Veilige, droge, warme winterstalling bij Safe

A. dr staan nergens asbakken (klantonvriendelijk)

Is juist zeer klantvriendelijk :Y :P

Over de klantvriendelijkheid wil ik discusieren 8-)
Maar het is nu eenmaal bij wet verboden om nog in winkels bedrijven en andere plaatsen te roken.
Ik blij dat ik nu thuis zit :Y
 
Verklaar je nader :) Vanwege failliet-gebeuren?


yep, en dat deden ze nog op een nogal hufterige nmanier ook, mensen die `s morgens hun motor kwamen brengen, terwijl ze bij safe al wisten dat de zaak dichtging, en dan de volgende dag erachter komen dat je je motor en kentekenbewijs dus ff kwijt bent, maardaar is ook nog ergens een oud topic over.
 
Ben je nou echt zo'n simpel zieltje, of doe je maar zo :?

Nou, vertel dit simpele zieltje dan maar 's hoe de wereld werkt

Paranoïde is hier het juiste woord denk ik ;)

Mwoh, paranoia is niet erg, zolang je maar geen gelijk krijgt
Maar dan lees ik even later dit:

mensen die `s morgens hun motor kwamen brengen, terwijl ze bij safe al wisten dat de zaak dichtging, en dan de volgende dag erachter komen dat je je motor en kentekenbewijs dus ff kwijt bent

Dus in hoeverre kun je iets vertrouwen?
 
al die zaken gaan failliet, dan kun je er later lekker in motor in stallen...verdienen ze toch nog iets...
 
Paranoïde is hier het juiste woord denk ik ;)


Ik kom altijd bij Safe Veenendaal en pak daar m'n gratis koffie. Er komt meestal wel ff iemand naar me toe om te vragen of ik iets speciaals zoek.............enne...asbakken??? Wijs mij alsjeblieft nog een zaak van je niet van overheidswege verboden wordt te roken ?? In het kantoor van de verkoper mochten we overigens gewoon roken hoor, hij rookte zelf ook ;)


Bij mn dealer mag je nog gewoon roken in de werkplaats/winkel/kantoor/koffiehoek.
Geen probleem. Doe dat dus ook graag. Peukie dr bij en lekker kijken/lullen :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan