Vast traject? Waar en wanneer?

Richardg

Die hard MF'er
17 sep 2003
762
0
Even een poging om iedereen die gespot wil worden een hogere kans te bezorgen om daadwerkelijk gespot te worden, of om de spotters even te laten weten waar ze nog wat meer dan normaal op MF-stickertjes op de nummerplaat moeten letten.

Rij je regelmatig hetzelfde traject? En doe je dat bovendien ook meestal rond dezelfde tijd? Laat hier dan even het waar en wanneer weten.

Ik rij zelf (bijna) altijd hetzelfde stukje: van maandag t/m donderdag kun je mij 's ochtends, ergens tussen 7:45 en 9:15, van Gouda (burg. van Reenensingel - Goudse Poort) via de A12 naar Den Haag (Utrechtsebaan, Benoordenhoutseweg, Willem Witsenplein, Van Alkemadelaan, Waalsdorperweg) zien rijden en 's middags/'s avonds ergens tussen 18:00 en 20:15 via dezelfde route weer terug.

Ik rij altijd met een lichtgrijze integraalsysteemhelm (Schuberth C2) op in een donkerblauw/zwart GoreTex pak met daaroverheen een oranje wegwerkershesje op een rood-met-grijze Honda Pacific Coast (toermotor).

Tot nu toe één keer gespot ( :} thanks BaBy_BanDiT_BiKesTer :} ) Wie volgt? :]
 
Laatst bewerkt:
Ik rijd af en toe door de week tussen 7:15 uur en 7:45 uur van Dordrecht naar Rotterdam: N3-A15-afslag Ahoy of N3-A16-A15-afslag Ahoy. Aangezien ik een treinabonnement heb, ga ik ook vaak met de trein of met de auto met daarop de achterruit een MF-sticker. Ik rijd op een blauwe Yamaha Virago 750. En terug tussen 16:30 uur en 17:00 uur.

Mijn vriend rijdt nog regelmatiger tussen 7:30 en 8:00 uur van Dordrecht naar Ridderkerk: N3-A15-afslag Ridderkerk. Hij rijdt op een groene Yamaha Diversion 900. Terug tussen 17:00 uur en 18:00 uur.

Wij willen erg graag wat vaker gespot worden en ook vaker spots doen.

Martine :]
 
4x per week van Spijkenisse langs Hoogvliet over de Groene Kruisweg naar Centrum Rotterdam tussen 07:15 en 07:30 en dan 's avonds zelfde traject terug tussen 17:30 en 18:00!
 
Dagelijks Haarlem - Driebergen v.v. (A9 - A2 en A12)
's morgens tussen 6:30 en 7:15 en 's middags tussen 16:00 en 17:00.

Blauw/grijze Yamaha Fazer uit 2004, zwarte helm (Nolan) en zwart pak (MQP) met rode streep aan de bovenkant.

Heb overigens nog maar een MF member gespot, niet echt een hoge score, maar doe wel m'n best ;)
 
Hoofdzakelijk Haarlem,Amsterdam en omstreken op een zwarte cbr 1100xx met een zwart met grijs MQP pak
 
's Morgens tussen 07:00 en 07:45 van Alphen aan den Rijn via de N11 - A12 - A20 en A16 naar Barendrecht, 's midags op wisselende tijden weer terug, ook vaak via de dijkjes van Krimpen/Capelle via Gouda terug.

Alles op mijn rode Diversion 600 in mijn rood-zwarte combinatie afgetopt met een grijze Schubert Concept.

Ik zal eens een sticker bestellen, dan word ik misschien beter gespot :+
 
Vaak op vrijdag rond 8.00 via Ridderkerk, de dijk af, Brienennoord over, afslag Alexander en via het Lager Bergse bos naar Safe Zoetermeer. En weer terug om 21.15
Op zaterdag ook 8.00 weg, en rond 17.15/30 weer terug.

Maar eh, kleine kans dat ik tijdes de rit een mf'er tegenkom :?

Ojah, op een blauwe Sv650S 2001 model
 
euhm, ik rijd regelmatig van buren naar overberg. En regelmatig via de dijk van tiel naar nijmegen. En ook nog eens met regelmaat van buren naar almelo, maar dit doe ik over de snelweg. En ik ben nog nooit gespot.

Groet Rutger
 
ik ben 's ochtend te vinden op
A2 (den bosch utrecht) tussen 7.15 en 8.00
A27 (utrecht - almere) tussen 7.45 en 8.45
A6 (almere - lelystad) tussen 8.30 en 9.00

smiddags / savonds dezelfde route maar dan terug
A6 17.30 en 18.00
A27 17.45 en 18.30
A2 18.15 en 19.00

motor (zonder stickert, komt nog): yamaha diversion (rood) '95.
Zwarte shoei helm met paarse vlek en een boel schrammen, een zwart met blauwe jas, zwarte broek en ooit blauwe (lees grijze) bergschoenen.
Oja, altijd met tanktas en een spoiler (plaatje topkoffer).
Ik probeer altijd mijn haar binnenboord te houden (vanwege klitten en knopen) maar dat lukt meestal niet, dus...

ok succes

oja, ik heb nog nooit iemand gespot, zie elke dag veel motorrijders maar geen enkele met sticker.
 
7:00 / 7:15 Barendrecht ==> Capelle ad IJssel (hoofdweg) en 's middags 16:15 retour

Grijze 2003 fazer. Zwart pak met een grijze helm.
 
Elke werkdag :
van
Breda oprit Breda-Noord/Prinsenbeek A16 07.15 - 07.30
naar
Rotterdam afrit Centrum op A16 (richting Weena-Hofplein) 07.45 - 08.00

van
Rotterdam oprit Centrum A16 17.00 - 17.15
naar
Breda afrit Breda-Noord/Prinsenbeek op A16 (richting HB-Heksenwiel)17.45 - 18.00

Zilverkleurige Kawa
Grijs-zwarte leren combi (regent het, dan een fluoriserend oranje regenoveral)
Blauw-grijze ARAI

Greetzzz.
 
Elke werkdag (behalve woensdag want dat ben ik vrij) tussen Oosterhout (NB) en Breda. Meestal tussen 7.45 en 8.15, niet dat ik er een half uur over doe, maar ik ben nogal eens een beetje later :X .
Het kan varieren van de snelweg (A27), of via Dorst binnendoor, anders Rijen en daarna Dorst binnendoor, wil in de zomer ook nog wel eens over Bavel gaan.
En tussen 17.30 en 18.15 weer terug naar Oosterhout.

Oh ja was ik nog vergeten, rij een rood-witte Honda VTR 250, altijd een geel-zwarte helm op. Verder rij ik in een leren zwart-grijs pak of zwart textiel pak en zwarte laarzen.
Een zwarte rugzak op en als het regent zit daar een geel zeiltje over.
 
Sorry MF-Oma ...

Route:
Gouda-Centrum naar Rotterdam-Centrum.
Heen meestal oprit moordrecht (A20) en terug afrit Gouwe (A12).

Regelmaat:
Iedere werkdag

Tijden:
s'ochtends tussen 08.30 en 09.30.
s'avonds tussen 17.30 en 23.59

Looks:
Motor: Wit/rood/paarse CBR600F-2
Targoh: Zwart/wit Rev'it pak + bling-bling HJC Zeek helm


[update: extended info on looks]
 
Route:

Nw.Leusen-Hattem, via Hessenpoort-A28-Oude IJsselbrug

om 7:15-8:00 heen
om 16:50-17:45 terug

VFR750f '96 paars/blauw

zwart-geel MQP pak
AGV helm
 
elke werkdag (tot aan januari, das m'n stage periode)
Harmelen - Montfoort
's ochtends altijd via blindeweg, 's middags wil ik nog wel eens omrijden via de meern

tijd: 8:00 - 8:30
17:00 - 17:30

motor: zwart/rode/paarse ZX6R
pak: zwart textielen pak
helm: zwarte Airoh
 
Vaak op vrijdag rond 8.00 via Ridderkerk, de dijk af, Brienennoord over, afslag Alexander en via het Lager Bergse bos naar Safe Zoetermeer. En weer terug om 21.15
Op zaterdag ook 8.00 weg, en rond 17.15/30 weer terug.

Maar eh, kleine kans dat ik tijdes de rit een mf'er tegenkom :?

Ojah, op een blauwe Sv650S 2001 model

MF-ers langs route woonend als je halverwege het Bos afslag pakt!!! ;)
MF-ers gek op mooi motorgeluid in en rondom huis!!

let op vanaf 4 oktober Irene Brug afgesloten (t/m maart 2005)!!
 
Maandag woensdag en vrijdag.
7:45 -8:30 A6 Almere Stad-oost -> A1 -> A10 Amsterdam Slotervaart
17:45 - 18:30 A10 Amsterdam Slotervaart -> A1 -> A6 Almere Stad-oost

Dindsdag en Donderdag
7:30 - 8:45 A6 Almere Stad-oost -> A1 -> A9/A10 -> A4 -> A13 Delft Zuid TU
16:00 - 17:30 A13 Delft Zuid TU -> A4 -> A9/A10 -> A1 -> A6 Almere Stad-oost

Zwart/Zilveren Kawa ZX6R, Blauw/zwart pak, Sticker zou onderweg moeten zijn!

Ik heb btw nog geen mf stickers gezien op die trajecten....
 
}) ik rij 5x in de week van Den Haag naar
Schiphol via N44-A44-A4, de ene week rij ik
om 06:00 naar Schiphol en om omg. 15:45 terug,
de andere week om 14:30 naar Schiphol en om
24:00 terug. ik rij op een zwarte FJR, dito
jas en broek en een zwarte hanekam op mijn Arai })
 
Laatst bewerkt:
Dacht ga oma maar weer wakker maken..........

Rijd zelf dagelijks van bemmel over de weg naar lent.. in lent de dijk op.. dan de waalbrug over.. daar oranje singel.. keizer karelplein.. sint annastraat bij de molen rechtsaf de hatertseweg op tot aan de Nissan garage.. Daar is mijn eindbestemming.

Mijn motor: Gele suzuki Sv 650 s
Kenteken: ML-xx-89 met sv sticker
Pak: Zwart textiel (lekker waterdicht)
Tas: Blauwe MOTO73 tas
 
Aangezien ik tegenwoordig met grote regelmaat (elke werkdag 8-) ) met de motor een vast traject afleg :)

Utrecht - Amsterdam, A2, tussen 6:30 uur en 7:30 uur
Amsterdam - Utrecht, A2, tussen 16:00 uur en 17:00 uur

Ma tm vrij, op een XJ750, sticker is betaald en hopelijk onderweg.
Tevens is er een sticker aanwezig op de cat ;)
 
Altijd het proberen waard zo'n topic. :)

Nu heb ik nogal flexibele werktijden en twee werkgevers dus de tijden willen nog wel eens wisselen, maar goed...

Maandag, woensdag, donderdag en vrijdagmorgen rij ik tussen 8:30 en 9:00 uur vanuit de Dalem-Zuid in de Reeshof (Tilburg) binnendoor (langs het Halve Maantje) via Dongen naar de Hoofseweg in Oosterhout. De terugreistijd is variabel maar uiterlijk om 15:00 uur rij ik dezelfde weg terug, zodat ik thuis nog net even wat kan eten en mijn spullen kan pakker voor baan nummer 2.

Op maandag, dinsdag en donderdag (en soms ook woensdag en vrijdag :? ) rij ik thuis dan weer weg tussen 16:00 en 16:15 uur om onder Station Reeshof door over de Bredaseweg richting het Willem II-stadion te rijden. Rond de klok van 19:15 of 20:30 uur rij ik dan weer terug.

Op zaterdagmorgen zul je me trouwens ook vaak naar het stadion kunnen zien rijden.

En voor de volledigheid...ik rij een rode VTR Firestorm met alle onderstaande opties. Ik draag een zwart met rood leren motorpak of zwart/grijs textiel. Mijn helm is altijd een Shoei Raid, maar die kan antraciet grijs zijn of (dat is het meeste) een zwart/wit/rode schietschijf.

O ja...en als je op dit traject een Land Rover 88 LW (zo'n oude defensiebak) tegenkomt met heel groot SAM voor op de zijkant van de motorkap, dan mag je ook zwaaien. ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben iedere dag te vinden op de A4 van Delft naar Amsterdam tussen 7:30 en 08:00. Op een cbr600f zwart grijs geel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan