Veilige vangrails

Ik vind het idd onacceptabel dat de overheid weinig tot niets doet aan de veiligheid van motorrijders. Als het vervangen van de bestaande vangrail al niet mogelijk is, leg dan bij nieuwe wegen in ieder geval een voor ons veilige vangrail aan.

Ook wij (te hard rijdend tuig) betalen belasting. Als ik zo eens kijk aan wat voor werkelijk krankzinnige zaken vrachtladingen geld wordt uitgegeven, dan denk ik dat de overheid ook wel een paar centen voor deze vangrail kan missen.

Misschien die gast van het CDA nog maar een keer mailen?
Net terug uit Frankrijk ennuh wat hebben ze daar op de bergpassen nu allemaal :? ... VEILIGE vangrails... Kheb op ut punt gestaan er foto's van te maken, maar ja... tis er niet van gekomen :P
 
Net terug uit Frankrijk ennuh wat hebben ze daar op de bergpassen nu allemaal :? ... VEILIGE vangrails... Kheb op ut punt gestaan er foto's van te maken, maar ja... tis er niet van gekomen :P

Dan ben je ergens anders geweest dan ik want waar ik geweest ben (Pau-Bordeaux) hadden ze dezelfde als hier.
 
Wat denken jullie nu?

Doen alsof je met veel bekeuringen voor snelheidsovertredingen, die het liefst op een makkelijke manier op te sporen zijn zoals radar (flits), lazer of als er een agent niets te doen heeft met een 'auto in burger', de veiligheid verhoogt en dan ook nog eens lekker je eigen zak vullen is toch veel beter dan geld uitgeven aan veiligheid?

Zo'n vangrail verdient zich nooit direct terug. Er vallen hooguit minder doden. Wat heet de overheid daar nu financieel aan? Zalm gaat er spontaan van huilen als hij dat idee ziet.

Gister ook nog een fantastisch verhaal gehoord. Van een bedrijfauto's is er in vier auto's ingebroken en alles eruit gejat tijdens een bedrijfsfeestje in Muiden. Aangifte zou in Almere moeten, Almere stuurt je door naar Weesp en Weesp weer naar Muiden (die zelden geopend is) etcetera. Oftewel je wordt van kastje naar de muur gestuurd en niemand wil je aangifte nog aannemen.

Dit is het punt wanneer het schandalig was al lang voor bij. Het is nu gewoon lachwekkend (op een vreselijk negatieve manier).

:r

Jullie gaan me toch niet vertellen dat jullie dit nog niet wisten??? :?
 
Zo mag ik het zien, nu de overheid nog het nut hiervan aan het verstand peuteren. Dan zullen ze over een jaar of 10 wel eens neergezet kunnen worden |(

Mooi concept..

:^ alleen hoop ik eerder maar dat zal er niet inzitten. Maar als ze er mee beginnen dan als eerst de klaverbladen en op en afritten. :)
 
Als het fossiel van een prins Bernhard zijn linker (half afgestorven) teen op een nog niet gevoelloze plek tegen een paaltje van een vangrail stoot, tja, dan zal de overheid waarschijnlijk wel aanstalten maken om iets in beweging te zetten.
maar als er dode burgers vallen, dan is dit "slechts" een ongeluk. :r

Paul.
 
Als het fossiel van een prins Bernhard zijn linker (half afgestorven) teen op een nog niet gevoelloze plek tegen een paaltje van een vangrail stoot, tja, dan zal de overheid waarschijnlijk wel aanstalten maken om iets in beweging te zetten.
maar als er dode burgers vallen, dan is dit "slechts" een ongeluk. :r

Paul.
We moeten dat Maxima mokkel maar op een brommer zetten en de snelweg opsturen! :)
 
Als het fossiel van een prins Bernhard zijn linker (half afgestorven) teen op een nog niet gevoelloze plek tegen een paaltje van een vangrail stoot, tja, dan zal de overheid waarschijnlijk wel aanstalten maken om iets in beweging te zetten.
maar als er dode burgers vallen, dan is dit "slechts" een ongeluk. :r

Paul.

Uhm ja! Ze hebben niet voor niets de gehele Dam opnieuw gestraat! :r
 
Terug
Bovenaan Onderaan