24 Augustus t/m 26 augustus is er weer Vehikel in de Jaarbeurshallen in Urecht. De laatste keer in de Jaarbeurshallen, omdat het te duur werd. Volgende keer in de veehallen (?) in Utrecht dus. Gaan er nog mensen heen om onderdeeltjes te zoeken voor hun geliefde 2-wielertje?
Overigens zal de beurs volgende keer in 2 delen gesplitst worden, om de prijzen nog lager te kunnen krijgen (tegenwoordig zijn ze gedwongen 25,- te vragen ivm de huur van de Jaarbeurshallen
), dus zal er een Auto-vehikel en een Motor-brommer-vehikel zijn.
Ik zelf zal met mijn broer \'s middags ruim op tijd voor de deur staan, zodat als die open gaan, we meteen door kunnen sprinten naar de standjes om de beste koopjes/zeldzaamste onderdelen te reserveren
Meer info op www.vehikel.nl/

Overigens zal de beurs volgende keer in 2 delen gesplitst worden, om de prijzen nog lager te kunnen krijgen (tegenwoordig zijn ze gedwongen 25,- te vragen ivm de huur van de Jaarbeurshallen

Ik zelf zal met mijn broer \'s middags ruim op tijd voor de deur staan, zodat als die open gaan, we meteen door kunnen sprinten naar de standjes om de beste koopjes/zeldzaamste onderdelen te reserveren

Meer info op www.vehikel.nl/