velg beschadigd!! .. nieuwe band :(:(:(

Caltrin

Die hard MF'er
30 nov 2003
503
0
Ik heb zonet m'n achterste band laten vervangen.. Verklooit die klojo mijn velg wel zeker!!! :( :( :(

Ik sta er letterlijk vanaf 30 cm afstand op te kijken en toch geneert die vent zich niet om eerst eens te "proberen" of mijn velg er niet af kan ZONDER de achterste remblokken er af te halen.. Nee, nee.. eerst eens even velgje beschadigen en vervolgens besluiten dat die remblokken er toch af moeten, terwijl het al OOO ZOOO duidelijk was dat die er weldegelijk af moesten! :r :r :r

Let op als je naar bandencentrale ******** gaat.. Arrgh flikker. Mij zien ze daar niet meer terug, ook al kost het me meer elders.
 
uuuhmm...zuigend :(


maar ik neem aan dat je hem er even op gewezen heb en een nieuwe velg krijgt of iig de reparatie-kosten vergoed krijgt ??

sucses ermee dude
 
Tja het is niet zo leuk. Maar bekijk het van de positieve kant. Je krijgt nu gewoon een nieuwe velg van hun kado :P
 
zou toch wel ff de schade verhalen daar, en brief naar hoofdkantoor als ze weigeren, dat wil vaak helpen.

succes verder
 
Mja, gezien de situatie is het nogal moeilijk om er iets aan te doen.. Er is geen hoofdkantoor.. het is een "kleine zelfstandige".
Wat schade verhalen betreft.. dan moet ik schade bewijzen. dat zit er niet echt in, me dunkt. Ik ben sowieso gefucked, lijkt me.. Heel erg triest, op zo een knullige manier de eerste schade aan m'n fiets.. (buiten middenbok, rempedaal en cilinderbeschermers natuurlijk }) ) Terwijl ik er op stond te kijken..
 
Mja, gezien de situatie is het nogal moeilijk om er iets aan te doen.. Er is geen hoofdkantoor.. het is een "kleine zelfstandige".
Wat schade verhalen betreft.. dan moet ik schade bewijzen. dat zit er niet echt in, me dunkt. Ik ben sowieso gefucked, lijkt me.. Heel erg triest, op zo een knullige manier de eerste schade aan m'n fiets.. (buiten middenbok, rempedaal en cilinderbeschermers natuurlijk }) ) Terwijl ik er op stond te kijken..
Je staat er naast, je ziet het gebeuren en doet niks begrijp ik, als dat zo is |( |(
 
Je staat er naast, je ziet het gebeuren en doet niks begrijp ik, als dat zo is |( |(

Sja, met alle respect.. maar wat had je dan gedaan? Hem erop gewezen? Wat hebben we dan bereikt? Of hem volledig aan puin slaan in z'n eigen zaak en dan in het prison belanden? Er valt gewoon weinig aan te doen.. Ik heb ooit iets gelijkaardigs meegemaakt met m'n gitaar destijds.. een flinke kap erin tijdens het vervangen van de tremelo-veren. Denk je nu echt dat hij me een nieuwe gitaar gekocht heeft van twee duizend euro? Neen

Welcome to the world..

Het moest er gewoon even uit..
 
Sja, met alle respect.. maar wat had je dan gedaan? Hem erop gewezen? Wat hebben we dan bereikt? Of hem volledig aan puin slaan in z'n eigen zaak en dan in het prison belanden? Er valt gewoon weinig aan te doen.. Ik heb ooit iets gelijkaardigs meegemaakt met m'n gitaar destijds.. een flinke kap erin tijdens het vervangen van de tremelo-veren. Denk je nu echt dat hij me een nieuwe gitaar gekocht heeft van twee duizend euro? Neen

Welcome to the world..

Het moest er gewoon even uit..

je hoeft hem toch niet meteen in elkaar te slaan :?
Je had hem ook gewoon kunnen wijzen op het feit dat ie je velg beschadigt heeft en even een schadeformulier invullen, daar is ie gewoon voor verzekerd als het goed is.
 
je hoeft hem toch niet meteen in elkaar te slaan :?
Je had hem ook gewoon kunnen wijzen op het feit dat ie je velg beschadigt heeft en even een schadeformulier invullen, daar is ie gewoon voor verzekerd als het goed is.

Inderdaad .............. daar heeft ie een aansprakelijkheidsverzekering voor. Gewoon aansprakelijk stellen dus.
 
Ik heb ooit iets gelijkaardigs meegemaakt met m'n gitaar destijds.. een flinke kap erin tijdens het vervangen van de tremelo-veren. Denk je nu echt dat hij me een nieuwe gitaar gekocht heeft van twee duizend euro? Neen
Heb je die gitarensnarenspanner ook schriftelijk aansprakelijk gesteld?
Zo nee moet je niet vreemd opkijken als hij niet spontaan voorstelt een nieuwe gitaar/herstelling te betalen als hij ziet dat jij er geen moeite voor doet om er achteraan te gaan. B|

En als je dit nu zozo laat met die bandenboer, ga je nog eens hetzelfde beleven :P
 
.. jammer genoeg leven we niet in een wereld van sprookjes..

Die kerel die m'n band verving zag eruit als iemand die velgen beschadigt aan de lopende band.. Dit is niet alleen een vermoeden, maar dat ben ik ook te weten gekomen. Denken jullie nu echt dat die "nonchalante man" oftewel "slordige werker" zou toegeven dat HIJ die schade veroorzaakt heeft en telkens zou beroep doen op zijn verzekering? Welnu, vertel me dan eens wie hem nog zou willen verzekeren? Ik ben één en al oor..

Als je 38 keer per jaar je wagen beschadigt en telkens aangifte doet en de verzekering laat betalen.. denk je dat er dan nog viercelligen zijn die je zouden willen verzekeren?
 
Terug
Bovenaan Onderaan