Vastloper Kawasaki kxf 250cc

2 jan 2020
1.248
750
Beste MF'ers,

Voor de cross kan ik een goedkope kawasaki kxf 250cc injectie kopen. Alleen heeft deze een vastloper.

Nou is mijn vraag hoeveel het gaat kosten om zo'n motor weer rijklaar te krijgen. Dus hoeveel zou zoiets ongeveer moeten gaan kosten als ik het laat doen bij iemand? In het meest gunstige geval, en in de worst case?

Voor de mensen die graag meedenken en willen zeggen dat het makkelijker is om een goedlopende te kopen, dat ben ik geheel met je eens alleen is voor nu niet de vraag. Dank.

Mvg
 
Ergens tussen de 1000 en 3000euro denk ik, afhankelijk van wat er allemaal stuk is.
Thnx voor de snelle reactie. Afhankelijk wat er idd kapot is, dat weet ik op dit moment natuurlijk niet. Enige wat ik weet is dat ie wss goed vastzit. Dus ik ga ff uit van worstcase scenario.

In dat geval zou een goedkopere optie wss zijn om een ander blok te verbouwen.
 
worst case : klep in kop gevallen, zuiger blokkeert, drijfstang breekt, drijfstang slaat carter stuk, krukas krom.
schade : kop zuiger kruk-drijfstang carter en met wat pech ook nog cylinder en nokkenas(sen)
Dat zou wel heel zuur zijn idd 😂😂

Ja thnx @Sebas84 lijkt mij voor nu de betere optie.

Al gaat het blok ook eerst de kop en cilinder eraf zodra die mogelijkheid er is 👌🏻👌🏻
 
Laatst bewerkt:
Dus als iemand evt nog een, uiteraard, goedlopend blok voor een kxf 250cc injectie heeft die in model 2014 past houd ik mij aanbevolen.

Koop gaat wel door. Gaat om een enduro met origineel kenteken *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan