Veilige parkeerplaats Vestdijk (Eindhoven)

B2

MF veteraan
Donateur
4 jul 2001
2.240
493
Belgie (Gent)
Waar kan ik ergens mijn motor veilig achterlaten gedurende de nacht? Is er ergens bij het station zo een plaats (heb een ketting dus wil hem het liefst aan een vast object vastleggen)?
En het liefst ook zonder al teveel mogelijke politieproblemen.
 
Waar kan ik ergens mijn motor veilig achterlaten gedurende de nacht? Is er ergens bij het station zo een plaats (heb een ketting dus wil hem het liefst aan een vast object vastleggen)?
En het liefst ook zonder al teveel mogelijke politieproblemen.

Misschien wel de veiligste gedachte: stallen op het politiebureau.
 
Ik zou daar persoonlijk NIETS neerzetten. Fiets van m'n vriendin is daar op klaarlichte dag gejat. :( Wat daar allemaal rondstruint 's nachts wil ik niet weten. :r

Zijn er geen abonnementen op die parkeergarages of iets dergelijks?
 
ik heb mijne twee weken terug overdag een paar keer achter de witte dame neergezet (lichtplein), maar zou hem persoonlijk niet in de binnenstad neerzetten.....

Als het tijdelijk is (paar nachtjes) zou ik hem als ik jou was in een parkeergarage neerzetten en dan nog zelfs het liefste 1 die snachts dicht gaat zodat er niemand meer bij kan......

Succes ermee
 
Matildelaan sluit 's nachts toch ook (ja ik zou toch een beetje schrik hebben,maar dat is meer het feit dat ik niet verzekerd ben tegen diefstal :(

Dan wordt je pas echt voorzichtig

En toevallig geen familie,kennis daar wonen waar je em kan stallen??
 
Weet niet hoe laat je terug bent, maaruh.. misch id om em op t terrein van de TU/e te stallen, dan kan je em evt ook nog onder t hoofdgebouw neerzetten (bewaakte fietsenkelder, maar daar kan je ook wel een motor inrollen.. )

als je em bij de ingang van het hoofdgebouw neerzet loopt er bewaking (hele nacht) en staan er wel een paar palen waar je hem aan vast kan zetten..

tis iig veiliger dan bij t station en maar 5 minuutjes lopen..
 
Weet niet hoe laat je terug bent, maaruh.. misch id om em op t terrein van de TU/e te stallen, dan kan je em evt ook nog onder t hoofdgebouw neerzetten (bewaakte fietsenkelder, maar daar kan je ook wel een motor inrollen.. )

als je em bij de ingang van het hoofdgebouw neerzet loopt er bewaking (hele nacht) en staan er wel een paar palen waar je hem aan vast kan zetten..

tis iig veiliger dan bij t station en maar 5 minuutjes lopen..

Zeg daydreamer, je studeert in Eindhoven? Klik dan eens op mijn onderschrift. :) Kom gerust een keertje kijken. *D

En on topic, ik zou hem niet in de stad zetten idd. En vandaag ook niet buiten.
 
Ok, het station heeft afgedaan.
Waar is de dichtsbijzijnde parkeergarage?
Het zou gaan van zo ongeveer 20:00 tot 7:00 de volgende dag.
 
hmm het mag eigenlijk niet maar met de motor gaat dat makkelijk

bij het holiday inn hotel tegenover het station staat camera bewaking enzo gewoon langs de slagboom rijden
is dus gratis
is camera bewaking dusss
alleen je kan hem volgens mij nergens aan vastleggen

en is het anders niks om hem gewoon ergens in ene woonwijk neer te planten tegen een boom dan ofzo?

succes

greets het menneke
 
Als ik het koekblik kwijt moet zet ik hem altijd in de wijk achter het Dorint Hotel. (Is voor vergunninghouders maar ik ken iemand met vergunning daar ;) ) Is een rustig stukje daar, zeg maar achter het klooster of whatever dat is. Maar is de parkeergarage onder de heuvelgalerie niet open :?
 
hmm het mag eigenlijk niet maar met de motor gaat dat makkelijk

bij het holiday inn hotel tegenover het station staat camera bewaking enzo gewoon langs de slagboom rijden
is dus gratis
is camera bewaking dusss
alleen je kan hem volgens mij nergens aan vastleggen

greets het menneke
thx. En het was inderdaad een goede plaats. :}
 
ja maar niet doorvertellen aan de rest he
anders staan er dadelijk kei veel motoren en heb ik het dadelijk weer gedaan B|

ja niet dat ze me daar kennen ofzo euh :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan