Veel onderdelen voor een cb750/900/1100

CB 1100 R

MF veteraan
20 apr 2003
3.286
3
Nijmegen
Vanwege verkoop van mijn verzameling bolletjes heb ik voor de liefhebber nog veel onderdelen over die ik wil verkopen even uit mijn hoofd
Bobines, spanningsregelaars, start relais, oki blokjes (de goede), dynamo en onstekings kapjes, mooie valbeugels voor een SC09 en SC11, goede rotor compleet met koolborstels, tellerset voor een 900/1100, zo goed als nieuwe koplamp (met F2 mechanisme, ook te gebruiken op een kale) complete rode F2 kuip (beugels, meters, ruit, bedrading, lowers, koplamp, koplampruitje)kleur rood/wit, mooie en goede buddy, stuurschakelaars enz enz

Alles in goede staat

Liefst in 1 koop voor een mooi (liefhebbers) prijsje
 
Laatst bewerkt:
Beste CB1100 R,

Samen met een paar vrienden rijden we ook op Bolletjes. En we hebben wel interrese in de rotor, buddy, startrelais wat zou je hiervoor willen hebben? Ik las dat je het liefst alles in 1 keer verkoopt dus ik hoor graag van je!
Alvast bedankt
Stephan
 
Beste CB1100 R,

Samen met een paar vrienden rijden we ook op Bolletjes. En we hebben wel interrese in de rotor, buddy, startrelais wat zou je hiervoor willen hebben? Ik las dat je het liefst alles in 1 keer verkoopt dus ik hoor graag van je!
Alvast bedankt
Stephan

Hallo Stephan,

Sorry ik heb een fout in mijn adv gezet was niet een rotor maar een stator compleet met deksel en koolborstels
stator, buddy en relais voor 75 euro

Groeten Hans
 
Terug
Bovenaan Onderaan