veiling van motoren

Status
Niet open voor verdere reacties.

dickdale

Die hard MF'er
16 okt 2006
300
0
zwolle
wie o wie slaat zijn slag? Let wel op dat er nog 19.04% bovenop het veilingsbedrag komt!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
spam?:+

behalve die 19% veilingbedrag, een aantal motoren moeten worden ingevoerd/gekeurd en was geloof ik ook nog iets met btw/bpm? (of was dat van toepassing op bedrijven?)

Trouwens een bod geplaatst van € 11500,- op die HD :)


pas de links aan, je bent ingelogd
 
Laatst bewerkt:
Ik heb geprobeerd uit te loggen, bij mij issie nu niet meer ingelogd bij jullie nog wel?
 
en je moet nog maar afwachten wat je koopt, ivm geschiedenis... aangezien de kijkdag allang is geweest...
 
Ik denk dat jij binnenkort heel wat geld op moet gaan hoesten als je zo door gaat. Ik ben namelijk nog steeds ingelogt. Misschien een idee om die linkjes maar helemaal te verwijderen? En misschien wel je hele account daar?

Hier ga ik nog problemen van zien als de foute mensen op die linkjes klikken.
 
Ik kijk net bij die site en zie nog steeds dat er onder jouw naam ingelogd kan worden.

Dus het is nog niet goed.
aanpassen die shit voor dat je er problemen mee krijgt.

Groetjes
 
Ik denk dat jij binnenkort heel wat geld op moet gaan hoesten als je zo door gaat. Ik ben namelijk nog steeds ingelogt. Misschien een idee om die linkjes maar helemaal te verwijderen? En misschien wel je hele account daar?

Hier ga ik nog problemen van zien als de foute mensen op die linkjes klikken.


Ik kom de naam Jo? Pos????? uit 82?? tegen als ingelogd persoon, dus iemand is er nog steeds ingelogd.

Gewoon de linkjes verwijderen en als er een modje meeleest, graag verwijderen.
 
Laatst bewerkt:
zou jezelf best ff uitloggen voor iemand misbruik maakt van je geposte linkjes :Y

voor hje 't weet leveren ze tig motoren af bij je thuis volgende week :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan