Veel GSX-R onderdelen. SRAD en k1-L0

Hij heeft geïnformeerd om die in te laten bouwen maar die kosten zijn erg hoog. De kabelboom die er nu nog in zit doet ‘ie het dan maar mee. Hij is het type die als het dan toch stuk gaat gewoon een nieuwe motor haalt 😂
Bedankt iig!
 
Hey hallo,
Ben ik weer, knipperlichten inbouw voorkant, rem en koppelingshandels en voorvork radiaal.
Wat heb je hiervan liggen en welke prijsklasse. Mag ook pb
 
Hoi,

Zijn de uitlaatbochten van de GSX-R 600 nog beschikbaar en wat zouden deze eventueel moeten kosten?
 
Hallo NoStra,

Sorry voor de late reactie. Voor 25 euro zou ik, indien nog beschikbaar, de uitlaatbochten graag overnemen.
Nog even ter controle op deze uitlaatbochten kan de standaard demper met 3 bouten worden vastgezet klopt dat, het is geen slip-on?

Als ik het goed had begrepen uit de eerdere berichten woon jij in Bussum is dit correct? Ik zit zelf in Enschede en heb helaas geen auto beschikbaar zou verzenden voor jou een optie zijn/ is dat überhaupt een optie met uitlaatbochten....?
 
Hallo NoStra,

Sorry voor de late reactie. Voor 25 euro zou ik, indien nog beschikbaar, de uitlaatbochten graag overnemen.
Nog even ter controle op deze uitlaatbochten kan de standaard demper met 3 bouten worden vastgezet klopt dat, het is geen slip-on?

Als ik het goed had begrepen uit de eerdere berichten woon jij in Bussum is dit correct? Ik zit zelf in Enschede en heb helaas geen auto beschikbaar zou verzenden voor jou een optie zijn/ is dat überhaupt een optie met uitlaatbochten....?

Ik fabriceer wel een doos. Komt goed.
 
Heb een gsxr 600/750 k6-l0 voorpoten liggen. 375e
Gsxr 1000 2012 voorvork met tstuk voor 525e
Inbouwknipperlichten heb ik niet.
Koppelingshendel heb ik nog wel liggen 10e

Ah thanks voor de update, ik hou het in gedachte. Maar voor nu laat ik het even aan me voorbij gaan.
 
wat heb je nog liggen van de SRAD voorkant? alleen de vooras, remklauwen en clip-ons? of ook; kroonplaat, t-stuk, wiel/velg, spatbord?
 
Terug
Bovenaan Onderaan