veiling klassieke motoren

tivo

MF'er
9 mrt 2010
44
0
steenbergen
bij Troostwijk veilingen worden klassieke motoren,norton"s en Triumph"s geveild .
Er zijn er een aantal nieuwe (nog in de krat) norton commando's(11 stuks) en een aantal oudere norton's.
ook nieuwe MZ motoren (ook in de krat).
een paar race motoren en een fabrieksracer en ook een caferacer (triumph)
en alles wat er bij een motorzaak te halen is.
onderdelen.wielen,banden,tanks,zadels,en diverse machines.
dit alles is bij zo'n veiling meestal voor een prikkie te koop.
dit is een internet veiling,dus je kunt zelf bepalen wat je er voor over hebt.
misschien is dit wel interresant voor iemand op zoek naar motor of delen ervan
 
Ongelofelijk dat iemand zo'n verzameling heeft en een deel van de motoren in de krat heeft laten staan en dus zelf nog niet eens gezien heeft ! Als belegging heb je er op deze manier ook niets aan, hooguit de nabestaanden die er van profiteren. Nou ja, ook diegene die zo'n nieuwe Norton wil en kan bemachtigen.

Jammer dat er geen CBX tussen zit '(
 
ongelooflijk , daar staat een van de drie spaceframe norton fabrieksracers tussen.
die is op zichzelf al een paar jaarsalarissen waard. :9~
ik hoop dat die in birmingham in het museum terect komt. ( volgens mij staat daar zo'n zelfde, de derde staat in best bij het norton museum.

hier is iemand heel serieus aan het verzamelen geweest.
 
ongelooflijk , daar staat een van de drie spaceframe norton fabrieksracers tussen.
die is op zichzelf al een paar jaarsalarissen waard. :9~
ik hoop dat die in birmingham in het museum terect komt. ( volgens mij staat daar zo'n zelfde, de derde staat in best bij het norton museum.

hier is iemand heel serieus aan het verzamelen geweest.

er stond er ook eentje op spa vorig jaar bij de biker classics, volgens mij was die van het sammy miller museum.
 
nieuwe Nortons 850 in krat.......

ik krijg een vreselijk hebbe hebbe gevoel en de angst voor nachtmerries omdat ik
er geen kan betalen ;(
 
je zou bijna een tweede hypotheek op je huis nemen...

Ik heb alleen geen eigen huis, dus dat gaat ook niet door. :N
 
je had gewoon een jaar geleden naar binnen moeten lopen en zeggen dat je niks in te ruilen hebt... _O-

Doe me maar een 850 en ach, ik ben geen zeikert en betaal gewoon de originele verkoopprijs. Nee hoor, U hoeft m niet in te pakken, hij zit al in het krat. Ik zet m zelf wel in elkaar, geen probleem....U blij, ik blij... :W
 
Ff kicken. Startprijzen staan er sinds vandaag bij + hoop extra foto's. Die motoren zullen wel super duur uitvallen, maar ik ben misschien nog in dat gereedschap geinteresseerd. Tis hier ook maar een halfuurtje vandaan.

Hoeveel schatten jullie dat die nieuwe 850's waard zijn ? En die John Player Norton ?

btw. die man wou al jaren geen enkele van die crated bikes wegdoen, hij zou er zelfs nog veel meer dan die 11 gehad hebben, er zijn er dus al een aantal weg.
 
zo'n matchless g80 doet toch nog minstens 5 of 6 ruggen als ie rijdt.
Hij staan nu op 2200€
Ik heb helaas helemaal géén geld nu.
Staan ze al die jaren stil en gaan ze toch nog m'n neus voorbij, is dat knap of wat?
 
zo'n matchless g80 doet toch nog minstens 5 of 6 ruggen als ie rijdt.
Hij staan nu op 2200€
Ik heb helaas helemaal géén geld nu.
Staan ze al die jaren stil en gaan ze toch nog m'n neus voorbij, is dat knap of wat?

Deze oook nog? Dit is er één met Rotax blok.
 
Voor de liefhebbers;

-De Peter Williams John Player Norton bracht € 100.000,- op, exclusief veilingkosten. (€ 117.000 totaal.)

-De crated Commando's brachten tussen € 14.000- en € 17.000,- op. (€ 16.380,- tot € 19.890,- totaal)

In dit wereldje bestaan geen "barnfinds" meer; de collecite was een nalatenschap van voormalig importeur...

Reken dat er natuurlijk flink werk aan de motoren zal zitten; stilstand is achteruitgang.

Groet, J.
 
Zo hé, wat een bedragen!

Die oude Nortons zijn vaak voor een stuk minder te koop maar dan hebben ze wel behoorlijk wat kilometers achter de kiezen.
Maar aangezien ik ermee zou willen rijden, is het kopen van zo'n 'cradle bike' voor mij bij die prijzen geen optie.
Dan kocht ik voor dat geld toch maar een nieuwe Norton met moderne techniek. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan