Velgen polijsten

28 mrt 2006
31
0
Hey ik heb laatst me velgen laten polijsten, niet bij een bedrijf natuurlijk(beetje duur), maar gewoon bij een mannetje....
Echt FUCKING master!!!
Is echt super mooi geworden!!!!
Wou ze eerst laten spuiten, maar dat koste 150 per velg!!
Nu heb ik een adresje waar ik ze heb laten POLIJSTEN voor minder dan de helft!
Ik had eerst in gedachten om het te laten doen bij een bedrijf maar dat was net boven mijn budget en toen hoorde iemand mij erover en zei dat hij wel iemand wist! Geschenk uit de hemel... :}
Nu is me motor echt oppermaster!!!!
Helemaal af hahahaha
*D *D

Bijlage: kawa.JPG
 
Ziet er goed uit :)
Geluk dat je een 'mannetje' gevonden hebt :) , en daarbij past het ook nog eens goed bij de algemene kleurstelling van je kawa
 
ziet er toppie uit man!! :Y *D

Maar waarom heb je het niet zelf gedaan? Het is goed te doen, heb het zelf ook gedaan en scheelde je nog meer euro's ;)

edit:
kijkt makkelijker:
full

full
 
Laatst bewerkt:
Netjes!

Ga je het poetsen wel zelf doen of heb je daar ook een 'mannetje' voor? :+
 
Nee ,ik had inderdaad geen zin om het zelf te doen en voor dat geld dacht ik eigelijk waarom niet? :)
 
Hey ik heb laatst me velgen laten polijsten, niet bij een bedrijf natuurlijk(beetje duur), maar gewoon bij een mannetje....
Echt FUCKING master!!!
Is echt super mooi geworden!!!!
Wou ze eerst laten spuiten, maar dat koste 150 per velg!!
Nu heb ik een adresje waar ik ze heb laten POLIJSTEN voor minder dan de helft!
Ik had eerst in gedachten om het te laten doen bij een bedrijf maar dat was net boven mijn budget en toen hoorde iemand mij erover en zei dat hij wel iemand wist! Geschenk uit de hemel... :}
Nu is me motor echt oppermaster!!!!
Helemaal af hahahaha
*D *D

Zelluf gedaan :) Wel een paar zwarte klauwen aan overgehouden :+
full
 
:}

full


Ook ik heb het laten doen..... en af laten spuiten met blanke lak. Maakt lekker makkelijk schoon... maar heeft ook zijn nadelen. I Know.... maar gemakzucht gaat voor. :Y

:Z
 
Ik wil ook graag mijn velgen LATEN polijsten (ben een luie lamlul).

Weten jullie nog "adresjes, mannetjes of andere duistere zaken" waar het te betalen is? Zag op wheelcare.nl dat ze daar per velg € 50,- excl BTW rekenen, maar dat is 120km enkele reis.... Kom zelf uit regio Amsterdam.

Help? Gaat trouwens alleen om de velgrand, 't hart mag groen blijven! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan