Dag mensen,
Ben een tijd geleden (in december) onderuit gegaan met mijn motor (gixxer 1100 \'93). Motorische schade laten opknappen, maar wat ik nu merk is dat, als hij stationair draait en dan de gas snel open draai, hij veel tijd heeft om op toeren te komen. Voorheen sprong hij gewoon op de juiste toeren. Als hij een maal boven de 2000 rpm zit, merk ik geen problemen, dan reageert hij gewoon vlot. Wel draait hij stationair op 500 rpm, voorheen was dat 1000.
Weten jullie misschien waardoor dit kan komen? Heb ong. 400 km geleden carburatie en kleppen laten stellen.
Ander vraagje, de dealer vertelde mij dat hij de caburatie, de 4 stukken (ofzoiets) parallel had afgesteld. Is dat goed of slecht, want ik merk dat hij minder snel is in acceleratie. Toen ik voorheen ong. 6000 - 11000rpm maakte, voelde ik een geweldige versnelling (kicke). nu gaat dat gelijk op.
Ben een tijd geleden (in december) onderuit gegaan met mijn motor (gixxer 1100 \'93). Motorische schade laten opknappen, maar wat ik nu merk is dat, als hij stationair draait en dan de gas snel open draai, hij veel tijd heeft om op toeren te komen. Voorheen sprong hij gewoon op de juiste toeren. Als hij een maal boven de 2000 rpm zit, merk ik geen problemen, dan reageert hij gewoon vlot. Wel draait hij stationair op 500 rpm, voorheen was dat 1000.
Weten jullie misschien waardoor dit kan komen? Heb ong. 400 km geleden carburatie en kleppen laten stellen.
Ander vraagje, de dealer vertelde mij dat hij de caburatie, de 4 stukken (ofzoiets) parallel had afgesteld. Is dat goed of slecht, want ik merk dat hij minder snel is in acceleratie. Toen ik voorheen ong. 6000 - 11000rpm maakte, voelde ik een geweldige versnelling (kicke). nu gaat dat gelijk op.