Veendam en Omgeving Broezen met de Bikes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook me maar eens melden hier, vanuit Stadskanaal. Had in het verleden al eens gereageerd in een ouder topic maar wist niet dat er nog steeds een topic was over deze regio. Ben wel een voorstander van een topic reanimatie. Maar eens zien of er iets van komt. Eerst moet de griep een beetje overwaaien denk ik....
 
Moi iedereen, is dit topic nog een beetje actief?
En zijn er ook nog specifiek wegracer fans in Veenklootjesdam en omstreken?

Ik heb me na een paar jaar motorloos ook eindelijk weer een motor gekocht, 1996 Suzuki GSX-R750 SRAD.
Met wat werk, as usual. Dus inmiddels wat dingetjes gedaan, wat dingetjes besteld, work in progress...
Hopelijk rond het eind van de maand weer helemaal klaar om te gaan :]

Ik ben trouwens ook de originele topic starter, voor wie het boeit haha, dat was erg lang geleden 8-)

Goed gaan :]*O*
 

Bijlagen

  • 001.JPG
    001.JPG
    128,9 KB · Weergaven: 9
  • DSC03239.JPG
    DSC03239.JPG
    281,2 KB · Weergaven: 8
  • DSC03245.JPG
    DSC03245.JPG
    371,2 KB · Weergaven: 10
  • DSC03250.JPG
    DSC03250.JPG
    314,9 KB · Weergaven: 10
Laatst bewerkt:
Ben ik zeker :Y

Qua looks heb ik voorlopig geen plannen, wat ervaring vind ik op zich niet zo erg, maar technisch moet hij gewoon in orde zijn.
Dus daar ben ik nu mee bezig, zodat ik nog even van de zomer kan genieten :] En dan gaat hij van de winter uit elkaar voor groot onderhoud.

Is jouw avatar van je eigen motor?
Ducati toch?

@bassjunkie

Ja echt wel, rustig topic, maar ik sta er eigenlijk net zo in als TheWarrior, een dood topic reïncarneren is soms nog goed te doen *O*
 
Ben ik zeker :Y

Qua looks heb ik voorlopig geen plannen, wat ervaring vind ik op zich niet zo erg, maar technisch moet hij gewoon in orde zijn.
Dus daar ben ik nu mee bezig, zodat ik nog even van de zomer kan genieten :] En dan gaat hij van de winter uit elkaar voor groot onderhoud.

Is jouw avatar van je eigen motor?
Ducati toch?

@bassjunkie

Ja echt wel, rustig topic, maar ik sta er eigenlijk net zo in als TheWarrior, een dood topic reïncarneren is soms nog goed te doen *O*
Avatar is van mijn motor maar is geen Ducati, maar een MV Augusta F4-1000. Heb hiernaast nog een collectie projecten tweetakten, zowel rijdend als in niet rijdende staat. Plus een aantal crossers, hoofdzakelijk 500cc tweetakt. Bij de projecten loopt een topic van mij over een restauratie van mijn Suzuki GT750: Suzuki GT750 restauratie - theWarrior's project nummer 1
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan