Veilige, droge, warme winterstalling bij Safe

VinnyTheDuke

MF'er
9 okt 2005
37
0
Borne
Veilige, droge, warme winterstalling.
Dit jaar ligt je motor voor slechts € 99,- in de watten bij Safe Motors.
We geven je motor gratis een Bovag MotorCheck, waarvan je een rapport ontvangt.
Voor € 50,- meer krijgt je motor nog een extra behandeling met Winterstalling Plus. Je motor wordt na binnenkomst grondig gereinigd, gedroogd en geconserveerd.
Daarnaast gaat er in de brandstoftank een toevoeging en wordt de accu in geladen toestand bewaard.
Aan het eind van de stallingperiode krijgt je motor ook nog een uitgebreide poetsbeurt.
Voor een totaalbedrag van € 179,- krijgt je motor al het bovengenoemde. Tevens wordt hij binnen een straal van 30 km thuis opgehaald en ontvang je bij het ophalen van je motor in de lente een voorjaarspakket cadeau.
Je bepaalt zelf de periode van stalling tussen nu en 31 maart 2006.

Extra Wintervoordeel bij Safe Motors.
Wil je de lange wachttijd voor een onderhoudsbeurt in het voorjaar vermijden? Benut dan de rustige winterperiode voor voordelig onderhoud bij Safe Motors! Van 1 december tot 1 februari 2006 krijg je tot 30% korting op banden en 15% korting op kettingen en tandwielsets. Bovendien krijg je 10% korting op alle onderdelen en accessoires die door onze werkplaats gemonteerd worden. Heeft je motor in deze periode een grote beurt nodig, dan komen we je motor gratis halen en weer brengen binnen een straal van 30 km.

Neem voor meer informatie contact op met één van onze zeven vestigingen of loop even binnen, er is vast een vestiging bij u in de buurt.


Ik zit er aan te denken om dit te gaan doen, mensen ervaring hiermee ???
 
Kijk wel uit dat ze niet weer een keer failliet gaan... :X Dan kun je niet meer bij je motor totdat de curator je d'r bij laat.
 
Voor die 179 euro :? Dan zou ik hem mooi thuis laten staan...

Ik ga een winterstalling beginnen in m'n woonkamer :+
 
Voor die 179 euro :? Dan zou ik hem mooi thuis laten staan...

Ik ga een winterstalling beginnen in m'n woonkamer :+
Echt waar? Zou ik dan m'n bootje bij jouw mogen stallen?

216debb50919ec916e7e3c3cef0748c8.jpg


Anders is't zo duur '(
 
Kijk wel uit dat ze niet weer een keer failliet gaan... :X Dan kun je niet meer bij je motor totdat de curator je d'r bij laat.


:^

d'r staan er al een paar op de nominatie om gesloten te worden. Je krijgt je motor uiteindelijk wel terug, maar het geeft weer zo'n gedoe.
 
ik wil zelf helemaal niks waar ik een hoop geld voor betaald heb bij een bedrijf neerzetten. En zeker niet bij safe, dat is een heleboel mensen de vorige keer ook niet echt goed bevallen geloof ik.

En een bijkomend nadeel is id dat je niet kan rijden als je motor daar staat ;)
 
Ik ben echt geen negatieveling hoor maar ik wil dit toch even zeggen: SAFE SUCKS!!!! :r


Helemaal mee eens.
Paar weken nog geweest om te kijken voor een splinternieuwe motor van me ouwe.
A. dr staan nergens asbakken (klantonvriendelijk)
B. Koffie en thee ed koste geld (klantonvriendelijk)
C. dr kwam niemand en ik was dr al zo'n 10/15 min (ook klantonvriendelijk)
Was trouwens Safe A'dam.

Kom dr nooit meer.
 
Jij bent toch zelf verzekerd.

Ik betaal toch om hem bij hun te stallen
zou die bij mezelf staan begrijp ik dat mijn allrisk en inboedelverzekering erbij
komt kijken
Maar als ik de verzekering bel dat m'n motor uit safe gejat is vertellen
ze me fijn dat ik het maar bij hun moet gaan verhalen

...en wat al je nou alleen WA hebt?
en wat als Safe nou niet zo zuiver is en 3 motoren uit elkaar schroeft om ze te
verpatsen in onderdelen?
"Jaah, ...uhh, gestolen jah!, sorry, veel succes met uw verzekering ja? Dààg! :W "
Easy money!
 
safe gaat elke winter failliet dus dat zal dit jaar ook wel weer zo zijn. :+ betekend een hoop gedoe om je motor weer terug te krijgen
 
Ik betaal toch om hem bij hun te stallen
zou die bij mezelf staan begrijp ik dat mijn allrisk en inboedelverzekering erbij
komt kijken
Maar als ik de verzekering bel dat m'n motor uit safe gejat is vertellen
ze me fijn dat ik het maar bij hun moet gaan verhalen

...en wat al je nou alleen WA hebt?
en wat als Safe nou niet zo zuiver is en 3 motoren uit elkaar schroeft om ze te
verpatsen in onderdelen?
"Jaah, ...uhh, gestolen jah!, sorry, veel succes met uw verzekering ja? Dààg! :W "
Easy money!

Ben je nou echt zo'n simpel zieltje, of doe je maar zo :?
 
Ben je nou echt zo'n simpel zieltje, of doe je maar zo :?
Paranoïde is hier het juiste woord denk ik ;)


Ik kom altijd bij Safe Veenendaal en pak daar m'n gratis koffie. Er komt meestal wel ff iemand naar me toe om te vragen of ik iets speciaals zoek.............enne...asbakken??? Wijs mij alsjeblieft nog een zaak van je niet van overheidswege verboden wordt te roken ?? In het kantoor van de verkoper mochten we overigens gewoon roken hoor, hij rookte zelf ook ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan