BenjaminDG
MF veteraan
Beste
Heeft iemand ervaring met het wijzigen van de inlaat kelk lengte?
Ik weet dat hoge kelken voor lage toeren is en korte kelken voor hoge toeren maar zouden deze niet beter variabel zijn afhankelijk van de toeren of de gasstand positie.
De nieuwe yamaha R1 heeft variabele inlaat kelken dacht ik.
Yoshimura verkoopt een soort van vaste versie: korte en hoge kelken gecombineerd.
Dit bedrijf verkoopt een variabele versie:
Favaretti Racing Tech
Heeft iemand dit al eens geprobeerd of zelfs iets gemaakt?
De benodigde materialen en sturing is wel te vinden op mijn werk.
Hoe zou de kelk lengte afhankelijk moeten zijn: toeren of gasstandpositie of een combinatie van beiden?
Groeten,
Benjamin
Heeft iemand ervaring met het wijzigen van de inlaat kelk lengte?
Ik weet dat hoge kelken voor lage toeren is en korte kelken voor hoge toeren maar zouden deze niet beter variabel zijn afhankelijk van de toeren of de gasstand positie.
De nieuwe yamaha R1 heeft variabele inlaat kelken dacht ik.
Yoshimura verkoopt een soort van vaste versie: korte en hoge kelken gecombineerd.
Dit bedrijf verkoopt een variabele versie:
Favaretti Racing Tech
Heeft iemand dit al eens geprobeerd of zelfs iets gemaakt?
De benodigde materialen en sturing is wel te vinden op mijn werk.
Hoe zou de kelk lengte afhankelijk moeten zijn: toeren of gasstandpositie of een combinatie van beiden?
Groeten,
Benjamin