Vathorst Amersfoort e.o. deel 3

.. maar ik moet even nadenken want het wordt zo een wel erg monstreuse route... ;)

Gewoon om de 300-350 kilometer een hotel er tussendoor kwakken zodat iedereen zelf kan bepalen hoeveel ze willen rijden... en dus hoelang ze de tijd ervoor nemen. ;)
 
Beginnen in Bregenz (Oostenrijk).
Hochahntenbergpass - Lech
Flexenpass - Arlbergpass
St. Anton - Ischgl
Silvrettapass - Bludenz - Feldkirch - Vaduz (Liechtenstein)
Brienz- Albulapas (Zwitserland) St. Moritz, Pontresina - Passo Bernina
-Tirano - Tresenda - Passo de Aprica - Edolo - Passo di Foppa - Grosio
Bormio - Umbrailpas - Spondinig - Stelviopas - Bormio - Valvurva - Passo Gavia -
Passo Tonale - Ronzone - Mendola Pass - Passo Manghen - Castelnuovo en dan zitten we ergens in de Dolomieten... daar een rondje en dan ergens doorsteken weer via Zwiterserland richting Franse Alpen.. maar ik moet even nadenken want het wordt zo een wel erg monstreuse route... ;)

Ik moet me ergens gaan beperken en dat is niet mijn sterke kant. O-)

Klinkt als een leuke route. Ik zal hem wel voorrijden voor je. ;)
 
Als dat de hulp is die jij bedoeld... daar hebben wij al iemand voor.... :P

-O-

Ik vind het leuk om routes te bedenken, etc... vooral een kloppend geheel te maken. Daarna zelf uitproberen.... om dan vervolgens erachter komen dat je opeens over grindpaden heen rijdt. ;)
 
Laatst bewerkt:
Kort dagje op school vandaag; reanimatiepapiertje weer met een jaar verlengd, vervolgens wat uurtjes over evidence based practice en toen....... :] . *O* Zo lekker, ff dat stof eruit waaien! Uit mijn hoofd he....



:+

Gefeliciteer! :)
 
*O* Zo lekker, ff dat stof eruit waaien! Uit mijn hoofd he....

In Nederland is de helmplicht nog steeds van kracht hoor.... :Y

Maar ehhhh....

418_418_reanimatie-diploma.jpg


... of de verlening ervan. Ik neem in ieder geval met een gerust hart nu de Fugu :P
 
... maar aanhaken mag.... :P

Je kan het ook zeggen hoor als je bij me wilt aanhaken. ;)

Maar ik ben er wel voor te porren. Een jaar zonder motor, en jezelf wijsmaken dat het wel ok is en dat het wel los zal lopen, gaat je niet in de koude kleren zitten. ;) Heb wat in te halen.
 
Laatst bewerkt:
Die Apfelstrudel daar!! :9~ :} En de pas zelf is ook mooi!

Wil je alles in één route/dag rijden dan? :o Of is de vakantie gewoon niet lang genoeg?


Ik ben daar de vorige keer niet gestopt, dus wellicht deze keer wel. :9~

Nieuw voor mij in dit stukje zijn:
- Passo Bernina
- Passo di Foppa

Op het moment ziet de route er nog niet zo logisch uit gezien het feit dat het nog verder moet Italie in en dan weer terug richting Zwitserland naar Frankrijk. Dus... even nadenken hoe dat handig en vooral leuk kan. *D
 
Beginnen in Bregenz (Oostenrijk).
Hochahntenbergpass - LechFlexenpass - Arlbergpass
St. Anton - Ischgl
Silvrettapass - Bludenz - Feldkirch - Vaduz (Liechtenstein)
Brienz- Albulapas (Zwitserland) St. Moritz, Pontresina - Passo Bernina
-Tirano - Tresenda - Passo de Aprica - Edolo - Passo di Foppa - Grosio
Bormio - Umbrailpas - Spondinig - Stelviopas - Bormio - Valvurva - Passo Gavia -
Passo Tonale - Ronzone - Mendola Pass - Passo Manghen - Castelnuovo en dan zitten we ergens in de Dolomieten... daar een rondje en dan ergens doorsteken weer via Zwiterserland richting Franse Alpen.. maar ik moet even nadenken want het wordt zo een wel erg monstreuse route... ;)

Ik moet me ergens gaan beperken en dat is niet mijn sterke kant. O-)

Mooie lawines daar...... :X

Maarre, leuke pasjes hoor! *O* Maarre, geen Passo Pordoi? En in Zwitserland is Grindelwald bij ons een must. :Y :9~
 
*O* Dus we kunnen in jouw buurt met een gerust hart gaan 'doodliggen'.. :P
Ik realiseer me nu dat het voor mij al heel lang geleden is dat ik dat heb geoefend, volgens mij al twee jaar .. :o

Deze week op het werk heb ik even met een motorambulancebroeder staan praten; hij kwam toch langs .. samen met twee auto-ambu-medewerkers :X Gelukkig wel ... de betreffende mevrouw ligt nu nog in het ziekenhuis na een ernstige hersenbloeding.
Maar die lui hebben toch wel erg mooie spullen bij zich, zeg. Alles zo compact en toch compleet!

Mooi he, die gasten zijn wel voorzien van alle hi tech spulletjes hoor.... :9~

Hersenbloeding? Kan ik tegenwoordig operatief wat aan doen! O-)

Maarre, 2 jr sinds je laatste reanimatietraining? Foei......met jouw beroep! Dat hoort je werkgever toch beter te regelen. Zodra je ergens in dienst komt, horen ze dat te checken en eventueel een herhaling aan te vragen.
 
Vertel :?

[edit]
Staat op de site.... :P
[/edit]

BTW. it is I Kato... maar Girl was weer passen aan het posten.
Zonder je site wist ik 't ook... Australische vriendjes van me komen er nog wel 's. ;) Zou ik ook wel eens willen doen. De Afrikaanse poesjes zijn niet zo benaderbaar.... :/
 
Mooi he, die gasten zijn wel voorzien van alle hi tech spulletjes hoor.... :9~

Hersenbloeding? Kan ik tegenwoordig operatief wat aan doen! O-)

Maarre, 2 jr sinds je laatste reanimatietraining? Foei......met jouw beroep! Dat hoort je werkgever toch beter te regelen. Zodra je ergens in dienst komt, horen ze dat te checken en eventueel een herhaling aan te vragen.
Yep, zo gaat dat met BHV ook. Die training heb ik nog helemaal nooit gehad, maar nee ... dat kan pas in het najaar. WTF? En ik krijg wel de verantwoordelijke diensten in mijn maag gesplitst waarbij ik dan heel wijs met de brandpieper op zak loop. :X

Maar ik begrijp dat ik voortaan in noodgevallen 112-Biancie kan bellen? Lijkt me fijn, de gemiddelde verpleeghuisarts heeft een air dat niet in onze dampkring past. :r
 
Yep, zo gaat dat met BHV ook. Die training heb ik nog helemaal nooit gehad, maar nee ... dat kan pas in het najaar. WTF? En ik krijg wel de verantwoordelijke diensten in mijn maag gesplitst waarbij ik dan heel wijs met de brandpieper op zak loop. :X

Maar ik begrijp dat ik voortaan in noodgevallen 112-Biancie kan bellen? Lijkt me fijn, de gemiddelde verpleeghuisarts heeft een air dat niet in onze dampkring past. :r
Altijd, je hebt m'n nummer. ;) Wel een duur tarief hoor..... In nood kun je meer dan je denkt, maar toch....het blijft slecht dat je wel diensten moet draaien maar niet up to date bent wat noodsituaties betreft.

Begrijp niet waar die verpleeghuisartsen zichzelf plaatsen in de medische wereld. -generaliseermodus aan- stelletje sukkels zijn het die vaak verkeerde en soms fatale besluiten nemen -generaliseermodus uit-
 
Nu weer ff motorgerelateerd voor de anonieme meelezers onder ons:

De wielen worden op dit moment onder de R1 gezet, het communicatiesysteem staat in de oplader. Morgen zijn onze supersportjes weer ready to go! :] *O*
 
Maar ik begrijp dat ik voortaan in noodgevallen 112-Biancie kan bellen? Lijkt me fijn, de gemiddelde verpleeghuisarts heeft een air dat niet in onze dampkring past. :r
0906-Biancie is wat duurder per minuut. Lijkt ook op reanimeren, maar dan anders. :Y









Cabaret, is niet echt, zoiets doet onze Biancie niet natuurlijk. :o
 
Mooie lawines daar...... :X

Maarre, leuke pasjes hoor! *O* Maarre, geen Passo Pordoi? En in Zwitserland is Grindelwald bij ons een must. :Y :9~~

Oke, Grindelwald...

En.. Pordoi, die hoek moet de route nog op. En dan met een slinger weer terug... dus ik denk dat ik ergens eens even moet herorganiseren. :P

Kan denk ik beter het beginpunt Oostelijker leggen dan Bregenz. Alleen dat Bregenz ligt er niet voor niets. Dat is namelijk goed te doen als je om een uur 's middags vertrekt. Dan ben je daar rond acht uur, half negen 's avonds. :P
 
Oke, Grindelwald...

En.. Pordoi, die hoek moet de route nog op. En dan met een slinger weer terug... dus ik denk dat ik ergens eens even moet herorganiseren. :P

Kan denk ik beter het beginpunt Oostelijker leggen dan Bregenz. Alleen dat Bregenz ligt er niet voor niets. Dat is namelijk goed te doen als je om een uur 's middags vertrekt. Dan ben je daar rond acht uur, half negen 's avonds. :P
Ons startpunt is meestal Ehrwald, daar zitten we altijd bij een gezellige familie in een Gasthof om ff te acclimatiseren. stukkie meer naar het oosten en ook prima te doen in een paar uurtjes vanuit NL. :Y

De Passo Pordoi is echt :9~ , heul heul heul veel bochies! ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan