Veilige motor stalling in Rome?

ZZR-UK

Die hard MF'er
15 sep 2006
665
0
London
Ik ga over een aantal weken een weekje naar Rome. Gezellig met de familie, broer, zus, moeder en aanhang. Vliegtuig ticket, hotel, alles is al geboekt.
Maar ik heb nog wat vakantie dagen over, een stuk of 10. Dus ik zat eraan te denken om op de motor naar Rome te gaan. Ik woon in Engeland en de rest in Nederland, dus samenreizen doen we toch niet.
En aangezien we midden in de week aankomen en midden in de week terug gaan kan ik mooi aan de kop en staart een paar dagen plakken zodat ik, met de weekenden erbij een dag of vier heb om heen en een dag of vier om terug te rijden heb.
Dat mag ook wel want het is toch ruim 1800km, en ik heb geen zin om eerst drie dagen te moeten uitrusten in Rome (dat doe ik wel weer als ik op mijn werk zit :P )
Anyway, dan kom ik dus bij het probleem wat ik met de motor doe in de week dat ik in Rome ben. Ik heb niets tegen Italianen, maar ik wil graag ook weer terug op de motor ;) . Dus ik ben op zoek naar een veilige motorstalling in Rome. Als iemand iets weet hoor ik het graag.
 
Gen slecht idee, hoewel het hotel in werkelijkheid een appartement is. Dus verwacht ik dat als er al een parkeerplaats is het niet in een beveilgde stalling zal zijn. Maar het is geen slecht idee. Ik zal eens gaan bellen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan