Vathorst Amersfoort e.o. deel 3

:W

Over olifanten gesproken ... ik ga zo toeteren. :) We hebben vanavond de generale repetitie voor ons concert morgenavond.
Vanmiddag heb ik ruim 31 km. gerend, dus het zou moeten lukken om stil op mijn stoel te zitten straks, denk ik. :P
:}

Succes met toeteren :Y


edit; Toppie :P
 
Laatst bewerkt:
Leuke vakantie foto's! *D

Is dat wat een off-road pad tussen de passen in? :) Nog nooit geprobeerd.

Hier mijn bijdrage voor nu.... ongezond spul dat KTM. Je wordt er zelf ook oranje van... :/

603d128433f2147027decf2feda60f92


large


large


large
 
:}

Succes met toeteren :Y


edit; Toppie :P
Toeteren is best aardig gelukt, maar da's volgens bijgelovigen geen goed teken ... toch? Nou ja, dat zien horen we morgenavond dan wel weer!

En ik ben nu best een beetje moe, ja. Zou het weer eens lukken om vóór 2 uur te slapen? Ik hoop het echt, want morgen word ik geacht om 7 uur weer fris en fruitig op het werk te beginnen. :Z
Welterusten luitjes! :W
 
Nog even welterusten zeggen :W

Net thuis van een etentje met ex-collega en haar vriend. Was gezellig en lekker gegeten :Y
Nu slapen en geen wekker zetten, want weekend *O*
 
:Z
Wekker wel gezet, was niet nodig ... kon weer eens amper slapen. Afijn, het wordt vanzelf 14.30 uur, dan zit mijn dienst van vandaag erop.

Goedemorgen en een fijne dag allemaal! :W
 
:Z

Het lijkt erop dat ik mijn Nuvi verkocht heb. Kan ik eindelijk naar een Zumo gaan kijken.......... als ik er de kracht voor heb. Kolere wat ben ik gammel en hoe ga ik de dag doorkomen.
 
:Z
Wekker wel gezet, was niet nodig ... kon weer eens amper slapen. Afijn, het wordt vanzelf 15:00 uur, dan zit mijn dienst van vandaag erop.

Goedemorgen en een fijne dag allemaal! :W

:^

:Z

Het lijkt erop dat ik mijn Nuvi verkocht heb. Kan ik eindelijk naar een Zumo gaan kijken.......... als ik er de kracht voor heb. Kolere wat ben ik gammel en hoe ga ik de dag doorkomen.

:^


:W BTW

Ik wou dat ik mee kon doen met die mooie wildlife-foto's. Ik kan alleen putten uit mijn Dierenpark Amersfoort-kiekjes... :)
 
Vette pics Nocer! :}

Thanks. :)

Hier best fit. Gisteren me helemaal leeg gesport met sparren en los gaan op een bokszak voor een uur lang.... pff... het klinkt minder zwaar dan het is. :) Voel mijn spieren weer.

Vanavond weer.
 
Laatst bewerkt:
:W Goedenavond,Mooi piccie, waar is dit?


Dat is de Albula pass in Zwitserland.
Die is erg leuk om te rijden. :Y
Het zijn wat smaller maar erg rustig en mooi gelegen.
Je rijdt ook een stukje lang het spoor.

En als je af en toe al zappend langs dat vreselijk saaie maar ergens toch ook leuke tv-programma met treinreizen komt, dan kom je dit traject regelmatig tegen. Het ligt in de buurt van St Moritz. (Valt goed in te passen als je uit Italia komt via Stelvio) ;)

Ik heb weekend!!!!!!! *O* *O* *O*

Even vlees in de marinade zetten (Indiase variant) en dan even de kaart op schoot. *O*
 
:Z

Het lijkt erop dat ik mijn Nuvi verkocht heb. Kan ik eindelijk naar een Zumo gaan kijken.......... als ik er de kracht voor heb. Kolere wat ben ik gammel en hoe ga ik de dag doorkomen.
Wijs besluit, daar ga je/gaan jullie plezier van hebben! :Y Ik heb sinds een paar jaar een Zumo 550 en Mukkie heeft sinds vorig jaar (? geloof ik) een Zumo 660. Is mooi speelgoed!
 
Edit.... hmmm... bedenk me net dat ik het helemaal niet zo leuk vind om dat alleen te doen... jammer dan. B|

Toch maar even kijken. :Y

Ik kom wel helpen. ;)
Mooi weekend trouwens! Gaan er hier mensen nog op de motor zich verplaatsen?
 
Ik kom wel helpen. ;)
Mooi weekend trouwens! Gaan er hier mensen nog op de motor zich verplaatsen?
Ik denk dat Tiet en ToX (oftewel Fast &Sweet en DetoX) dat wel gaan doen, ja. 8-) Dan ga ik hier thuis op ze wachten ...
 
Ik kom wel helpen. ;)
Mooi weekend trouwens! Gaan er hier mensen nog op de motor zich verplaatsen?
Yup, Renzo en ik gaan morgen een klein ritje in N-H doen. Oliefilter vd R1 moet vervangen worden, dus we moeten van tevoren de olie ff warm rijden. *D Verder morgen druk met andere zaken regelen...
 
Kort dagje op school vandaag; reanimatiepapiertje weer met een jaar verlengd, vervolgens wat uurtjes over evidence based practice en toen....... :] . *O* Zo lekker, ff dat stof eruit waaien! Uit mijn hoofd he....



:+
 
Kort dagje op school vandaag; reanimatiepapiertje weer met een jaar verlengd, vervolgens wat uurtjes over evidence based practice en toen....... :] . *O* Zo lekker, ff dat stof eruit waaien! Uit mijn hoofd he....



:+


Feli! *O*



Ik kom wel helpen. ;)

*O*

Altijd leuk!


heb al een eerste stuk bedacht, maar 't wordt een lange.... :X Maar wel met dingen die ik nog niet gereden heb *D
 
Laatst bewerkt:
Yup, Renzo en ik gaan morgen een klein ritje in N-H doen. Oliefilter vd R1 moet vervangen worden, dus we moeten van tevoren de olie ff warm rijden. *D Verder morgen druk met andere zaken regelen...

Ah. :) Klaarmaken voor het seizoen dus. ;) Ik ga in ieder geval een klein off-road ritje doen. En ook nog een weg rit. Weet nog niet hoe en wat. Ik moet zeggen dat ik het weer allemaal even te pakken moet krijgen. :)
 
Laatst bewerkt:
Kort dagje op school vandaag; reanimatiepapiertje weer met een jaar verlengd, vervolgens wat uurtjes over evidence based practice en toen....... :] . *O* Zo lekker, ff dat stof eruit waaien! Uit mijn hoofd he....

:+
*O* Dus we kunnen in jouw buurt met een gerust hart gaan 'doodliggen'.. :P
Ik realiseer me nu dat het voor mij al heel lang geleden is dat ik dat heb geoefend, volgens mij al twee jaar .. :o

Deze week op het werk heb ik even met een motorambulancebroeder staan praten; hij kwam toch langs .. samen met twee auto-ambu-medewerkers :X Gelukkig wel ... de betreffende mevrouw ligt nu nog in het ziekenhuis na een ernstige hersenbloeding.
Maar die lui hebben toch wel erg mooie spullen bij zich, zeg. Alles zo compact en toch compleet!
 

Beginnen in Bregenz (Oostenrijk).
Hochahntenbergpass - Lech
Flexenpass - Arlbergpass
St. Anton - Ischgl
Silvrettapass - Bludenz - Feldkirch - Vaduz (Liechtenstein)
Brienz- Albulapas (Zwitserland) St. Moritz, Pontresina - Passo Bernina
-Tirano - Tresenda - Passo de Aprica - Edolo - Passo di Foppa - Grosio
Bormio - Umbrailpas - Spondinig - Stelviopas - Bormio - Valvurva - Passo Gavia -
Passo Tonale - Ronzone - Mendola Pass - Passo Manghen - Castelnuovo en dan zitten we ergens in de Dolomieten... daar een rondje en dan ergens doorsteken weer via Zwiterserland richting Franse Alpen.. maar ik moet even nadenken want het wordt zo een wel erg monstreuse route... ;)

Ik moet me ergens gaan beperken en dat is niet mijn sterke kant. O-)
 
Beginnen in Bregenz (Oostenrijk).
Hochahntenbergpass - Lech
Flexenpass - Arlbergpass
St. Anton - Ischgl
Silvrettapass - Bludenz - Feldkirch - Vaduz (Liechtenstein)
Brienz- Albulapas (Zwitserland) St. Moritz, Pontresina - Passo Bernina
-Tirano - Tresenda - Passo de Aprica - Edolo - Passo di Foppa - Grosio
Bormio - Umbrailpas - Spondinig - Stelviopas - Bormio - Valvurva - Passo Gavia -
Passo Tonale - Ronzone - Mendola Pass - Passo Manghen - Castelnuovo en dan zitten we ergens in de Dolomieten... daar een rondje en dan ergens doorsteken weer via Zwiterserland richting Franse Alpen.. maar ik moet even nadenken want het wordt zo een wel erg monstreuse route... ;)

Ik moet me ergens gaan beperken en dat is niet mijn sterke kant. O-)
Die Apfelstrudel daar!! :9~ :} En de pas zelf is ook mooi!

Wil je alles in één route/dag rijden dan? :o Of is de vakantie gewoon niet lang genoeg?
 
Terug
Bovenaan Onderaan