Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
de onderkant van de poten ziet er uit zoals enig ander...
volgens het manual zit het alleen op de bovenkant geschroefd.
de onderkant van de poten ziet er uit zoals enig ander...
moet dan wel lukken denk ik..
kan alleen nog niet vinden hoeveel olie erin moet, effe verder spitten.....
Nee, ik heb ze niet eens leeg laten lopen bij XV750se. Poten uit elkaar, nieuwe keerringen monteren, poot weer in elkaar. Van onder (die schroef die zonder ratel er niet uit gehaald wil worden ), olie bijgevuld en dicht gedraaid.
Gaat prima, maar je kan ook met luchtkamers werken. Ik heb aangehouden hoeveel ml er volgens het WPHB in moest. Lucht gedeelte niet uit elkaar gehaald, aangezien hij niet lekte oid.
Als je de vork los hebt gehad ben je sowieso de druk kwijt, en dit heb je dus zo te horen niet weer bijgevuld...
Het grappige was bij mijn XJ 900F (die een enigzins vergelijkbare voorvork heeft) dat de luchtkamer op 1 bar gezet moest worden volgens het WPHB.
Mja, 1 atmosfeer heb je zo dunkt me
(Dus eigenlijk het ventieltje even openen om de druk te egaliseren met de buitendruk.)
1 bar overdruk dus.
Jeroen, je slaat hier de plank een beetje mis, er is geen apart luchtgedeelte. Het enige wat je met de ventielen doet is extra lucht op de vork zetten ter ondersteuning van de veer. Als je de vork los hebt gehad ben je sowieso de druk kwijt, en dit heb je dus zo te horen niet weer bijgevuld...
Nou, dan hadden ze in '87 dus ook al Translate Google.
Zo stond het niet in de manual beschreven.
1 bar is 1 bar bij mij en geen 2.
Maar vering was overigens stijf zat
Misschien wel een interessante vraag dan: Als je je achterband oppompt tot 3 bar: zit er dan 300% zo veel lucht in als de atmosfeer, of 400%?
Misschien wel een interessante vraag dan: Als je je achterband oppompt tot 3 bar: zit er dan 300% zo veel lucht in als de atmosfeer, of 400%?
Nou, dan hadden ze in '87 dus ook al Translate Google.
Zo stond het niet in de manual beschreven.
1 bar is 1 bar bij mij en geen 2.
In geval van de XV: rustig aan, geen compressor gebruiken.
heeft iemand het werkplaatshandboek voor mij, diegene die ik heb heb is blijkbaar niet compleet.
of alleen de info die hieronder staat... plaatje van de vork heb ik al wel.
het gaat om welke vorkolie en de hoeveelheid per poot.
alvast bedankt....
Dan nog is eerst proberen en dan pas doen in mijn ogen een goede optie.Mijn ervaring bij de Virago 750 is dat het écht enorm veel uitmaakt om er 0.9 bar lucht in te doen, wereld van verschil. Zolang je er maar niet meer druk op zet dat aangegeven in je WPHB, kunnen je keerringen het wel hebben......