Veel verschil tussen Louis FUNshop en Louis MEGAshop?

FZRalph

MF'er
12 jun 2011
59
0
Groningen
Hoi MF'ers,

Wil morgen naar een Louis shop in Duitsland. Dichtstbijzijnde is Emden voor mij, maar ik zie dat dat een FUNshop is en geen MEGAshop.
Bremen is 80 km verder en daar zit wel een MEGAshop.
Is dat de moeite waard?

maw: zit er veel verschil tussen beide soorten winkels en wat dan?

Alvast bedankt!
Grtz
 
Het is maar net wat je zoekt, sommige van de grotere winkels hebben zelfs een windtunnel om kleding en helmen te testen. Moet je wel iets verder rijden, maar op de autobahn schiet je meestal iets sneller op.
 
Heb wat onderdelen nodig en verder wat dingen als backprotector, handschoenen en wat zaken als digitaal luchtdrukmetertje, kettingspray enz... Dat zal dan ook bij de funshop wel te krijgen zijn... Of is 't sowieso heel gaaf om die grote shop te zien?
 
Ik ben een paar keer naar Osnabrück geweest, het is wel geinig een keer in zo'n grote shop rond te neuzen. In Osnabrück hadden ze toen ook nog Hein Gericke en Polo, maak je er een leuk dagje van.
 
Heb wat onderdelen nodig en verder wat dingen als backprotector, handschoenen en wat zaken als digitaal luchtdrukmetertje, kettingspray enz... Dat zal dan ook bij de funshop wel te krijgen zijn... Of is 't sowieso heel gaaf om die grote shop te zien?
Die grote vindt ik persoonlijk wel de moeite waard net iets meer spul.
meestal als ik na de grote ga dan is het in essen
 
Ik ben een paar keer naar Osnabrück geweest, het is wel geinig een keer in zo'n grote shop rond te neuzen. In Osnabrück hadden ze toen ook nog Hein Gericke en Polo, maak je er een leuk dagje van.
Kom ik ook geregeld als ik klein spul nodig heb.
Of een nieuwe helm
 
Paar keer in emden geweest aardig personeel leuke winkel, nog niet in bremen geweest ligt nog wel in de planning
 
Ik ben een paar keer naar Osnabrück geweest, het is wel geinig een keer in zo'n grote shop rond te neuzen. In Osnabrück hadden ze toen ook nog Hein Gericke en Polo, maak je er een leuk dagje van.

Osnabrück is al een beste winkel, vervolgens ben ik afgelopen zomer doorgereden naar Polo die daar ook zit! ;) Volgende x staat dortmund in de planning, die moet nog 2 of 3x groter zijn zei me buurman!
 
Osnabrück is al een beste winkel, vervolgens ben ik afgelopen zomer doorgereden naar Polo die daar ook zit! ;) Volgende x staat dortmund in de planning, die moet nog 2 of 3x groter zijn zei me buurman!
Waar zit die dan vanuit lois gezien?
 
Laatst bewerkt:
Louis Emden is een klein winkeltje met idem beperkt aanbod. Zit wel aan een enorme supermarkt vast, je loopt vanuit Louis zo de drankkhal in.
Bremen ben ik nog nooit geweest.
 
Terug
Bovenaan Onderaan