veel ongelukken

Status
Niet open voor verdere reacties.
nja sommige ongelukken zijn niet echt nodig en hadden best voorkomen kunnen worden.
Elke keer als ik er langs rij denk ik toch bij mezelf .. ja daar had ik ook kunnen liggen
 
frost-albums-frost-pics-picture23967-ibtl.jpg
 
Motorrijders zijn net als koeien. De eerste keer in de lente dat de stal open gaat en de koeien naar buiten gaan dan steigeren en bokken zelfs de oude koeien.

In het voorjaar, als de eerste warme dagen zijn gaan alle motorrijders op pad. Soms zelfs zonder te controleren of er genoeg lucht, olie of vet op de juiste plekken zijn.

Toch gaan er genoeg meteen voluit net zo als vorig jaar. Spijtig genoeg kunnen sommigen dat niet navertellen.

Ik vind die laatste foto trouwens wel mooi eigenlijk....

w-PEEN6827.JPG


mvg

db
 
Laatst bewerkt:
Beetje een jaarlijks terugkerend ritueel ... En je wordt jezelf er pas bewust van op het moment dat je zélf ook met zo'n ding mag/kan rijden.

TS = Beginnend bestuurder?
 
Erg triest voor de motorrijder, aangezien je een nadere inspectie van vangrailpaaltjes meestal niet navertelt. Desalniettemin eentje in de categorie 'shit happens'. :/
 
Laatst bewerkt:
nja sommige ongelukken zijn niet echt nodig en hadden best voorkomen kunnen worden.

Tja, dat heb je bij veel ongelukken :?

Motorrijders zijn net als koeien. De eerste keer in de lente dat de stal open gaat en de koeien naar buiten gaan dan steigeren en bokken zelfs de oude koeien.

In het voorjaar, als de eerste warme dagen zijn gaan alle motorrijders op pad. Soms zelfs zonder te controleren of er genoeg lucht, olie of vet op de juiste plekken zijn.

Toch gaan er genoeg meteen voluit net zo als vorig jaar. Spijtig genoeg kunnen sommigen dat niet navertellen.

Maar wat heeft dat te maken met de link waar TS aan refereert? :?
Motorrijder wordt door een vrachtwagen van achteren aangetikt.
Ging de vrachtwagenchauffeur in deze meteen voluit? Had hij te weinig lucht in zijn banden?




:Z :Z :Z
 
ieder ongeluk had voorkomen kunnen worden.

klopt, maar 't is wishful thinking dat het ooit zover komt :/

als ik om me heen kijk zie ik nog veel teveel mensen iets anders in hun auto doen dan autorijden... of ik word door motorrijders ingehaald op plekken waar ik van denk; is dat nou wel zo handig? .. en ga zo maar door...

genoeg mensen denken dus: "dat overkomt mij niet" .. :N
 
Wel zo eerlijk toch, de koekblikkers hebben het najaar al O-)
Zodra het eerste sneeuwvlokje valt staan ze stil of liggen op elkaar :X

:Y

ik lach me dood met mn werkervaring in oostenrijk (en dus autorij-ervaring op sneeuw, met sneeuwbanden in een licht autootje)

mensen met 4x4s komen niet eens meer normaal weg :')
 
Laatst bewerkt:
Verbaast me niks als ik zie wat een achterlijke mongolen er ieder voorjaar weer de racer uit de schuur halen.

...en nu maar wachten...

Volgens mij zie ik een toerding onder de vangrail liggen op de foto's van het ongeluk van gisteren :? Beetje raar als je ervan uitgaat dat alleen racers bij een ongeluk betrokken kunnen raken |( Ik heb overigens geen racert :]
 
Laatst bewerkt:
...en nu maar wachten...


Jij hapte...

Maar even serieus, de topictitel gaat toch over veel ongevallen, en niet alleen over die in de openingstopic.

Me dunkt dat de automobilisten ook weer aan de hoeveelheid en rijstijl van motorrijders moeten wennen.

En ik ook: gisteren sta ik voor een verkeerslicht netjes in de rij, op het moment dat het licht groen wordt scheurt er een chopper over de (voorsorteer)strook voor linksaf alles voorbij en gooit zicht voor de net optrekkende auto's...
vanochtend vrijwel hetzelfde: ik sta in de rij voor linksaf (twee banen, maar niet de moeite om er tussendoor naar voren te rijden, stonden maar twee auto's voor me), komen er rechts over de (voorsorteer)strook voor rechtdoor twee motorrijders die hem zo naar links tussen de net optrekkende auto's gooien.

En blablabla en spiegels, maar zulk gedrag hoef je niet te verwachten en dat kan makkelijk fout gaan.
Waarmee ik niet wil zeggen dat het op de Utrechtse baan zo gegaan is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan