Veel te kleine zitplaatsen strubben tribune

Ik lees hier al genoeg negatieve reacties :N
Morgen dus allemaal even mailen
ik snap best dat de TT voor iedereen is.
Maar als je op de tribune wilt zitten moet je zomers gekleed zijn, en geen spullen meenemen, kortom aan motorrijders hebben ze al helemaal niet gedacht |(
 
Ik was al 2 jaar niet meer geweest maar had dit jaar maar weer eens de stoute schoenen aangetrokken. Maar het is er idd allemaal niet beter op geworden. Een scheet laten kost al geld
 
Ik zat op de Stekkenwaltribune, maar als ik het goed begrijp moet ik nog blij zijn met het feit dat ik een plastic zitje van 30 bij 30 cm had :X
Het was voor mij de eerste keer TT, en ik had inderdaad niet verwacht dat de zitplaatsen zo slecht en zo krap waren!
 
Ik heb vrijdag op die strubben tribune gezeten... Over ruimte was toen niet te klagen. Alleen wat zit je belachelijk ver van de baan zeg |( . En die videowall stond idd ook veels te ver weg :N .

En die stoeltjes op de tribune voor de GT (die blauwe kommetjes op zo'n gewone taluut) was het ook niet helemaal B| . Je kon niet met je voeten bij de grond waardoor ik na een half uur een zere rug had |( .

Ik ben toen naar meeuwenmeer gegaan, laat mij maar lekker in het gras zitten/liggen :) .


Maar de zijspannen waren super *O*
 
Ik lag lekker in het gras, op een tot poncho om te bouwen stukje plastic. Wat gaat dat zweten zeg na een tijdje, doe ik dus ook nooit meer B|


:+

Was pas m'n tweede TT, beide keren gewoon in het gras gezeten. Had al zo'n vermoeden dat je op een tribune niet echt veel ruimte hebt om even je benen te strekken of zo. Daarom dus ligplaatsen staanplaatsen voor mij. Heerlijk languit liggen tussen de races door :+

Wel kut voor de mensen met dure kaartjes en weinig ruimte.

Verder geen problemen gehad. Qua verkeer vond ik het rustiger dan vorig jaar.
 
Ik vind het ook maar vreemd, ik had strubben kaarten gekocht met uitzicht op de eerste bocht als je op de TT site kijkt. Nu bleek dus dat het de allerverste tribune was met totaal geen uitzicht op de eerste bocht. Volgens het kaartje op de site zijn dat de TT world tribunes. Dit is gewoon verkeerd aangegeven dus, ik weet niet of hier iets tegen te doen valt, want ik was echt niet tevreden over de plaatsen, zeker omdat die plek niet zo aangegeven was.
 
niet alleen daar, ook op die tribune van de Nurburgring hebben ze de maten genomen van de kontjes van pitspoezen.
Leuk, maar niet voor zes volwassen mannen die in de bloei van hun motorrijden zijn. :N

Tis nog erger dan Economy in een vliegtuig, zo'n zitplaats op een tribune.
 
Ook al gereageerd richting assen, de vuile oplichters :(

Het circuit maakt geen winst op dit soort evenementen, eerder verlies, dus oplichters kun je ze niet noemen.

Daarbij ligt de organistatie van de motogp in handen van Dorna, dus doe daar ook dan je beklag.
 
Het circuit maakt geen winst op dit soort evenementen, eerder verlies, dus oplichters kun je ze niet noemen.

Daarbij ligt de organistatie van de motogp in handen van Dorna, dus doe daar ook dan je beklag.


Jij maakt het helemaal bont, zonder de TT had het cirquit niet eens bestaansrecht, dat is de economische injectie van het jaar.....
Je denkt toch niet dat ze het uit liefdadigheid organiseren he.
Dat Dorna het organiseerd, is gewoon chantage, de organisatie moet een vast bedrag afrekenen aan dorna, om het te mogen organiseren, en dat wordt allemaal berekend in de entreekaarten. Daarom is het zo duur geworden. Als alle cirquiteigenaren de koppen bij elkaar zouden steken, en de Dorna zouden boycotten , was het zo afgelopen met de macht van Dorna.
En om maar zoveel mogelijk uit de kosten te komen, gaan ze nu dus overal te kleine tribunes maken, zodat ze 200% meer GT kaartjes en strubbenkaartjes kunnen verkopen. ook al kun je geen reet meer zien
5.50 euro voor een frietje op het binnenterrein, ze zijn daar helemaal gek geworden.
Moet je eens naar Le Mans gaan, daar is alles 10x beter geregeld, mag je gewoon nog slapen op het cirquit, geen zeikers die een kampvuur verbieden, tot diep in de nacht vertier op het cirquit, gratis stuntprogramma na de trainingen, voor iedereen toegankelijk, en in assen moet je nog betalen om een scheet te laten.
Tis geen wonder dat de aantallen teruglopen, er waren tijden dat je hutje aan mutje stond op de taluds, toen had je voor 10 gulden een geheel gevulde dag, 50cc,125cc,250, 350, 500 zijspannen, supersport 4 tact, en allemaal op een dag. nu is alles versjachert aan de comercie, en betaal je voor 3 races de hoofdprijs.

tis alleen nog wachten op die geitewollensokkendragers, tot die gaan klagen over het lawaai van de viertacten, en assen kan helemaal opdoeken.
Zo is zandvoort ook naar de kloten gegaan
 
Het circuit maakt geen winst op dit soort evenementen, eerder verlies, dus oplichters kun je ze niet noemen.

Ze maken geen winst bij zo'n evenement? Als ik zie hoe duur het allemaal was en hoe druk, vind ik dat een vreemde zaak. We waren met een paar duizend man op de stekkenwal-tribune alleen al, kaartjes a 50 euro per stuk en ik geloof niet dat die 'tribunes' meer hebben gekost dan een paar tientjes. :N
 
Hey alsof het zitten op die kuipstoeltjes zo prettig was !!!!
Kolere wat proberen ze daar zoveel als mogenlijk mensen in 1 vak te krijgen zeg !!!
Nee was voor mij zeker geen succes en ga het volgend jaar ook zeker anders doen(volgens mij kan je beter een staanplaats nemen en een klapstoeltje meenemen).

maar : het was zeker een leuke spannende wedstrijd !!!
poentje groet u allen :]
 
die catering rond het circuit is van teuben, die betaalt waarschijnlijk een bepaald bedrag en kan dan zelf de prijs bepalen, en ja als al die zatte duitsers toch die bedragen betalen wat kan hem dan die nederlanders schelen.
 
Laatst bewerkt:
Zo te horen mag ik blij zijn, dat ik op de partnerpas van m'n zusje (Zij zit bij de opraap ploeg van gevallen coureurs zeg maar) naar binnen kon. Ik heb lekker op meeuwenmeer liggen kijken naar prachtige actie's en tussendoor zelfs lekker liggen slapen. Ik heb in het verleden wel op van die bankjes gezeten en vond de ruimte daar gemiddeld erg krap. En dat het nog krapper is geworden is logisch, ze missen nu een paar kilometer taluds om mensen op te stouwen na de verbouwing en die moeten ze toch ergens kwijt. Wat ik wel kan waarderen is dat de coureurs nu veel vaker langskomen.
 
wij zaten ook op de strubbentribune, vak GS, rij 3 onderaan dus :( maar konden de strubbenbocht bijna niet zien. de strubben zelf kon je alleen door de vangrail heen zien, dus niet erg fijn. ik denk dat als je bovenaan zit je wel meer van de bocht kunt zien. volgens mij kunnen ze die eerste strubbentribune beter haarbocht tribune noemen.
ook wij vonden de ruimte erg krap, op de oude strubbentribune kon je nog je tas enzo onder de bankje leggen, maar dat gaat nu niet meer. jammer. :(
 
Laatst bewerkt:
wij zaten ook op de strubbentribune, vak GS, rij 3 onderaan dus :( maar konden de strubbenbocht bijna niet zien. de strubben zelf kon je alleen door de vangrail heen zien, dus niet erg fijn. ik denk dat als je bovenaan zit je wel meer van de bocht kunt zien. volgens mij kunnen ze die eerste strubbentribune beter haarbocht tribune noemen.
ook wij vonden de ruimte erg krap, op de oude strubbentribune kon je nog je tas enzo onder de bankje leggen, maar dat gaat nu niet meer. jammer. :(
Wij zaten ook in vak GS in de strubben.
Gelukkig wel rij 11, dus we zaten redelijk bovenaan.
Maar wat een krappe bedoening zeg...... niet normaal.
Had wel een leuke meid achter me zitten, die het niet erg vond dat ik tijdens de MotoGP half tussen haar benen zat :+

/edit, en nee niet met m'n handen :+
 
Ik zat (zoals al jaren) op de hoofdtribune en ook daar stoor ik mij al jaaaaren aan hoe krap het is. In de breedte valt het wel mee, je hebt gewoon een stoeltje, maar de beenruimte is zooooo krap. Ik ben niet eens lang en ik heb al het idee dat ik opgevouwen zit (ben 1.76m). Om nog maar niet te spreken over waar je in godsnaam je tas, helm (ok, helmstalling) en jas moet laten.... best waardeloos eigenlijk voor 85 euro. Maarja, wij zitten altijd in vak P en dat is wel ff een gods ideale plek. Mooi zicht op het scherm, rechts de GT bocht (actie!!) en links het rechte stuk en de grid. Ach, volgend jaar weer, maar ideaal is anders helaas...
 
Ik heb net een mail gestuurd,
nu maar afwachten of ze een reactie terug sturen.
Ik heb er in gezet of ze volgende keer duidelijk willen informeren over de plekken die ze voor €60,- aanbieden :N

Gr John
 
ik vond het prima geregeld. voldoende plek gratis eten en drinken gratis garderobe met bewaking motor om de hoek van de tribune met bewaking uiteraard. vidiwall vlak voor mijn neus. nee echt een wereld dag. een dikke pluim aan bmw voor het hele vip gebeuren.
 
ik vond het prima geregeld. voldoende plek gratis eten en drinken gratis garderobe met bewaking motor om de hoek van de tribune met bewaking uiteraard. vidiwall vlak voor mijn neus. nee echt een wereld dag. een dikke pluim aan bmw voor het hele vip gebeuren.
Ja maar ik zit dan nog liever op een houten plank, dan dat ik op BMW word gezien _O-




;) :+
 
Door gebrek aan tijd bestond de tribune inderdaad nog uit planken ipv kuipstoeltjes. Bij kuipstoeltjes heb je gelukkig meer vaste ruimte voor jezelf, ik kijk dan ook al uit naar volgend jaar.

Ik heb nog nooit zo krap gezeten als dit jaar op de strubben tribune, maar wat wil je......overal waar ik keek zag ik vieze vrouwen met een, naja meerdere, maatjes teveel.(sorry ik heb alleen dikke vrouwen gezien) Wat ook fijn is zijn elke keer de knee pads van de persoon achter je in de rug :(

Buiten de krappe plaatsen om heb ik een topdag gehad met mooie races.
Ook hadden we eindelijk eens goed weer tijdens de TT. *D

See you next year!
 
Ik heb heerlijk op een stoel met kussen onder mijn achterwerk. Beentjes zo ver mogelijk naar voren en de bratwursten lagen na de MotoGP weer te sidderen. Tussen de races en kwalificaties door alle ruimte om ongestoord een balletje te trappen en een gratis programma.

Heerlijk om als baco in de Stekkenwal te zitten })
 
Ik heb heerlijk op een stoel met kussen onder mijn achterwerk. Beentjes zo ver mogelijk naar voren en de bratwursten lagen na de MotoGP weer te sidderen. Tussen de races en kwalificaties door alle ruimte om ongestoord een balletje te trappen en een gratis programma.

Heerlijk om als baco in de Stekkenwal te zitten })

Hoe ben je eigenlijk baco geworden?
 
Terug
Bovenaan Onderaan