veiling Vereniging Ouders Kinderen en Kanker

Heb net op die site gekeken, www.vokk.nl en daar staat dat Marijn Karen Zandstra
een stagiaire is.
Dus....of de stage is afgelopen of ze heeft nog vakantie en pakt het misschien na de vakantie op.

Ben wel van mening dat ze weinig reclame hebben gemaakt, als dat een stage-opdracht is geweest....... '(
 
En het blijft hier zo stil...

Ondertussen een weekje er tussen uit geweest en alweer bijna een week aan het werk maar nogsteeds geen ontwikkeling :(
 
Heb ff gebeld met VOKK.

Marijn is als stagiaire weg maar zou dit topic nog in de gaten houden.
Dit is dus niet gebeurd. Nu gaat VOKK kijken wat ze gaan doen met de veiling die is gehouden en we zouden daar nog van gaan horen middels dit forum.

Dit is dus de update.
 
Hoi ,

Ik ben vader van een zoontje met leukemie , en motorrijder , een goed initiatief , maar jammer dat het zo traag verloopt.

Ik stel voor nog eens zo`n tourtocht te organiseren , MET goed weer , en misschien een paar zijspannen om de patientjes mee te laten genieten , als ik wat kan betekenen hoor ik het graag. Ik woon rand veluwe , dus mooi om te rijden .

Als het motorjack XL is doe ik bij deze een bod van 100 Euro.

Groetjes Erik ,
 
SORRY SORRY SORRY SORRY DUIZEND MAAL SORRY

Doordat mijn stage periode afgelopen is bij de VOKK en ik druk met afstuderen ben begonnen is het mij ontschoten dat ik de veiling nog netjes zou afronden |(

Ik ga nu direct in dit forum spitten om te kijken of de schade nog te overzien is en zal deze week de spullen verdelen/veilen onder de mensen die nog steeds interesse hebben.

groetjes Marijne
 
Heb net op die site gekeken, www.vokk.nl en daar staat dat Marijn Karen Zandstra
een stagiaire is.
Dus....of de stage is afgelopen of ze heeft nog vakantie en pakt het misschien na de vakantie op.

Ben wel van mening dat ze weinig reclame hebben gemaakt, als dat een stage-opdracht is geweest....... '(
De veiling hebben we pas op het allerlaatst bedacht, vlak voordat ik klaar was met mijn stage. Dit omdat de motortour met loterij niet echt een groot succes was en we dus nog met mooie motor spullen zaten.
Ik weet niet of iedereen nog steeds evenveel interesse heeft als voor de zomer? Dus let me know, dan kan ik zorgen dat de spullen op de juiste plek komen
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan