veiling apeldoorn

Dutch

MF veteraan
5 mrt 2003
8.697
1.014
Boxmeer
@baksteen, zag het topic met slotje, maar wil graag meer info. Vindt de site van Jonker namelijk bepaald niet duidelijk, gaat het per inschrijving, moet je zaterdag en zondag de hele dag wachten tot je kavelnr voorbijkomt, kan je direct meenemen enz... ???

Lijkt me namelijk geen gewone veiling zoals we die het afgelopen jaar een paar gehad hebben. Kavellijst lijkt ook wel korter te worden, alles wat ze redelijk kwijt kunnen gaat zeker meteen de deur uit? Kan wel naar Jonker mailen voor meer info, maar dit gaat meestal sneller :+ Dus als iemand wat meer weet, graag reactie posten.

Greetz, Dutch
 
@baksteen, zag het topic met slotje, maar wil graag meer info. Vindt de site van Jonker namelijk bepaald niet duidelijk, gaat het per inschrijving, moet je zaterdag en zondag de hele dag wachten tot je kavelnr voorbijkomt, kan je direct meenemen enz... ???

Lijkt me namelijk geen gewone veiling zoals we die het afgelopen jaar een paar gehad hebben. Kavellijst lijkt ook wel korter te worden, alles wat ze redelijk kwijt kunnen gaat zeker meteen de deur uit? Kan wel naar Jonker mailen voor meer info, maar dit gaat meestal sneller :+ Dus als iemand wat meer weet, graag reactie posten.

Greetz, Dutch


Yo Noud,

Hier is de link:

http://www.jonkertrading.nl/

Het gaat trouwens alleen om duurdere motoren voor normale prijzen, dus geen geweldige prijzen ofzo
 
Hallo Erwin,

Site had ik al gevonden, daarvoor zijn zoekmachines nietwaar? Maar daar zit het probleem, die is -of ik moet echt iets over het hoofd gezien hebben- niet echt informatief. Ik zou bijna willen zeggen "als de zaak net zo duidelijk is als hun aankondinging heb ik zo m'n ??". Maar daar zijn ze nu net wel duidelijk in: alles gaat zonder garantie de deur uit :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan