Veel te kleine zitplaatsen strubben tribune

gix-addict

MF veteraan
26 dec 2003
21.145
683
Ga al 7 jaar naar de TT.
Laatste paar jaar zit ik op de strubben tribune waar je altijd actie hebt :Y
valpartijen en inhaalactie's.
Alleen van het jaar leken de bankjes (houte planken) B| nog kleiner als andere jaren
We waren daar met zes volwassen mannen, elk een normaal postuur O-)
5 konden er net op 6 plaatsen zitten, en 1 van ons moest constant in het middenpad zitten/staan.
Dan hebben we het nog niet over je motorjas en tanktas waar moet je die gaan laten B|

Volgend jaar voor mij geen €60,- meer voor een houten plank.
Ik dacht dat alle tribunes al voorzien waren van kuipstoeltjes
Volgend jaar voor mij een staanplaats

Zijn er meer mensen die dit jaar op de strubben hebben gezeten ?
En het zelfde hebben meegemaakt.

Gr John (Die het voor de rest er goed naar zij zin heeft gehad in Assen

*O* )
 
Mijn commentaar in oost topic.... maar exact dezelfde ervaring...

Zow ook weer terug van Assen.

Het was warm, druk en vooral vermakelijk danwel spannend.... spannende 125, 250 was saai en de MotoGP tot op het laatste geweldig....



Ohja1, vond 60 euro teveel voor een super krappe zitplaats... voor me een stel wiet rokende onbenullen, achter me een stel 'vette' koeien die duidelijk teveel op hadden en naast me een normale stel......

Ohja2, en ook nog 50 eurocent om mogen pissen, mooi niet. Heb de afwateringskanaal aan de achterzijde van de nieuwe strubbentribune maar bijgevuld......
 
ik zat ook op de strubbentribune.
en er waren idd kuipstoeltjes beloofd, maar die waren er dus niet |(
en het was ook wel redelijk krap, geen cm te veel...
 
had inderdaad ook gerekend op kuipstoeltjes, dit was zwaar waardeloos.vond verder de race ook moeilijk te volgen, het videoscherm stond te ver weg en van het commentaar op het circuit moet je het ook niet hebben, die loopt standaard 2 ronden achter met wat er gebeurt. verder wel een mooie dag gehad, maar volgend jaar toch weer geert timmer tribune.
 
Spidy , ik en mijn vader (geen MF lid) gaan mailen naar de TT organisatie.
Als nou meer mensen die in de strubben hetzelfde probleem hadden dit doen.
Kijk ik wel best €60 of meer betalen voor een goedezitplaats
Maar €60 voor een houten plank, een videowall op veel teverre afstand en commentaar wat idd 2 ronden achterloopt :X

Daarom ga ik mailen, of ze kunnen garanderen dat er volgend jaar wel fatsoenlijke zitplaatsen zijn.
In een voetbal stadion zitten de stoeltjes al 10x beter.

Dus mensen uit de strubben, mailen allemaal :Y
 
Spidy , ik en mijn vader (geen MF lid) gaan mailen naar de TT organisatie.
Als nou meer mensen die in de strubben hetzelfde probleem hadden dit doen.
Kijk ik wel best €60 of meer betalen voor een goedezitplaats
Maar €60 voor een houten plank, een videowall op veel teverre afstand en commentaar wat idd 2 ronden achterloopt :X

Daarom ga ik mailen, of ze kunnen garanderen dat er volgend jaar wel fatsoenlijke zitplaatsen zijn.
In een voetbal stadion zitten de stoeltjes al 10x beter.

Dus mensen uit de strubben, mailen allemaal :Y

heb net al gemaild :Y
 
ik ben het helemaal met je eens. Wat een k.t plekken. Hutjemutjestrubben, zou ik willen zeggen. Voor mij ook volgend jaar een andere plek. Veel te klein, dit niet meer.. En dan die videowall...die staat op 100 mter afstand. Veel te ver weg.. dat moet volgend jaar beter........ |( |( |(
 
Wij hebben geklaagd over de tribunes en we kregen te horen dat de tribunes die er stonden tijdelijke waren.

Ze hadden net als de Geert-timmer tribune moeten zijn, maar er was wat fout gegaan in de planning en ze kregen de verkeerde tribunes binnen.

Dat wisten ze vorige maand al. Helemaal niet erg maar stuur dan effe een brief. of regel iets!!
Er stonden 2 strubben tribunes, 2 TT world tribunes en dan nog een strubben!
Dat klopte niet echt laat maar zeggen

Wij sturen dinsdag een aangetekende brief.

Ook de hele organisatie was echt bagger.
Toen de MOTOGP was afgelopen liepen we weer naar de motoren.
Langs een ingang van die grote motor parkeer plaats die ze DICHT hadden gelaten.
Als ze die open hadden gegooit was al dat volk veel sneller weg!!


Ik vond het hele spectakel super (ben alle drie de dagen geweest)
maar de organisatie echt K*T!!!!!! -O- |( :? :X :( :N '( :r ;(
 
Mijn commentaar in oost topic.... maar exact dezelfde ervaring...

Zow ook weer terug van Assen.




Ohja1, vond 60 euro teveel voor een super krappe zitplaats... voor me een stel wiet rokende onbenullen, achter me een stel 'vette' koeien die duidelijk teveel op hadden en naast me een normale stel......


dan moet je zeer zeker geen staanplaatsje kopen. :N
 
zat ook op de strubben met vriendin en zus. Konden eerst niet op onze plekken zitten omdat er te weinig plaats was :X :X .
Had ook op stoeltjes gerekend. Om nog maar te zwijgen over al onze motor zut. Konden de helmen niet in de helm garderobe afgeven (vol) waardoor we deze ook nog eens bij ons hadden.
Al met al veel te weinig ruimte en niet de beloofde plekken.

Uitzicht was wel super. Goede plek.
Voor wat betreft de videowall zie ik niet echt mogelijkheden. Daar is gewoon geen ruimte voor om deze dichter bij de tribune te zetten. Dan zou je een stuk van het circuit niet meer kunnen zien.
 
Laatst bewerkt:
Niet alleen op de Strubben, ook op de Winterdijk tribune was het
triest gesteld met de ruimte.
Ik kon amper mn benen kwijt, laat staan mn motorjack en rugzak.
Qua beleving vond ik het ook 10x niks, volgend jaar de hoofdtribune voor ons,
lekker in de schaduw met zon en droog als het regent, en goed zicht op de pits.
 
Bulttribune ook! Dachten we ff met zn allen op een ander plekje te gaan zitten. Nou volgend jaar maar de hoofdttribune weer pakken ofzo. Motorpakken en tassen kon je gewoon niet kwijt voor je of naast je. Je zit bijna bij elkaar op schoot, dus we hebben alles gewoon vooraan bij het hek neer gegooit, omdat het gewoon ook veels te warm was om alles aan te houden.
 
Ik zat op de haarbocht tribune,hetzelfde verhaal, we zijn na de 125 naar de zuidlus gevlucht,gewoon op de graswal...betere zitplaatsen,ruimte voor je spullen en véél meer aktie.
Die nieuwe noordlus is echt kansloos,d'r zit geen aktie in,net een kartbaantje
met formule één wagens......zonde zonde,mijn TT/Assen hart huilde toen ik dat gezien had,ik ga d'r nooit meer zitten. ;( ;( ;(
 
Niet alleen op de Strubben, ook op de Winterdijk tribune was het
triest gesteld met de ruimte.
Ik kon amper mn benen kwijt, laat staan mn motorjack en rugzak.
Qua beleving vond ik het ook 10x niks, volgend jaar de hoofdtribune voor ons,
lekker in de schaduw met zon en droog als het regent, en goed zicht op de pits.

Precies mijn probleem, had gelukkig me pak in een auto kunnen proppen maar zat nog wel met me tanktas. Benen in me nek en Duitsers voor me, nou m'n lol was compleet. Ga voor volgend jaar eens kijken of ik aan de andere kant van de baan kan komen. Er zit een lift in het pand aldaar dus misschien maar even een bedrijfsauto van een conculega lenen en de storingsdienst uithangen.

[me]203MPH heeft op deze manier ook Monaco aan de Maas gezien.
[/me]


Tijdens de Red Bull airrace was ik niet in NL maar anders had ik op het dak van één van de gebouwen aan de Boompjes gezeten.
 
Ik zie een heel mooi item voor 'De rijdende rechter'...!

Beetje heel erg lullig als je 60 euro moet betalen voor een houten bankje, terwijl er stoelen beloofd zijn. Als je vervolgens naar een videowall moet kijken die te veraf staat en ook nog eens te weinig ruimte hebt ook.

Denk dat je collectief best wat zou kunnen gaan doen, om in ieder geval een deel van het geld terug te krijgen.

*Zelf niet geweest, dus mijn reactie is op basis van bovenstaande reacties.
 
IK heb ook een programma boekje gekocht voor 8 euri allemaal reclame en er werden veel te weinig ronden aangegeven om zelf in te vullen.

Wat een amateurs.
 
Zo kreeg ik in April een bevestiging voor gereserv.kaarten voor de tt world trib.2e rij,nu kom ik regelmatig op assen en dacht toen gelijk al dat worden noodtribunes,zitten op een plankje,heb toen gelijk gebeld en gezegd dat ik die plaatsen niet besteld had,vervolgens is het geld voor die plaatsen terug gestort,als ik dit hier zo allemaal lees een verstandig(vooruitziende)besluit achteraf,ben nu enkel naar de trainingen geweest,lekker alle ruimte op GT-tib.,zaterdag mooi thuis voor de buis :} :}
 
Zat thuis en heb die actie van colins en haydin zeer goed kunnen volgen.

Ik zat best goed, bank van 2 meter breed. Vrouwtje die pils kwam brengen.

Kinderen ad tekenfilm.

De filmpjes van die tribune heb ik daarna gedownload voor de sfeer.

Oja alles opgenomen ...maar waar moet je een file beschikbaar stellen van 750 mb?

lage kwaliteit trouwens ..
 
Ik zat ook op de strubben met 6 man. Ook ging ruimte, ging nergens over. Wij zaten gelukkig bovenin en konden dus ook staan en leunen tegen de railing maar anders was het echt een probleem geweest.
 
Wij zaten op de nieuwe bult tribune moet zeggen dat het erg krap was,
mijn knieen zaten bij de duitser voor mij in zijn nek.. en zo groot ben ik niet.
Maar wel super genoten!
 
Terug
Bovenaan Onderaan