VDG gaat testen voor Michelin

fuzzy

MF veteraan
20 nov 2005
2.958
475
Op racesport is te lezen dat Jurgen een testcontract heeft getekend bij Michelin!

Top voor hem. Het geeft wel aan dat Michelin de kwaliteiten van onze beste rijder van de afgelopen jaren herkend en erkent!

Hij heeft afgelopen week al in frankrijk getest op een mto gp machine. Dat zal een goed gevoel voor hem zijn.

het gaat hier om tests van Diverse soorten banden zowel motoGP als andere soorten. ik hoopo dat jurgen ons een beetej op de hoogte kan houden van het test werk op zijn site.

toch zullen er helaas mensen zijn die hier ook wel weer wat op aan te merken hebben.
 
Op racesport is te lezen dat Jurgen een testcontract heeft getekend bij Michelin!

Top voor hem. Het geeft wel aan dat Michelin de kwaliteiten van onze beste rijder van de afgelopen jaren herkend en erkent!

Hij heeft afgelopen week al in frankrijk getest op een mto gp machine. Dat zal een goed gevoel voor hem zijn.

het gaat hier om tests van Diverse soorten banden zowel motoGP als andere soorten. ik hoopo dat jurgen ons een beetej op de hoogte kan houden van het test werk op zijn site.

toch zullen er helaas mensen zijn die hier ook wel weer wat op aan te merken hebben.
nu kunnen de michelin rijders het wel schuden
:+ :+
 
Doet Jurgen deze tests op een Honda?? (gezien zijn contract met Honda Nederland)

Deze tests staan geheel los van zijn PR werkzaamheden voor Honda NL. Jurgen rijdt gewoon op de machine die Michelin wil. Michelin huurt daar een MotoGP-fiets voor, dat kan dus net zo goed een Yamaha zijn.
 
tamada heeft toch 2 grand prix overwinningen :} en een aantal podiums
jurgen niet ;)

tja en hoe vaak heeft jurgen de kans gehad om op competatief materiaal mee te strijden??

Maar wat ik al zei: het grootste bandenmerk uit de racerij kiest voor jurgen nou dat lijkt me genoeg argument om alle criticasters de mond te snoeren!


Trouwens er is ook weer iemand bij Ducati weg uit de supersport 600. Moeten we die nu niet even helemaal tot de grond toe affikken? deden we ook met een bepaalde nederlander verleden jaar |(
 
tamada heeft toch 2 grand prix overwinningen :} en een aantal podiums
jurgen niet ;)

tja en hoe vaak heeft jurgen de kans gehad om op competatief materiaal mee te strijden??

Maar wat ik al zei: het grootste bandenmerk uit de racerij kiest voor jurgen nou dat lijkt me genoeg argument om alle criticasters de mond te snoeren!


Trouwens er is ook weer iemand bij Ducati weg uit de supersport 600. Moeten we die nu niet even helemaal tot de grond toe affikken? deden we ook met een bepaalde nederlander verleden jaar |(
 
tamada heeft toch 2 grand prix overwinningen :} en een aantal podiums
jurgen niet ;)

tja en hoe vaak heeft jurgen de kans gehad om op competatief materiaal mee te strijden??

Maar wat ik al zei: het grootste bandenmerk uit de racerij kiest voor jurgen nou dat lijkt me genoeg argument om alle criticasters de mond te snoeren!


Trouwens er is ook weer iemand bij Ducati weg uit de supersport 600. Moeten we die nu niet even helemaal tot de grond toe affikken? deden we ook met een bepaalde nederlander verleden jaar |(
 
tamada heeft toch 2 grand prix overwinningen :} en een aantal podiums
jurgen niet ;)

tja en hoe vaak heeft jurgen de kans gehad om op competatief materiaal mee te strijden??

Maar wat ik al zei: het grootste bandenmerk uit de racerij kiest voor jurgen nou dat lijkt me genoeg argument om alle criticasters de mond te snoeren!


Trouwens er is ook weer iemand bij Ducati weg uit de supersport 600. Moeten we die nu niet even helemaal tot de grond toe affikken? deden we ook met een bepaalde nederlander verleden jaar |(
 
tja en hoe vaak heeft jurgen de kans gehad om op competatief materiaal mee te strijden??

Maar wat ik al zei: het grootste bandenmerk uit de racerij kiest voor jurgen nou dat lijkt me genoeg argument om alle criticasters de mond te snoeren!
Dat het bandenmerk ('het grootste' zeg je alsog het een eer is om bandentester te worden, en dat het merk een dominante positie bekleedt, enkel de besten aantrekt, wat natuurlijk flauwekul is) kiest van Van den Goorbergh zou ook kunnen betekenen dat ze iets hebben van "hij heeft aardig wat ervaring, dus kan hij best bruikbaar zijn. Daarbij zal de kans dat ze hem nog voor een racezitje ergens willen, nihil zijn, dus is het een goede keus". Het is dus maar hoe je het uitlegt.
Tamada op de Bridgestones was gewoon een zeer competatieve coureur, die vaak met de beste mee kon. Dat kun je van Van den Goorbergh niet zeggen. Ook al heeft hij de kans niet gehad op die competatieve machine in de MotoGP. Zijn beste motor was die Honda 4-cilinder, waar hij vaak met een ernstig gedemotiveerde Harada (die dezelfde motor had) aan het vechten was. Ook niet echt een prestatie van formaat. In de Supersport600 had hij dat wel, en toen ging het ook niet altijd super, waar Tamada in het SBK ook de nodige furore maakte. Hiermee sla dus ook ik Tamada dus hoger aan dat de trots uit Breda.
 
Trouwens er is ook weer iemand bij Ducati weg uit de supersport 600. Moeten we die nu niet even helemaal tot de grond toe affikken? deden we ook met een bepaalde nederlander verleden jaar |(


ehm bij ducati?? bij yamaha is het geloof ik nou (wel het zelfde team maar het team is over gestapt naar een ander merk) zo ver ik weet (http://www.slmracing.it/index.htm)
:]

[edit] ff wat bijgewerkt [edit]
 
Laatst bewerkt:
En wie had die steun moeten geven? BSA? Gazelle? Batavus?

Nee, het bedrijfsleven. Honda is de grootste steun achter Tamada maar zijn sponsor(konica minolta) is ook Japans. Ik bedoel waarom steunt een Nederlands bedrijf als phillips of shell geen Nederlandse toppers?
 
Dat het bandenmerk ('het grootste' zeg je alsog het een eer is om bandentester te worden, en dat het merk een dominante positie bekleedt, enkel de besten aantrekt, wat natuurlijk flauwekul is) kiest van Van den Goorbergh zou ook kunnen betekenen dat ze iets hebben van "hij heeft aardig wat ervaring, dus kan hij best bruikbaar zijn. Daarbij zal de kans dat ze hem nog voor een racezitje ergens willen, nihil zijn, dus is het een goede keus". Het is dus maar hoe je het uitlegt.

Ga toch fietsen man. Zoals jij het uitlegt kiest Michelin een slecht coureur om hun banden te testen. Geloof je dat nou echt zelf? Op die manier kun je alles negatief uitleggen.
 
Ga toch fietsen man. Zoals jij het uitlegt kiest Michelin een slecht coureur om hun banden te testen. Geloof je dat nou echt zelf? Op die manier kun je alles negatief uitleggen.

inderdaad ocampa! maar goed je zou eens iets positiefs zeggen en trots zijn op de beste coureur die we in jaren gehad hebben. en dat hij door gebrek aan financiele middelen nooit echt competatief materiaal heeft gehad moet je vergeten gewoon roepen dat hij het niet kon en er in het buitenland betere rijders waren dan hij ... :r

Nee duidelijk sommige mensen krijg je niet aan het verstand dat je niet zomaar even bij michelin komt te testen.

Ik kan ook zo bij de shell aan de slag als top manager dit omdat ik veel tank....
|(
 
Terug
Bovenaan Onderaan