Vaste wielbussen en rem upgrade Yamaha

Kingf

Die hard MF'er
8 jan 2009
668
1
Raamsdonksveer
20200527_170847.jpg
20200527_170647.jpg
 
Vaste wielbussen voor alle modellen en jaartallen Yamaha R1, R6 en R3 €40,- per complete set.
Ook een super upgrade voor de remmen.
RVS316TI remcups ipv aluminium.
Deze passen op alle gold, blue en silver spot klauwen en de nieuwe R1 en R6.
Deze zetten met warmte bijna niet uit. Dus nooit meer aanlopende remmen met warm weer of korte bochtige circuits.
Deze zijn €80,- voor beide klauwen.
 
Ofwel jij levert die :? Neem me niet kwalijk dat ik het effe niet vat -O-
 
Die bussen zijn handig... Maar dan moet je maten hebben van die ouwe meuk van me... en zuigertjes komt ook regelmatig voor...
 
Vaste wielbussen voor alle modellen en jaartallen Yamaha R1, R6 en R3 €40,- per complete set.
Ook een super upgrade voor de remmen.
RVS316TI remcups ipv aluminium.
Deze passen op alle gold, blue en silver spot klauwen en de nieuwe R1 en R6.
Deze zetten met warmte bijna niet uit. Dus nooit meer aanlopende remmen met warm weer of korte bochtige circuits.
Deze zijn €80,- voor beide klauwen.

maak je de remcups ook voor een RN32 uit 2015? En moet ik dan de O-ringen ook vervangen?
 
maak je de remcups ook voor een RN32 uit 2015? En moet ik dan de O-ringen ook vervangen?

Nee hoor, deze kunnen gewoon blijven.
Maar als het dan toch open ligt... kan het natuurlijk ook geen kwaad. Ook mooi moment om en schoon remvloeistof erin te trekken...
Vaste wielbussen had je ook al in je motor?
 
Nee hoor, deze kunnen gewoon blijven.
Maar als het dan toch open ligt... kan het natuurlijk ook geen kwaad. Ook mooi moment om en schoon remvloeistof erin te trekken...
Vaste wielbussen had je ook al in je motor?

vaste wielbussen heb ik, in het najaar moet ik toch alles reviseren dus zal de klauwen dan ook meenemen.
 
Duw je die vast bussen er gewoon in of moet je dit ook nog monteren op één of andere manier? Wel interesse voor een R1 2003
 
De winter komt er weer aan, allemaal weer opzoek naar upgrades. Vaste wielbussen en die Remcups zijn dat zeker.
Al genoeg blije klanten gehad de afgelopen jaren...
 
Goedemorgen Jeremy, ik zal vanmiddag even kijken of ik deze nog heb liggen.
Clipon buizen heb ik niet meer.
Gr Ferry
 
Terug
Bovenaan Onderaan