Veel cx500 spul en wat CB350 en CB750/900 spul

hoi, er is nog een wiel, een cdi-unit en een waterpomp pijpje van een cx verkocht.

Wel heb ik een zeer nette CX500C tank gevonden en een spanningsregelaar en een startrelais, interesse??
 
tevens naast de cx500c tank nu ook een voorwiel en een achterwiel van een cb900 met achter een nieuwe battlax band (nog geen 700km oud) en voor een pirelli f24 band met goed profiel.

Ook een cb900 voorvork met nieuwe keerringen en olie en kroonplaten, 37mm
ook rempompen en complete remleidingen systemen
 
het is een 18 inch velg ja, het is een 130-90-18, band is erop gekomen een week nadat mijn motor in de brand heeft gestaan (zie boldor liefhebbers show your bike deel2, pagina 88) dus is nog geen 2 maanden oud, voor de code moet ik even kijken
 
hoi, we zij niet over de band uitgekomen, het is een 2 maanden oude BT45 met 700 km erop (zijn dus als nieuw, is rustig mee gereden). is 110-9-18.
mail cmtheman@hotmail.com als je interesse hebt
 
Huh, paar posts naar boven had je gezegd dat het een 130-90-18 was? Als het een achterbandje is zeker wel interesse.
 
ja ik dacht dat het 130 was, maar was in de war met mijn oude wiel die was afgebrand (sorry!!)
is een achterband ja, en in supergoede staat.
mail maar cmtheman@hotmail.com voor verdere afhandeling
 
heb je schokbrekers die vast met een soort U ? zowel boven als onder
ipv een gewoon oog.

ik weet niet hoe ik het moet omschrijven -O-

ongeveer 34cm lang
 
hoi ik heb veren die onder en boven een oog hebben, en ik heb veren die van onder een U hebben, maar van boven een gewoon oog, is dat misschien wat voor je (je kan evt. van het bovenste oog een U maken??
 
Hoi ik ben net nieuw op het forum. iik ben nog bezig met mijn moteor rijbewijs maar heb wel al een motor gekocht, een cb750f van 82. Nou zag ik zondag tijdens het poetsen dat er twee doosjes onder de buddy zitten waar zwart spul uit loopt. Ik weet inmiddels dat dat oki mps 200 vonkversterkers zijn. Nu zit ik alle sdooor te lezen en zag ik net staan dat jij twee van die dingen hebt voor een cb 900. Volgens mij zouden die ook op een cb750 moeten passen. Heb jij ze nog?
 
ik kan je wel aan een goed setje oki mps-200 vonkversterkers helpen die niet meer leeglopen.
Hoi ik ben net nieuw op het forum. iik ben nog bezig met mijn moteor rijbewijs maar heb wel al een motor gekocht, een cb750f van 82. Nou zag ik zondag tijdens het poetsen dat er twee doosjes onder de buddy zitten waar zwart spul uit loopt. Ik weet inmiddels dat dat oki mps 200 vonkversterkers zijn. Nu zit ik alle sdooor te lezen en zag ik net staan dat jij twee van die dingen hebt voor een cb 900. Volgens mij zouden die ook op een cb750 moeten passen. Heb jij ze nog?
 
Terug
Bovenaan Onderaan