Veilige motorfiets stalling TraffikUp

Frenkie

Die hard MF'er
20 okt 2004
400
23
Brunssum
Facebook
Orgineel bedoeld om de kliko containers van het straatbeeld te doen verdwijnen. Maar ook uitstekend geschikt om je motor veilig te zetten.



Duitse uitvinding, maar nu heeft een bedrijfje in Pekela ze te koop in Nederland. Het heet Trafikup en google hielp niet echt. Dit is alle informatie die ik gevonden heb:

Youtube filmpje

Het systeem van TrafikUp kost 3750 euro, inclusief BTW. Dat is inclusief plaatsing en aansluiting. Nee ik heb geen aandelen, gewoon een post met weer eens wat anders.... sue me. :P
 
Als je geen andere mogelijkheid hebt maar wel een stukje grond lijkt het me ideaal eigenlijk...
 
Zou geweldig zijn als gemeentes die zouden plaatsen. En dan gewoon parkeergeld betalen. Iedereen blij. (behalve dat de aanschafprijs een beetje hoog is.

Neem aan dat je het gat zelf moet graven.
 
ehm, misschien een domme vraag, maar hoe wil je je fiets daar op krijgen zonder dat je m die kuil in rijdt? En hetzelfde met eruit halen. :+
 
Laatst bewerkt:
jep...een domme vraag....tis dat je t zelf zegt, haha

maar als je t youtube filmpje even bekijkt, dan dank ik dat t wel duidelijk wordt..;)
 
ehm, misschien een domme vraag, maar hoe wil je je fiets daar op krijgen zonder dat je m die kuil in rijdt? En hetzelfde met eruit halen. :+

Heb jij het filmpje gezien?

Zonder gekheid, als je de ruimte en de poen hebt om aan te schaffen is dit een goede oplossing om diefstal te voorkomen. Ik neem aan dat dit ding elektrisch is. Dan is het een kwestie van de stroom uitschakelen en er is niemand die jou fiets ongevraagd weghaalt.
 
héhé ik zie zo al een heleboel plaatsen in men garage voor me. staat de motor noot in de weg van de andere zaken! leuk idee toch?!
 
Zou geweldig zijn als gemeentes die zouden plaatsen. En dan gewoon parkeergeld betalen. Iedereen blij. (behalve dat de aanschafprijs een beetje hoog is.

Neem aan dat je het gat zelf moet graven.
Prijs is incl. plaatsing en aansluiting dus dan mogen ze het gat ook graven 8-)
 
Orgineel bedoeld om de kliko containers van het straatbeeld te doen verdwijnen.

...

Het systeem van TrafikUp kost 3750 euro, inclusief BTW. Dat is inclusief plaatsing en aansluiting. Nee ik heb geen aandelen, gewoon een post met weer eens wat anders.... sue me. :P

Ik hoop dat ik op de een of andere manier nog eens zoveel geld heb dat ik een paar duizend euro wil besteden aan het uit het straatbeeld halen van kliko's.
Tot die tijd zet ik het ding bij de buren in de tuin terwijl ik ze dreigend en intimiderend aankijk. Stukken goedkoper. :+
 
Google vind genoeg :?

Index ?

tabelle.jpg


Duitse infofolder

even bellen ?
Hoofdkantoor :
Holland Marsh 17d
9663 AV Nieuwe Pekela
Telefoon 0597 - 675479

info@trafikup.nl

trafikup.nl website bestaat niet meer , adres gegevens komen uit de cache van google

Het is behoorlijk duur , maar, dan je niet tegen kliko's aan te kijken die mensen in de voortuin hebben ipv in de achtertuin

Voor de motor.. ik zou er niet aan moeten denken dat de lift stuk is , op het moment dat ik de motor wil hebben :X
 
Laatst bewerkt:
Het idee lijkt me super.

Maar ik ben wel benieuwd hoe vochtig en verroest je je motor na 3 maanden winterstalling weer terug vindt. Vooral als daar 15 cm sneeuw op gesmolten is.
Ben benieuwd hoe ze dan aangepakt hebben .
 
Het idee lijkt me super.

Maar ik ben wel benieuwd hoe vochtig en verroest je je motor na 3 maanden winterstalling weer terug vindt. Vooral als daar 15 cm sneeuw op gesmolten is.
Ben benieuwd hoe ze dan aangepakt hebben .

Niet. Kliko's roesten niet. Een Pacific Coast aanschaffen dus 8-)
 
Haha dit is exact het ontwerp wat ik een tijd terug had gemaakt toen er zo'n topic was over diefstal beveiliging. Ideaal dat er al een complete oplossing beschikbaar is. Inkoopactie doen maar? ;)
 
wel lullig als je systeem een storing heeft op een mooie zonnige dag :P staat die daar mooi binnen :P

Mwah, geldt ook voor een storing in je motor op een zonnige dag :P Maar je hebt wel gelijk. Eindelijk je motor helemaal seizoen klaargemaakt en dan is het eindelijk zover..... en gaat je liftje niet omhoog... Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck! hahaha
 
Pekuulhhh!! *O*

Maar dat ding moet waterdicht zijn, iig de bak. Deksel lijkt me dan ook niet al te moeilijk om dicht te maken.

Mwah, geldt ook voor een storing in je motor op een zonnige dag :P Maar je hebt wel gelijk. Eindelijk je motor helemaal seizoen klaargemaakt en dan is het eindelijk zover..... en gaat je liftje niet omhoog... Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck! hahaha

Je gaat je motor klaar maken in dat gat? :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan