veel motordiefstal in Tilburg?

Smet

MF veteraan
4 dec 2001
5.066
514
breskens
Worden er veel motors gejat in Tilburg? Ik wil namelijk als het een weekje lekker weer is met de motor naar Tilburg gaan (zit daar op kamers), alleen moet ie dan een week buiten staan. Hij kan niet in de fietskelder. Het is een oud fietsje (1986), zouden jullie het vertrouwen?
 
Ik zou het niet vertrouwen! Worden hier genoeg fietsen, scoots/brommers etc. gejat dus een motor is dan ook geen probleem. Stond Tilburg niet in de criminele-stad top 3 een jaar of 2 geleden :? Zegt genoeg.
 
ik zou het gewoon doen, slotje erom en lekker slapen. Mijn cat staat ook wel es her en der in tilburg voor diverse deuren na een avondje stappen ofzo.



edit: nou ja, luister maar naar Q-tjoeng, die woont er :P
Toch staat die van mij regelmatig daar buiten en dat zal ie ook blijven doen :P
 
ik zou het gewoon doen, slotje erom en lekker slapen. Mijn cat staat ook wel es her en der in tilburg voor diverse deuren na een avondje stappen ofzo.



edit: nou ja, luister maar naar Q-tjoeng, die woont er :P
Toch staat die van mij regelmatig daar buiten en dat zal ie ook blijven doen :P
Waar staat die van jou, kom ik de mijne er naast zetten. Weet ik zeker dat ze die van mij laten staan :)

Kunnen we jouw cat niet gebruiken als lokmotor? Als iemand er mee wegrijdt ploft het blok toch na een paar kilometer waarna de MF knokploeg in actie komt.
:+

(heb je motor paar keer zien op UvT, best mooi ding ;) )
 
De mijne heeft altijd buitengestaan. Drie sloten en netjes toegedekt, zodat de boeven niet zagen wat een beauty het was... ;) o ja woon ook in een nette buurt *kuch* en heb een buurman waarbij een pitbull nix bij is... :P

Maar nu ik naar buiten kijk, is ie wel weg....



O ja ik heb hem niet meer... |(




:+
 
Heejz welke motoren zijn dat. Kom ook regelmatig op UVT met motor. Heb hem overigens altijd achterom staan als ik in tilburg. Door de smalle keuken van mijn studentenhuis, 3 keer steken en dan past ie erdoor en staat ie in de 6 m2 tuin. Maar ik kan hem ook wel aan de straat laten staan met slot eromheen.

Pieter
(Bandit 600n)
 
Heejz welke motoren zijn dat. Kom ook regelmatig op UVT met motor. Heb hem overigens altijd achterom staan als ik in tilburg. Door de smalle keuken van mijn studentenhuis, 3 keer steken en dan past ie erdoor en staat ie in de 6 m2 tuin. Maar ik kan hem ook wel aan de straat laten staan met slot eromheen.

Pieter
(Bandit 600n)
Viccie heeft een geel/grijze thundercat en ik een rood/witte GPZ. Maar ik ben er nog maar 1 keer mee naar de UvT geweest. Als je iemand in een zwart leren pak ziet rondlopen in de bibliotheek, is het Viccie (jaja, heb je al eens gespot!)
 
aha waar zetten jullie je motor altijd neer? ikke meestal daar bij gebouw B. Enne wat voor studie doen jullie daar? of doen jullie niet veel :D
 
Viccie heeft een geel/grijze thundercat en ik een rood/witte GPZ. Maar ik ben er nog maar 1 keer mee naar de UvT geweest. Als je iemand in een zwart leren pak ziet rondlopen in de bibliotheek, is het Viccie (jaja, heb je al eens gespot!)


en dan niet ff roepen? :P

Volgende keer gewoon door de bieb heen schreeuwen als je me weer ziet lopen, wat overigens vrij zeldzaam is... ik in de bieb :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan