veel GSXR 1100w onderdelen schuuropruiming

rustig rustig heren :P ik moet ook af en toe nog werken en thuis met het gezin zijn ;)

ik heb nog maar 1 linker schakelaar liggen, helaas zonder pinnetje.

Die oliepickup heb ik wel maar moet ik uit een blok vissen...wordt vervolgd..
 
De bobines, zijn die hetzelfde als op een 88-er gsxr 750 ? Zoja, dan heb ik wel interesse.

Grtz. M.
Ik weet niet of het dezelfde zijn. Ik heb nog wel een set van een 88'er 750 liggen.. dan heb je meteen de goede. Mogen weg voor 45 euro excl verzendkosten.
 
rustig rustig heren :P ik moet ook af en toe nog werken en thuis met het gezin zijn ;)

ik heb nog maar 1 linker schakelaar liggen, helaas zonder pinnetje.

Die oliepickup heb ik wel maar moet ik uit een blok vissen...wordt vervolgd..

Hoi Rednas
Dat pinnetje, is dat zo'n pinnetje dat in een gaatje in het stuur past en de positie van de schakelaar fixeert? Ik heb wel belangstelling.
Groeten van Triker Arie (heb wel vaker spullen van je gekocht)
 
Hoi Rednas
Dat pinnetje, is dat zo'n pinnetje dat in een gaatje in het stuur past en de positie van de schakelaar fixeert? Ik heb wel belangstelling.
Groeten van Triker Arie (heb wel vaker spullen van je gekocht)
Hoi Arie, inderdaad, dat pinnetje. Die ontbreken zeer regelmatig heb ik gemerkt...
 
heb je ook mischien een foto van de uitlaatbochtenset?
ga ik voor je maken.

Ik heb twee verschillende, een waarbij 4 bochten samen komen in een "collector" waar weer 2 openingen zitten om een linkpijp op aan te sluiten. Ik heb ook een set van een 1995 waarbij 1 van de linkpijpen vast zit aan de collector en de tweede los. Heb je nog een voorkeur?
 
Hoi Sander, ik heb een tijdje geleden een PM gestuurd over die linker Suzuki schakelaars, maar nooit reaktie gehad. Hoe dan ook, ik heb nog steeds belangstelling. Mail me anders even op a.v.d.ent3@freeler.nl ?....
 
hoi had een vraag ik zoek voor mijn 1100 rw een top kuip het gedeelte waar ruitje op kan en de koplamp in zit? mijn vraag is heeft deze met toeval nog gr vince
 
Hoi Sander, ik heb een tijdje geleden een PM gestuurd over die linker Suzuki schakelaars, maar nooit reaktie gehad. Hoe dan ook, ik heb nog steeds belangstelling. Mail me anders even op a.v.d.ent3@freeler.nl ?....
Hoi Arie,

excusses, ik kom hier heel weinig... een schakelaar met pinnetje heb ik helaas niet...
 
Hoi Arie,

excusses, ik kom hier heel weinig... een schakelaar met pinnetje heb ik helaas niet...

Dat weet ik, je had het een paar posts geleden al gemeld. Maar dat pinnetje vind ik niet belangrijk; voor een linker stuurschakelaar zonder pinnetje heb ik nog steeds belangstelling...
 
Terug
Bovenaan Onderaan