Ik word flauw van dat gestrooi met die klote pekel, alleen omdat het warm is. Naar mijn idee is alleen gemeente Stadskanaal hier helemaal aan verslaafd. Straten zien gewoon wit van het zout. Wat een onzin.
 
Er is in Stadskanaal inderdaad wel extreem gestrooid. Heb het ergens anders nog niet zo wit gezien.
Zonet rondje Stadskanaal - Westerbork - Beilen - Assen - rolde - gieten - thuis gedaan. Maar kwam maar heel weinig motorrijders tegen.
 
Ik dacht even die Warrior heeft een zonnesteek _O-
Wist niet dat zoutstrooien nu in de zomer ook al een ding was 😬
 
Waar ik vandaag was lag gelukkig geen zout. Wel veel bochten. Heb een retourtje Stelvio pas gedaan, stond al jarenlang op mijn todo lijst
IMG_20220815_160635.jpg
 
Was een leuke dag, jammer dat het zo moet aflopen.

Enig idee waar het gebeurd is? Ik heb gekeken tot 14.30 dus heb niks van de ellende meegekregen.
 
Topic is dooooood -O-

Mijn bedrijfje ook trouwens, 't was leuk, maar het liep van geen meter 😞 Maar geen drama of berouw, heb mn best gedaan. Inmiddels alles afgerond, daarna een hele mooie nieuwe (metaal)werkplaats gebouwd, en nu ben ik aan het sparen voor een Hayabusa *O* Dingen zijn duur dus dat gaat nog wel even duren. Maar hopelijk sluit ik me deze zomer of anders volgende zomer weer aan bij de snelle jongens.

En lekker knutselen, wat dit is nog steeds mijn droombike:

Turbo busa.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan