VCI-vouwgarage ?

*Jan*

ZRX 1100 R
Donateur
2 dec 2010
18.680
6.570
58
Apeldoorn
T ding staat er al fijn een paar winters in, en hij komt er net zo uit zoals ik hem erin gestopt hebt ,dus t werkt wat mij betreft :t
hoe interesseert me geen f*ck , t doet wat t doen moet :t

• Like
Waarderingen: Mike Schenk

Relic

Die hard MF'er
17 sep 2017
289
31
Utrecht
Ik vind het een hoop gedoe allemaal dat winterklaar maken.

Minimaal 1 keer per maand een momentje je bike uitlaten is al genoeg om de accu weer op te laden, het eventuele vocht uit je motorblok te krijgen roestvorming in je tank te voorkomen én is toch veel makkelijker dan al dat inpakken, acculaders en proberen het vocht te bestrijden.

Motorrijden is veel te leuk, moet er niet aan denken om 3/4 maanden niet te kunnen rijden vanwege een beetje kou of regen.

:]

• Like
Waarderingen: BMW-Wouter en wvoortman

M0t0rgast

Die hard MF'er
5 aug 2018
934
1.580
Omgeving Deventer
Ik vind het een hoop gedoe allemaal dat winterklaar maken.

Minimaal 1 keer per maand een momentje je bike uitlaten is al genoeg om de accu weer op te laden, het eventuele vocht uit je motorblok te krijgen roestvorming in je tank te voorkomen én is toch veel makkelijker dan al dat inpakken, acculaders en proberen het vocht te bestrijden.

Motorrijden is veel te leuk, moet er niet aan denken om 3/4 maanden niet te kunnen rijden vanwege een beetje kou of regen.

:]

Ik moet er niet aan denken om 3/4 maanden in de kou te moeten rijden _O-

Ieder z'n ding.

*Jan*

ZRX 1100 R
Donateur
2 dec 2010
18.680
6.570
58
Apeldoorn
Ik moet er niet aan denken om 3/4 maanden in de kou te moeten rijden _O-

Ieder z'n ding.
Ik rij wel aardig de winter door , maar daar heb ik t nog oudere hok voor , de ZRX is t sierhok .*D

En veel werk om t ding in die zak te proppen :?
je gooit de zak op de grond vouwt m een beetje uit ,rijd de brommer erin trekt t zooitje omhoog ,ritsje dicht en :t

IJzervreter

MF veteraan
29 apr 2004
16.367
334
Heb ik gehad, werkt perfect en handig maar is niet zo duurzaam. Ik hou van katten maar de katten houden ook van hoog en droog zitten. Die gaan er dus op liggen en mede daardoor gaat het maar een paar jaar mee. In de zon is het nog erger, heb hem een paar keer moeten plakken ivm scheuren. Je zou eigenlijk de stof van de Verheul hoes moeten hebben en dan was het werkelijk perfect. Nu een Verheul hoes.

Dutchy748

MF veteraan
23 jun 2015
2.571
1.014
IJsselstein
Is zo'n zak "luchtdicht"? Ik zal een van mijn motoren dit jaar buiten moeten zetten (onder een Verheul hoos, dat wel) of is zo'n zak alleen voor "binnen"?

*Jan*

ZRX 1100 R
Donateur
2 dec 2010
18.680
6.570
58
Apeldoorn
Is zo'n zak "luchtdicht"? Ik zal een van mijn motoren dit jaar buiten moeten zetten (onder een Verheul hoos, dat wel) of is zo'n zak alleen voor "binnen"?
Mag idd ook buiten .maar dan nog zou ik verheul hoes er ook over gooien ,want t ding mag niet in de zon

BMW-Wouter

Die hard MF'er
11 aug 2018
815
332
61
Schiedam
Na jaren Verheulhoezen waar mijn motoren vaak drijfnat onder vandaan kwamen, gaat de motor nu al weer twee jaar onder een DS Covers hoes, ook de winter door.
Prima hoes met mooie binnenvoering en de motor komt nooit meer drijfnat tevoorschijn.
Wat betreft de winter: zolang er geen pekel ligt (of de pekel is weggespoeld) rij ik motor.