Veiling motorshop De Jonghe

bramp

Die hard MF'er
3 aug 2009
512
0
Oostkamp
bieden maar:

http://www.jorisco.be/auction/auction/categories.asp?act=maincat&did=291&cid=219 (Jorisco -)
 
Laatst bewerkt:
De vorige veiling heeft anders niet slecht opgebracht voor de eigenaars :W

De curator is misschien tijdelijk de verantwoordelijke maar zeker niet de eigenaar.
Ik vind het niet gepast om te juichen als een ondernemer in deze tijd zijn hoofd niet boven water kan houden :( :(
 
het is natuurlijk heel lullig als iemand niet z'n hoofd boven water kan houden
maar als je hem nog een beetje van z'n schulden af kan helpen door heel veel spul van hem te kopen
moeten we dat natuurlijk met z'n allen doen
dus eigenlijk helpen we hem alleen maar
dus dan is het juichen omdat je iemand kan helpen :Y
 
Het is nooit leuk als iemand het niet red.

Anderzijds levert het wel weer mogelijkheden voor anderen op (koopje?).

En aan de bedragen van de vorige veiling (ander topic) te zien, heeft de curator nog redelijk wat opbrengst kunnen genereren. En dát is weer fijn voor de mensen die nog geld moeten gaan krijgen.

Niet geheel onbelangrijk, want bij een failissement, zijn er meer mensen gedupeerd, dan enkel de eigenaar.
 
Wel voor alle duidelijkheid dan: het is niet omwille van het faillissement (wat natuurlijk niet leuk is) maar omdat er misschien mensen een koopje kunnen doen ... en hoe meer er verkocht wordt, des te meer wordt ook de eigenaar gesteund niet?
 
Probleem opgelost! :}

Dan nu maar allemaal bieden. Let wel op de extra kosten :X
 
Bod 291-006 is een radarverklikker. Is dit legaal, of is dit niet wat ik denk dat het is?
 
Voorderest is het allemaal van die japzooi :X
Da's jammer
Van de vorige veiling heb ik ongeveer de helft verkocht en heb al 400% winst
 
' olieopvangketel
verrijdbaar olieopvangketel fabr. MENGHINI compl. met inhoud'

Krijg je er nog 20 liter afgewerkte olie bij :+

Ik zou best wat dingen willen hebben, maar snap geen drol van hoe dat werkt. en wat voor bedragen er nog bij op komen enzo...
 
' olieopvangketel
verrijdbaar olieopvangketel fabr. MENGHINI compl. met inhoud'

Krijg je er nog 20 liter afgewerkte olie bij :+

Ik zou best wat dingen willen hebben, maar snap geen drol van hoe dat werkt. en wat voor bedragen er nog bij op komen enzo...

Staat er keurig bij ,BTW 19% ,veilingkosten 17% en BTW over de veilingkosten
Dus je bent met een procentje of 40 wel klaar :X
 
Staat er keurig bij ,BTW 19% ,veilingkosten 17% en BTW over de veilingkosten
Dus je bent met een procentje of 40 wel klaar :X
Maar goed, een setje motortassen voor een tientje (mits je daarmee de hoogste bieder bent) met 40% erbij is €14,- die je makkelijk voor €30,- kunt verkopen, is dus dik het dubbele. Maar goed, hangt er van af wat de rest van de bieders doet.

Mijn ervaring bij de Domeinen (NL)is dat dingen helemaal 'kapotgeboden' worden en het vaak niet zo interessant is...
 
Maar goed, een setje motortassen voor een tientje (mits je daarmee de hoogste bieder bent) met 40% erbij is €14,- die je makkelijk voor €30,- kunt verkopen, is dus dik het dubbele. Maar goed, hangt er van af wat de rest van de bieders doet.

Mijn ervaring bij de Domeinen (NL)is dat dingen helemaal 'kapotgeboden' worden en het vaak niet zo interessant is...

Ja veel handelaren komen hier op af. Voor het kleinere & goedkopere spul zit je misschien wel goed. En niet geschoten is altijd mis :)
 
' olieopvangketel
verrijdbaar olieopvangketel fabr. MENGHINI compl. met inhoud'

Krijg je er nog 20 liter afgewerkte olie bij :+

Ik zou best wat dingen willen hebben, maar snap geen drol van hoe dat werkt. en wat voor bedragen er nog bij op komen enzo...


Ik had er idd ook twee zien staan: "inclusief inhoud" _O-
 
Staat er keurig bij ,BTW 19% ,veilingkosten 17% en BTW over de veilingkosten
Dus je bent met een procentje of 40 wel klaar :X
Even in de gaten houden: In België is de BTW 21% en geen 19%.
En als je een BTW nummer hebt in NL hoef je geen BTW te betalen. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan