Vehikel

Oosthoek

MF'er
31 mei 2001
98
0
24 Augustus t/m 26 augustus is er weer Vehikel in de Jaarbeurshallen in Urecht. De laatste keer in de Jaarbeurshallen, omdat het te duur werd. Volgende keer in de veehallen (?) in Utrecht dus. Gaan er nog mensen heen om onderdeeltjes te zoeken voor hun geliefde 2-wielertje? :P

Overigens zal de beurs volgende keer in 2 delen gesplitst worden, om de prijzen nog lager te kunnen krijgen (tegenwoordig zijn ze gedwongen 25,- te vragen ivm de huur van de Jaarbeurshallen :( ), dus zal er een Auto-vehikel en een Motor-brommer-vehikel zijn.

Ik zelf zal met mijn broer \'s middags ruim op tijd voor de deur staan, zodat als die open gaan, we meteen door kunnen sprinten naar de standjes om de beste koopjes/zeldzaamste onderdelen te reserveren :P

Meer info op www.vehikel.nl/
 
Ik heb nog nooit een Vehikel gemist en zal ook zeker deze niet missen. Vraag me wel af wat er van het hele Vehikel verhaal overblijft als het in 4 of 6 verschillende \"markten\" verdeeld wordt. Als motorrijder is het toch ook leuk om naar al die auto\'s te kijken en vanaf nu zou je daar dus voor naar een \"andere\" beurs moeten.
 
Vehikel???
Nog nooit geweest, was da...
De enige beurs waar ik ieder jaar getrouw naar toe ga is de Motorbeurs in dezefde Jaarbeurs :9~
 
ja ik zal er zeker zijn oosthoek, net als de helft van ivo\'s forum..
moet alleen met de trein, 106cc dax is nog niet af, ik ga daar ff een oliekoeler scoren, 280% pomp zit er al in...
misschien ook nog ff kijken voor een leuke uitlaatdemper, moet zelf wat gaan bouwen, lee touwers is te duur...
GRRRR nou lees ik net ook nog dat ze met het spoor bezig zijn $@!@$! fuck, nou mag ik dus met de ns-bus...
*zucht*
 
Wat is dat voor een beurs? Ik zie precies enkel oldtimers op hun (ereg slechte) site?
 
Poohbeer, je vindt er van alles. Van kratten vol met uit de sloot geviste zooi, tot en met de mooist gerestaureerde old-timer motoren en auto\'s. Van krankzinnige hoge beursprijzen tot belachelijk lage prijzen voor erg leuk spul.
Echt de moeite waard, vooral omdat het de laatste keer is dat het zo opgezet wordt. De Veemarkthallen zijn veel en veel kleiner.
 
[offtopic]Ik heb vandaag eindelijk m\'n bak aan de praat gekregen yyyyyeeaaaahhhh 8-) Het heeft eventjes geduurd maar hij loopt bijzonder soepel. Morgen ff de remtrommels wegbrengen voor nieuwe spaken en velgen, en dan kan ik \'m na \'t weekend waarschijnlijk inrijden :] Na 2 jaar restauratie :) :) :) Ik ben zo blij als een kind.
[/offtopic]

Vraagje: weet iemand misschien of de brommer en motorbeurs zal worden uitgebreid als de auto\'s op een andere datum komen of niet?? Zou niet verkeerd zijn.
 
Poohbeer, je vindt er van alles. Van kratten vol met uit de sloot geviste zooi, tot en met de mooist gerestaureerde old-timer motoren en auto\'s. Van krankzinnige hoge beursprijzen tot belachelijk lage prijzen voor erg leuk spul.

Klopt, m\'n broer heeft een keer bij een kerel met een Harley-stand een bijna splinternieuwe 20mm Keihin carb voor z\'n SS kunnen krijgen voor 2 tientjes, gewoonweg omdat die kerel er zelf niks mee kon, en de waarde niet kende hahah :)
 
Vraagje: weet iemand misschien of de brommer en motorbeurs zal worden uitgebreid als de auto\'s op een andere datum komen of niet?? Zou niet verkeerd zijn.

Ik denk dat dat niet mogelijk is, omdat de Veemarkthallen nog geen kwart van de oppervlakte van de Jaarbeurs is. Ik heb wel begrepen dat de beurs 2 maal per jaar wordt ( dus 2 maal motoren en 2 maal auto\'s )
 
zou het nog de moeite zijn , ben een paar jaar niet geweest en hoor dat er veel veranderd is , ook de prijs, van 15,- naar 25,- piek :j

het was toen voor mn oude Honda brommer, die wilde nog wel eens wat problemen geven met onderdelen verkrijgbaarheid
 
Terug
Bovenaan Onderaan