DeGier
MF veteraan
Het zijn ook zulke lompe tyfushonden soms heh, heb het 2x gehad. 1x netjes opgelost maar die tyfhond bij fredriks deed er niks aan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
heb t net vorige maand ook gehad op mn zx6r uit '95. vond het niet super erg ofzo, heb toch barsten zat in n kuipwerk. maar vond wel dat ze t hadden mogen vermelden.
ben er mee terug gegaan, was omdat mn velgens gespoten waren. niet meer originele kleur. maar ze wilden het wel bijpunten was verder geen probleem
Ik heb hetzelfde probleem gehad bij het vervangen van een achterband. Ik zag de schade pas, toen ik thuis de motor in de schuur gezet had en er zaten zichtbare beschadigingen op de zijkant van de velg...
stukken verf eraf tot op het metaal. je zag twee kleuren. normale mat zwarte kleur en er onder roze. die kerel zei: ja dat komt omdat t gespoten is, zit de verf los, kijk maar. en toen begon hij wat te krabben, maar kreeg er verder met zn nagels geen verf af, dus zo los zat t niet.Als het gespoten velgen waren kunnen er stukjes lak losspringen bij het inklemmen, dat is iets waar je eigenlijk niks aan kunt doen. Als er echter schade is onstaan door het apparaat verkeerd in te stellen (schraapt langs de velg) is dat erg slordig. Wat voor schade had je dan?
Heb hetzelfde probleem. Heb ook een CBR100F (uit 1993) waarbij tot tweemaal toe de voorvelg flink is beschadigd. Blijkbaar zijn de klauwen aan de voorkant moeilijk van de velg te halen. Deze zitten bijna IN de velg. Debet hieraan is de DCBS die voor meer remleidingwerk zorgt en ook (domweg) het ontwerp.
De eerste keer heb ik er ruzie over moeten maken met de motorzaak en er nooit meer teruggegaan, de tweede keer kwam ik er pas ver in de Alpen achter. Na de bandenwissel meteen op vakantie gegaan en daar pas gezien dat de velg opnieuw beschadigd was Toen ik terugkwam kon ik geen verhaal meer halen, was te lang geleden. Maar ook daar ga ik dus niet meer naartoe.
Ondertussen ben ik wel benieuwd of je de velg kan repareren. Heb jij er misschien iets op gevonden?
aha, maar dat staat toch los van je probleem?@ Maddox: het klopt dat de voorremklauwen vrij lastig uit het wiel te nemen zijn. Om beschadiging van de velg te voorkomen moet je er echt een doek oid tussen houden.
aha, maar dat staat toch los van je probleem?
De beschadiging op mijn achtervelg is vergelijkbaar, maar dan nog wat omvangrijker...