartstikke errrug bij mij achterop hoor hooréé :Y

Ik ga alleen géén wheelies trekken
 
Ik ga ook mee! *O*

ps we hoeve toch ook niet over de snelweg te knallen? een KTM kan toch wel rijden over binnendoorweggetjes?

over de snelweg is het ongeveer een uurtje. de A50 afrijden tot aan arnhem, en dan rechtsaf de A12 op, en dan kom je zo bij de mac. willen we binnendoor gaat het wel iets langer duren, wel leuker natuurlijk :)
 
Hoi,

Ik neem er ook nog twee mee, als het meer word zal ik dat laten weten.

Je mag toevoegen aan de lijst,

" The Edge " ZZR 1100

" Backfire No.1 " ZZR 1100

...................................................... *O*
 
nou het word nog druk in zwolle :]

alleen helaas al de eerste afmelding (lenuzzz moet weer pitspoezen, kan ze bij ons ook wel doen??), en haywire kan vast wel ergens achterop :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan