Veerboot naar IJsland delen?

Kalioperä

Rookie
12 jun 2019
7
3
Friesland
Met net nieuwe slofjes onder mijn motor ben ik bezig om mijn vakantie te plannen.
Ik heb besloten om dit jaar IJsland van mijn bucket list af te strepen. Met als voordeel dat het nu relatief rustig daar is tenopzichte van de grote toeristen massa voor pre-covid.

Door corona kun je nu alleen kamerers boeken, geen gedeelde stapelbedkamers. Om wat kosten te drukken zoek ik dus mensen om samen een kamer op de veerboot te boeken.

Een kamer in het mid seizoen is 275,- per overtocht.
Met twee personen bespaar je dus al 275 op de hele reis en me drie of vier nog meer.

Was van plan om alleen te reizen met vooral wat grindpaden te pakken.
Maar sta ook over om gedeeltelijke samen te reizen.

Zelf zat ik te denken om van 11 tot 29 september te gaan. Maar met mijn werk ben ik flexibel om vakantie op te nemen.
 
Zometeen bij 3 op reis. Met de motor door IJsland
 
  • Geweldig
Waarderingen: OSJ
Dank voor de tip! Net even terug gekeken.
Ik zie toch meer in een rondje op het asfalt.
IJsland en de Faeröer staan beide al lang op mn lijstje.
Klein beginnen, Faeröer is misschien beter te behappen.
Heeft Promotor ooit niet een reis georganiseerd? Iemand een mening?
 
Dank voor de tip! Net even terug gekeken.
Ik zie toch meer in een rondje op het asfalt.
IJsland en de Faeröer staan beide al lang op mn lijstje.
Klein beginnen, Faeröer is misschien beter te behappen.
Heeft Promotor ooit niet een reis georganiseerd? Iemand een mening?
Klein beginnen snap ik, maar 960km aan verharde wegen is wel erg klein gezien de reis er naar toe. En dan schijnt de zon er ook nog eens niet.

Rondje Schotland - Faeröer - Noorwegen zou wel mooi zijn, maar volgens mij gaan er alleen veerboten vanaf Denemarken.
 
Klein beginnen snap ik, maar 960km aan verharde wegen is wel erg klein gezien de reis er naar toe. En dan schijnt de zon er ook nog eens niet.
Drie jaar geleden heb ik in de winter de Noordelijke helft van het rondje gereden, met de auto. Was wel spectaculair, met meters sneeuw. Ik zou het zeker nog een keer met de motor willen doen. Ik zou zelf niet door het binnenland gaan, maar gewoon de rondweg volgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan