Veel CB/CX spul

kan je me wat meer vertellen over de km stand, staat van het blok, olieverbruik en wellicht andere punten die aandacht verdienen?
 
de km-stand ligt rond de 75000 km en het blok loopt goed en trekt ook goed door, zit alleen een tikje in de rechter cilinder, de kleppenstellen moesten toch gedaan worden want wss staat er een klep verkeerd (loopt goed voor de rest, dus met stellen zou dit zo over zijn) olieverbruik is ongeveer 1,5L per 5000km, dus valt mee.
de accu is op dit moment dood, dus starten lukt niet (als ik de accu van me andere motor erin doe start hij wel, dus accu zou vervangen moeten worden)

contactslot werkt momenteel niet, maar sleutel zit er wel op, dus contactslot is geby-passed (zit een schakelaar onder de tank, stoort mij niet echt, gewoon mee rijden).
 
de km-stand ligt rond de 75000 km en het blok loopt goed en trekt ook goed door, zit alleen een tikje in de rechter cilinder, de kleppenstellen moesten toch gedaan worden want wss staat er een klep verkeerd (loopt goed voor de rest, dus met stellen zou dit zo over zijn) olieverbruik is ongeveer 1,5L per 5000km, dus valt mee.
de accu is op dit moment dood, dus starten lukt niet (als ik de accu van me andere motor erin doe start hij wel, dus accu zou vervangen moeten worden)

contactslot werkt momenteel niet, maar sleutel zit er wel op, dus contactslot is geby-passed (zit een schakelaar onder de tank, stoort mij niet echt, gewoon mee rijden).

Ik ga t ff met m'n broertje overleggen, dan hoor je t nog wel als hij interesse heeft
 
hoi, weet je het al, ik heb wss een goede accu gevonden in me onderdelenschuur, staat nu op te laden, want dan wordt het alleen kleppenstellen en dan ben je klaar!!
 
nu ook marzocchi Strada's te koop, met een gasreservoir eraan. heb ik nieuw gekocht 2 maanden geleden en nooit mee gereden omdat ik toch andere wil. zijn dus helemaal mooi en goed, ook de rubber ogen zijn nog ongebruikt!!!

ook de 37mm luchtdrukondersteunde vork, gereviceerd met extra keerringen erbij te koop!!!

en wss ook de boomerangvelgen met banden erop te koop (achter bt45 en voor pirelli of firestone)!!
 
in de cx zit nu een accu, dus start op eigen houtje, het enige dat er nog aan gedaan moet worden is kleppen stellen, en dan heb je voor weinig geld een goede motor!!!
 
in de cx zit nu een accu, dus start op eigen houtje, het enige dat er nog aan gedaan moet worden is kleppen stellen, en dan heb je voor weinig geld een goede motor!!!

hij komt vandaag terug van een weekendje centerparcs, dus ik zal het er vanavond even over hebben, wat is je uiterste prijs?
 
ja is goed die zal ik maken voor je (een is een ronde zwrat kunststoffen die in een vetter kuip heeft gezeten, maar ook goed los te gebruiken is, anders is een gloednieuwe zwarte met mooie chromen ring)
 
hoi chris, ik moet nog een knipperlicht hebben (CB 750, je weet wel)
Wat wil je daar voor hebben?
groeten , CD
 
Laatst bewerkt:
hoi, ik heb er 2 soort, een ronde chromen en een rechthoekige zwarte kunststof (wel het kleinere model)
zeg welke je wilt en ik zeg wat het moet kosten
 
Het gaat me om deze, dat is de reechthoekige met achter zwart plastic.
Ik weet niet of dat groot is of klein ( ik denk... groot |( )

1498154289_cc10378225.jpg
 
Laatst bewerkt:
oei, dat is de grote (lelijke versie). ik heb alleen 2 kleinere plasticen en een stuk of 8 chromen ronde (weet niet of je dat wilt, anders heb ik niks)
gr chris
 
heb je misschien een plaatje er van? Dan kan ik kijken of ik ze eventueel wil vervangen.


trouwens, wat bedoel je met lelijk? :(
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan