Variant op Jackass..

Ik had nog nooit Jackass gezien, wel gehoord, maar sinds kort hier weer MTV en het is leuk. *D

Altijd fijn om te zien dat je niet alleen bent.
 
er zijn meer gekken op de wereld dan je denkt, je moet je het alleen willen laten geloven })
 
Ik heb er gisteren een paar van CKY gedownload, maar ik vind ze minder dan jackass, poppen op de weg gooien vlak voor auto\'s of vol op auto\'s inschieten met een rugbybal vind ik geen humor meer. Als ze met 16 laxeertabletten op in hun blote reet willen gaan rennen kan ik daar wel om lachen (en braken). Bij jackass slopen ze meestal alleen zichzelf.

Duncan
 
Er komt een soortgelijk programma als Jackass op 1 van de commerciele Nederlandse zenders. Banzai gaat dat heten of zoiets. Even zien of ze daar nog motoren gaan \"testen\".
 
Ik heb er gisteren een paar van CKY gedownload, maar ik vind ze minder dan jackass,

.......

Als ze met 16 laxeertabletten op in hun blote reet willen gaan rennen kan ik daar wel om lachen (en braken).

Haha, wat een gekken!
Zal wel een smakelijk filmje zijn zeker!
 
Er komt een soortgelijk programma als Jackass op 1 van de commerciele Nederlandse zenders. Banzai gaat dat heten of zoiets.
Kijk, dat is nou weer jammer he. :r
Dr zijn maar een paar gekken met een goed programma die _echte_ stunts uithalen, en dat zijn de gekken van Jackass/cKy. :}

Daar moet dan weer zonodig een slap aftreksel van komen met van die neppe stunts. In een winkelwagentje over taartjes heenspringen (met helm op) bijvoorbeeld. :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan