Velgen in de TL

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.716
1
Dorp
Ik was dit weekend nog even bij een maat en deze vond het nodig om mijn veranderings vuur even op te stoken.... De gene die de schoen past, ik hoop dat ze knelt! O-) ;)

TL+bijna+af+03.jpg

TL+bijna+af+04.jpg


Wat is de bedoeling? Dat jullie even mee denken over kleuren e.d. De velgen gaan een andere kleur krijgen en de randen worden gepolijst. Ik speel met de gedachte de hele motor een andere kleur te geven.... Brult u maar!
 
Niks aan veranderen, zo istie mooi!

En anders frame en velgen ook zwart :9~


Edit: je kan hem ook inruilen (zonder bijbetalen!) op een GSX-R '93, heb je ook iets anders *D
 
Velgen goudkleurig, is mooi in combinatie met zwarte motor.

Fix nou eerst dat geschaafde kuipdeel es voordat je andere dingen doorvoert, doet beetje afbreuk aan de motor vind ik. Is nl. fraaie fiets verders.
 
Nee, ze moet niet te zwart worden. Ik zit te denken aan een andre kleur velgen maar dan wel een die bruut bij zwart past.

De topkuip, de onderkuip en het afdekkapje moeten nog gespoten worden.
 
Velgen goudkleurig, is mooi in combinatie met zwarte motor.

Fix nou eerst dat geschaafde kuipdeel es voordat je andere dingen doorvoert, doet beetje afbreuk aan de motor vind ik. Is nl. fraaie fiets verders.

Ik moet eerst het afdekkapje maken..... kan er niet goed tegen als het met 150 van je motor stuitert... En als ze dan toch stil staat wil ik zo veel mogelijk aan pakken.
 
Ik moet eerst het afdekkapje maken..... kan er niet goed tegen als het met 150 van je motor stuitert... En als ze dan toch stil staat wil ik zo veel mogelijk aan pakken.
Blabla is allemaal wel best zolang je die velgen maar goudkleurig maakt. :P
 
van die zilveren wielen...zoals vorige keer op dat R1 plaatje...die glimmers zeg maar...

dat is wel cool!!>..
witte of lichte kleuren ...is een crime...wordt snel smerig...dus dat schiet niet op....

wat ook mooi is...
is een mooie paint job over de hele fiets...
maak een foto...zet m in fotosjop...en gooi er wat filters over heen..kan je zelf zien...en het mooiste effect uitkiezen... :)
 
Velgen niet polijsten! Dus óf zo laten, óf anders je velgen dezelfde kleur geven als je frame: zilver dus.
 
Ik speel ook nog met de gedachte om de buiten poten en het gedeelte waar de as doo heen zit van de voorvork zwart te laten poedercoaten.
 
Ik zou de velgen zo laten.
Ik hou ook niet zo van gepolijste velgen.

Maar zwarte velger maken de motor langer/lomper.

Anders probeer het eens met fotoshop, en maak de velgen zwart, dan zie je wat ik bedoel.
 
Motor en velgen kawa groen spuiten en kawasaki op de tank zetten :+ :P

Ik zou de motor gewoon zwart laten.
De velgen rood met gepolijste rand ziet er wel leuk uit op die foto :)
 
ok........

Weet je nog dat we zaterdag stonden te kijken naar die velgen van die Cagiva (geloof ik)...

Dat zwarte met die bronzen gloed :9~

Alsie dan toch dat vanplan ben zouk dat doen...
 
Hee O-)

Heb de foto ff voor je aangepast... *D *D *D

(Afbeelding)

Dit ziet er dus echtwel gaaf uit hoor! Thanks Spike!

ps. knellen je schoenen een beetje? ;)


Op maandag 21 oktober 2002 12:23 schreef FrE-bLaDe het volgende:

Weet je nog dat we zaterdag stonden te kijken naar die velgen van die Cagiva (geloof ik)... Dat zwarte met die bronzen gloed :9~

Die waren idd :9~ maar daar betaal je gelijk een godsvermogen voor. Dat zijn een hele berg kleuren over elkaar.

 
Weet je wat ook heel mooi is... de velgen die fel oranje kleur die je vaker ziet op suzuki velgen. tja en de rest... ff denken... Wat dacht je van blauw wit. Dan weet je zeker dat je een originele TL hebt. Ik heb immers nog nooit een TL 1000 S gezien in de blauw witte suzuki kleuren. Laat ons weten wat het geworden is.

Mzzl en suc6.
 
Ik denk dat ik toch wel voor het plaatje van Spike ga! :9~ Ik denk dat ik er aan het einde van de week nog mee ga beginnen als ik tijd heb.
 
Op maandag 21 oktober 2002 12:23 schreef The Saint het volgende:Dit ziet er dus echtwel gaaf uit hoor! Thanks Spike!

ps. knellen je schoenen een beetje? ;)

Hahahahaha, goed voorbeeld doet goed volgen...
 
tja en de rest... ff denken... Wat dacht je van blauw wit. Dan weet je zeker dat je een originele TL hebt. Ik heb immers nog nooit een TL 1000 S gezien in de blauw witte suzuki kleuren. Laat ons weten wat het geworden is.

Ik wel... da's mooiiiiii :9~ Wat ook mooi is: blauw - zilver zoals de GSX1000R (geloof ik) die besachreven stond in het blad MOTOR. Dat was echt gaaf, stond superchique en toch ruig!! :} :P
Dat was trouwens wel een R en geen S... |(
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan