veilig motorrijden

boshaar

MF'er
4 mei 2004
94
0
:}
Altijd goed, zulk soort documenten

Kheb ze bij de favorites gezet. Gaak ik op een rustig moment ff doorlezen

:)
 
goede stukken, want wie kent het niet. je bent 18 jaar (of ouder) neemt rijles (meestal eerst voor de auto) en de rijsintructeur roept het constant in je rechter oor: KIJKEN!!!

maar kijken betekent niet dat je dat belangrijke ook daadwerkelijk ziet. en iets zien wil nog niet zeggen dat je het ook hebt waargenomen.

het zijn taaltechnisch slechts nuances en kijken, zien en waarnemen worden in het dagelijks leven vaak als synoniemen gezien, maar zijn dat dus echt niet...
 
Ik heb ze ook nog niet allemaal helemaal gelezen, maar ik ben benieuwd of de laatste kutsmoes van een koekblikker er ook bij voorkomt.
Las net dat er een motorrijder(45) is overleden omdat hij in een verkeerssluis geen voorrang kreeg van een koekblik. Reden?? Die achterlijke gek(23) dacht dat hij een brommer tegenover zich had, die wel van het fietspad gebruik zou maken. :(

'T moet toch niet echt gekker worden....net of dat brommers tegenwoordig over het fietspad rijden |( |( :(
 
Laatst bewerkt:
link doet bij helemaal niets eigenlijk...

Hele site niet overigens, zetten ze 's nachts de server uit ofzo? :)
 
veilig motorrijden...
contradictio interminis

Je kunt het hooguit wat minder onveilig maken met al die tips & trics
 
Remember when sex :? was safe and :] motorcycles were dangerous? :Z :Z

[me]Roadk!ll zegt: Vroeger toen je poep nog met een lange OE schreef en de sloten nog schoon waren en de WC's nog zonder slot waren uitgerust..
[/me]


Sjorsie1.. en hoe was de motor in de sjoebertstraat? gekocht?

ontopic: wel handig als mensen scooters met motors vergelijken.. een motor rijd (ALTIJD) met licht en een scooter (MEESTAL) niet.. |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan