vastloper met GT 500

Ik ben het helemaal eens met vader Flip. Wil je gewoon lekker rijden zonder al te veel gezeik dan gewoon origineel luchtfilter en sproeiers etc monteren. Loopt hij best goed op!
Wil je echt harder oid dan is het een hoop gezoek om de juiste combinatie van filters, naalden sproeiers en bougies te vinden. Het kan natuurlijk wel. Ik ken mensen die hebben tig setjes sproeiers en gaan daninderdaad volgas rijden meteen motor uit etc en naar de bougies kijken om zo te bepalen wat de meest passende sproeier is. Maar daar komt veel kennis en kunde bij kijken want dan heb je de naalden nog en de naald positie, vervolgens de stationairsproeiers etc etc. Je blijft kloten! Tuurlijk uiteindelijk kun je hem echt heel mooi afstellen maar dan moet je de optimale mix zien te vinden. Bij de originele zaken is dat echt best goed voor elkaar! Dus wil je jezelf veel tijd en uiteindelijk ook veel geld besparen, zou ik voor originele naalden sproeiers en luchtfilter gaan! En let op suzuki heeft twee types carburateurs gebruikt met vschillende sproeiers! Eerste vroege type heeft grotere sproeiers dan het late type 97,5 zo uit mijn hoofd het vroege type iets van 150 dit zijn beide dan mikuni 32 mm carbs. Voor de cobra was er dacht ik een 34 mm carb met een 410 sproeier

:Y

Ik heb ook even lopen te kloten, daarna :P

Maar voor een straat fiets gewoon lekker origineel ;)
 
Laatst bewerkt:
Luchtfilters zijn van K&N op advies van motorzaak mcr in Roosendaal (€75, p/ stuk), rijdt ondertussen prima met een maatje grotere sproeier er in 102,5.
 
Super loopt als her spreekwoordelijk zonnetje, maar zoal altijd moet er iets mee gaan gebeuren😇
We gaan een kleine verbouwing doen naar Caferacer idee, zie nieuw topic maar zoal daar al in vermeld word dit winteravond werk on volt end jar zone rein delink evens op even trended the verschijnen😎
Ruud
Ps nog wel iedereen bedankt voor de hulp en ideeën die men geopperd heeft bij de revisie van mijn blok👍
 
Terug
Bovenaan Onderaan