Velgen poedercoaten?

Lagers eruit halen en een beetje vet op de passing smeren is het beste..of afplakken .Als je de lagers laat zitten en wil verwijderen na het coaten heb je kans dat de coating verder scheurt en/of afbrokkelt...

Ik ben zelf poedercaoter geweest en heb wel een beetje ervaring daarmee...

Een adresje om te poedercoaten heb ik wel in noord-brabant....

Ik heb toen een bull-bar,side bars,een roll-over bar en achterbumper laten coaten bij mijn ex-collega's (hoefde er eigenlijk nix voor te hebben..maar heb het ze gewoon gegeven...) voor 50 euri...

en nee....die spullen waren niet voor mijn motor... :+
 
Laatst bewerkt:
Voor degene die er verstand van hebben welke is't beste? voordelen nadelen?

Epoxypoeder
Polyurethanpoeder
Polyesterpoeder,
 
Ik heb zelf groote ringen gepakt en er een stuk draad eind door gedaan met een stel moeren er op... Geen grid in de lagers... voor 30 e was via een vriend van mij die daar de trappen afleverde... Het bedrijf zit ergens in de buurt van coevorden... zal eens vragen of ze het nog steeds doen..
 
Ik heb zelf groote ringen gepakt en er een stuk draad eind door gedaan met een stel moeren er op... Geen grid in de lagers... voor 30 e was via een vriend van mij die daar de trappen afleverde... Het bedrijf zit ergens in de buurt van coevorden... zal eens vragen of ze het nog steeds doen..


:^


al met 2 sets velgen gedaan, die lagers kun je dan dus gewoon blijven gebruiken.

helemaal geen probleem dus
 
:^


al met 2 sets velgen gedaan, die lagers kun je dan dus gewoon blijven gebruiken.

helemaal geen probleem dus
Ik weet niet wat de verschillen zijn met poedercoaters :? , bedoel 160 graden is wel heet ik weet niet wat het vet in zo'n lager doet en al helemaal niet met de kunstof behuizing..(bij gesloten lagers! ) zou'k dus beetje mee oppassen
 
vraagje...
ik ben een paar dingen voor me eigen fiets aant plannen en zit te kijken naar het laten powdercoaten van me achterbrug en veerpoten...

iemand een idee waar ik dit kan laten doen en hoeveel het kost...

en het voornaamste hoe ik het moet aanleveren
ik ben nog geen sleuteelaar en niet echt verstand van hoe ik alles er van af zou moeten halen laatstaan hoe ik veerpoot moet demonteren

greetz speedy

btw ik zoek iemand die tegen die tijd dus eventueel wilt helpen klussen...
en\of ruimte heeft\weet waar ik dit kan OMG. nijmegen
 
Terug
Bovenaan Onderaan