Veiling # Hein van Drie motoren # wie weet ..

Status
Niet open voor verdere reacties.

gpz900r gek

Die hard MF'er
6 jan 2004
691
0
weer een motorzaak over de kop, of wat is hier weer aan de hand.

WIE WEET hier meer van.

ik geloof niet dat er al een topic over gestart is dus laten we hier alles centraal houden, en meld het als je er iets over weet.
wat is het voor een zaak, waarom weer een veiling, wat gaat er allemaal onder de hamer.

hieronder de gegevens van Troostwijk zelf.
==================================================================================

V.O.F. HEIN VAN DRIE MOTOREN
11/12/2004

Veilingen

Veilingplaats en tijd:
Zaterdag 11 december 2004 vanaf 11.00 uur in
Party & Recreatiecentrum De Molen, Molenweg 12 - 6732 BL Harskamp


Kijkdagen:
Vrijdag 10 december 2004 van 10.00 tot 21.00 uur alsmede
op de dag van verkoop van 9.00 tot 10.30 uur


Bezichtigingsadres:
Nijkerkerweg 140 - 3781 LB Voorthuizen


Algemene informatie:
Catalogus volgt zo spoedig mogelijk


- Leaflet - Verkoopvoorwaarden

- Voor meer informatie - Foto's - Foto's onroerend goed


full
 
en dit op marktplaats vanaf dit weekeind.
==================================================================================Terug - Motoren/scooters/brommers/accessoires / Motoren met zijspan

Aangeboden: Veiling van ca. 125 motorfietsen op za 11-12-2004
Prijs: N.v.t.
Beschrijving: Troostwijk Veilingen organiseert op zaterdag 11 december a.s. vanaf 11.00 uur wegens algehele bedrijfsbeëindiging van V.O.F. Hein van Drie Motoren te Voorthuizen een veiling van:

± 125 NIEUWE, GEBRUIKTE, KLASSIEKE EN SCHADE-MOTORFIETSEN w.o. ± 30x Honda, ± 25x Kawasaki, ± 20x Yamaha, ± 15x Suzuki, MV-Augusta (nieuw), Benelli-Tornado (nieuw), 5x Aprilia (w.o. nieuw), 2x Bimota, Honda-Bakker, Honda-Ten Kate, ± 30 schade-/sloopmotorfietsen, 15 frames, 11 klassieke motor- en bromfietsen o.a. 2x Norton, Royal-Enfield, Gilera, Ariel Zijspancombinatie, Motom, Morini Malanca, Berini (Eitje), etc.. Tevens gaan de voorraden motoraccessoires, werkplaats-, showroom- en winkelinrichting alsmede het onroerend goed onder de hamer.

Meer informatie zoals foto's, bezichtiging, veilingzaal op onze website: www.troostwijkauctions.com

Website: http://www.troostwijkauctions.com
Foto's: Geen foto beschikbaar
Datum: 26-11-2004, 16:07
Gezien: 331 keer bekeken.

Adverteerder
Naam: Troostwijk Veilingen B.V. (E-mail de adverteerder) (Alle advertenties)
Telefoonnummer: 020 - 66 66 500
Woonplaats: Amsterdam
Regio: Noord-Holland
=================================================================================

full
 
Weet niet offie over de kop is gegaan, maar als het zo is zou ik er niet van staan te kijken opdringerigge vent die van drie, misschien geen opvolging ?
Er staan leuke fietsen cbr 250 :)
Ben er een keer geweest voelde me net zoon school jochie die bij de directeur moest komen.
Mooie schade fiets had ie voor mij staan, mooi? Met de beste wil was er geen motor meer aan te herkennen.
 
Kvond die Norton Dominator '56 wel mooi, volgens mij heeft soichiro dat ook gevonden ;)
 
Laatst bewerkt:
hoe zit dat nou met deze Hein.
is het een schadeboer of wat!
ik hoor net van mijn maat dat er 2 deuken in de velgen zitten van de DB2. en als je de voorvelg op de foto ziet, zie ik idd. ook geen ronde velg.
 
Hij handelde wel in schadefietsen had achter een schuur met een stuk of tien schade fietsen des tijds.
Kan niet zeggen of die fietsen allemaal schad3e hebben gehad.
Als je het hem vraagt zijn die motoren allemaal van een oud vrouwtje geweest. :]
 
ik kom er regelmatig langs en ik vraag mij al (van) drie jaar af hoe het toch mogelijk is dat deze zaak nog steeds open is. Ik zag er nooit iemand. Duidelijk is wel dat ie veel deed in motoren met schade. Daar maakte die ook reclame voor. En ik weet het niet maar in mijn ogen zegt het toch al iets als je je brood wilt verdienen met schade motoren. Motorzaken waar ik persoonlijk ver bij weg wil blijven.
De verhalen van horen zeggen (hij heeft ook geraced) was het een onsympathieke kerel. In mijn ogen in zijn geheel niet geschikt om klantvriendelijk en representatief te zijn.
Ik zou zelfs per veiling nog geen motor vanm willen hebben, zelfs gratis niet. Motorrijden op een schadegebakje........ |( . Gaat voor mij niet samen.
 
ik kom er regelmatig langs en ik vraag mij al (van) drie jaar af hoe het toch mogelijk is dat deze zaak nog steeds open is. Ik zag er nooit iemand. Duidelijk is wel dat ie veel deed in motoren met schade. Daar maakte die ook reclame voor. En ik weet het niet maar in mijn ogen zegt het toch al iets als je je brood wilt verdienen met schade motoren. Motorzaken waar ik persoonlijk ver bij weg wil blijven.
De verhalen van horen zeggen (hij heeft ook geraced) was het een onsympathieke kerel. In mijn ogen in zijn geheel niet geschikt om klantvriendelijk en representatief te zijn.
Ik zou zelfs per veiling nog geen motor vanm willen hebben, zelfs gratis niet. Motorrijden op een schadegebakje........ |( . Gaat voor mij niet samen.

das tenminste duidelijke praat, als zo iedereen was, waren er in de wereld ook geen misverstanden.
dank je voor je reactie.
 
Graag wil ik reageren op alle mensen die negatief reageren n.a.v. de veiling bij Hein van Drie Motoren.

Allereerst:
Als jullie de kranten en internetsite nagelezen hebben gaat het om een bedrijfsbeeindiging en niet om een faillissement.

Ten tweede:
Als je aan Hein van Drie vraagt van wie de motor is geweest, is zijn antwoord net zo dom als jouw vraag. Wat maakt het uit van wie die is geweest!!

Ten derde:
Hein van Drie is een man waar je directe antwoorden van kan krijgen, als je daar niet tegen kan ben je gewoon een sukkeltje die graag door iemand in de maling genomen wil worden.

Ten vierde:
Elke handelaar heeft schademotoren staan maar hij heeft ook nieuwe. (helaas te laat voor jullie, want jullie zijn een motor niet eens waard)

Ten vijfde:
Jullie mensen moeten file gaan rijden en wachten tot er iemand zijn portier open doet, zodat je op je bek klapt. Als je zo veel over iemand weet, vertel dan ook eens iets over jezelf, hoe goed jij wel niet bent.

Reageer vooral want ik ben in voor discussies.

"Iemand met een echte motor".
 
Graag wil ik reageren op alle mensen die negatief reageren n.a.v. de veiling bij Hein van Drie Motoren.

Allereerst:
Als jullie de kranten en internetsite nagelezen hebben gaat het om een bedrijfsbeeindiging en niet om een faillissement.

Ten tweede:
Als je aan Hein van Drie vraagt van wie de motor is geweest, is zijn antwoord net zo dom als jouw vraag. Wat maakt het uit van wie die is geweest!!

Ten derde:
Hein van Drie is een man waar je directe antwoorden van kan krijgen, als je daar niet tegen kan ben je gewoon een sukkeltje die graag door iemand in de maling genomen wil worden.

Ten vierde:
Elke handelaar heeft schademotoren staan maar hij heeft ook nieuwe. (helaas te laat voor jullie, want jullie zijn een motor niet eens waard)

Ten vijfde:
Jullie mensen moeten file gaan rijden en wachten tot er iemand zijn portier open doet, zodat je op je bek klapt. Als je zo veel over iemand weet, vertel dan ook eens iets over jezelf, hoe goed jij wel niet bent.

Reageer vooral want ik ben in voor discussies.

"Iemand met een echte motor".
1. lekker belangrijk.
2. tuurlijk wil je dat weten.
3. ben jij toevallig een sukkeltje,en zoek je hier sukkel vriendjes?
4. o ja ,wie is jullie precies,en wat ben jij precies waard?
5. rij jij dan maar met 230 achter op een stistaande vrachtwagen,de groeten.
 
idd, ga ff lekker de rest van je profiel invullen Hein, dan zien we wel weer verder... lekker makkelijk... :Z
zelf zou ik zeggen een flinke waarschuwing voor deze prutser :( , want hij weet zelf ook nie waar die over lölt. hoe weet hij nou wat voor type persoon/motorrijder er achter een nickname zit? B|
 
...incoming.. Volgens mij heeft super r1 een motor daar vandaan. Na dit topic te hebben gelezen is hij wat gefrustreerd :+
 
Zooooo.... leuke binnenkomert.

Welkom op MF, ik geloof dat we echt op jou zitten te wachten :+ .


Ach... waarom ook niet. Ik vind het wel netjes dat iemand de verdediging van Hein op zich neemt aangezien de kerel zelf zich (bij mijn weten?) niet op dit forum bevindt.

Maar wat vriendelijker zou geen kwaad kunnen. O-)

Toch een welkom, super R1
 
Zooooo.... leuke binnenkomert.

Welkom op MF, ik geloof dat we echt op jou zitten te wachten :+ .
Ja dat vind ik ook en lekker duidelijk profiel anoniempje. Als je dan zulk commentaar durf te leveren met zulke fijne wensen naar anderen moet je jezelf eerst maar eens bekend maken R1. Waarschijnlijk ben je nog geen R6 waard. :r
 
Graag wil ik reageren op alle mensen die negatief reageren n.a.v. de veiling bij Hein van Drie Motoren.

Allereerst:
Als jullie de kranten en internetsite nagelezen hebben gaat het om een bedrijfsbeeindiging en niet om een faillissement.

Ten tweede:
Als je aan Hein van Drie vraagt van wie de motor is geweest, is zijn antwoord net zo dom als jouw vraag. Wat maakt het uit van wie die is geweest!!

Ten derde:
Hein van Drie is een man waar je directe antwoorden van kan krijgen, als je daar niet tegen kan ben je gewoon een sukkeltje die graag door iemand in de maling genomen wil worden.

Ten vierde:
Elke handelaar heeft schademotoren staan maar hij heeft ook nieuwe. (helaas te laat voor jullie, want jullie zijn een motor niet eens waard)

Ten vijfde:
Jullie mensen moeten file gaan rijden en wachten tot er iemand zijn portier open doet, zodat je op je bek klapt. Als je zo veel over iemand weet, vertel dan ook eens iets over jezelf, hoe goed jij wel niet bent.

Reageer vooral want ik ben in voor discussies.

"Iemand met een echte motor".
Jij vult het begrip "pikkebaas" op geheel eigen wijze in..... :Z
 
Graag wil ik reageren op alle mensen die negatief reageren n.a.v. de veiling bij Hein van Drie Motoren.

Allereerst:
Als jullie de kranten en internetsite nagelezen hebben gaat het om een bedrijfsbeeindiging en niet om een faillissement.

Ten tweede:
Als je aan Hein van Drie vraagt van wie de motor is geweest, is zijn antwoord net zo dom als jouw vraag. Wat maakt het uit van wie die is geweest!!

Ten derde:
Hein van Drie is een man waar je directe antwoorden van kan krijgen, als je daar niet tegen kan ben je gewoon een sukkeltje die graag door iemand in de maling genomen wil worden.

Ten vierde:
Elke handelaar heeft schademotoren staan maar hij heeft ook nieuwe. (helaas te laat voor jullie, want jullie zijn een motor niet eens waard)

Ten vijfde:
Jullie mensen moeten file gaan rijden en wachten tot er iemand zijn portier open doet, zodat je op je bek klapt. Als je zo veel over iemand weet, vertel dan ook eens iets over jezelf, hoe goed jij wel niet bent.

Reageer vooral want ik ben in voor discussies.

"Iemand met een echte motor".


das tenminste duidelijke praat,als iedereen zo was, waren er in de wereld ook geen misverstanden.
dank je voor je reactie.

8-)
 
hoi R1 of moet ik de r niet met hoofdletters schrijven.

ik hou ook wel van duidelijke praat, maar ik heb niet het idee dat je al weet waar je het over hebt.
ben idd zo vriendelijk om het profiel in te vullen, en deze wel naar waarheid en dan dus ook je geboortedatum.
o ja hoeveel motoren bij hoeveel motorzaken heb je al gekocht, ik den dat ik het andwoord wel weet.
ps ik ben niet boos, maar ga graag een goed gesprek aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan