Vehikel

Saalk

MF veteraan
13 sep 2012
1.197
95
Drenthe
Vol goede moed naar Zwolle. 5 euro parkeergeld 10 euro entree en met een half uur weer buiten.
Wat een afgang. Dit was echt de laatste keer voor mij. :( :( :(
 
Ik was er in december en toen was het ook een aanfluiting. Erg hoog breiende oma's gehalte achter de stands (met troep)..
 
Het overzetten van analoog (de vertrouwde Post) naar digitaal (email) is geen sinecure. Daar komt bij dat we van heel veel standhouders helemaal geen emailadres hebben, of een verouderd adres.
Vorige week zijn alle (750) emails verstuurd en vandaag (5 maart) is de post (700 brieven) weggestuurd. Nu moeten we nog een postmailing klaar maken voor iedereen met een onjuist of verouderd emailadres. Dat gaat deze week gebeuren.


Zomaar een stukje tekst op de Vehikel site.

Dit riekt echt naar oud roest!
Anno 2014 nog iets moeten omzetten naar email. (...................................)
Welke zichzelf respecterende standhouder (of privépersoon) heeft géén emailadres?

Of: op 5 maart 2014 nog "reguliere post" (uitnodigingen) versturen naar standhouders voor een beurs op 12-13 april. (..............................................)
Nou jaahhhh

Best wel jammer voor zo'n beurs.

Misschien moet het management in de organisatie eens "verjongd" worden!
 
Ben toch even naar binnen gelopen, was er toch voor de rommerlmarkt 1 deur verderop.
Enorme (lege) hal, bijna geen bezoekers en slechts een handje vol standhouders.

Wel een mooi entree kaartje :)
 
Dat is wel zo ongeveer de meest basale HTML codering die ik in recente jaren heb gezien.

<meta name=ProgId content=Word.Document>
<meta name=Generator content="Microsoft Word 9">
<meta name=Originator content="Microsoft Word 9">
 
Terug
Bovenaan Onderaan